• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Kärcher Home & Garden sarjan tuotteet -35%

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
435
Tuote: Kärcher Home & Garden sarjan tuotteet
Tarjous: 35% alennus normaalihintaisista tuotteista, koodilla TESLA35

Kauppa
: Kärcherin oma verkkokauppa
Voimassa: 20.10. asti
Linkki: Painepesurit | imurit | lakaisukoneet | siivouskoneet | höyrypesurit | veden- ja pölynimurit | painehuuhtelulaitteet | Kärcher Oy


Kommentti tarjouksesta: Osassa tuotteissa normaalit hinnat näyttäisi olevan ihan järkeviä muutoinkin kun vertailin muihin kauppoihin, joten mielestäni ihan hyvä alennus. Tietyissä tuotteissa lähtöhinta muita myyjiä korkeampi.

E: toimii myös professional puolen tuotteisiin sekä jo alennuksessa oleviin.
 
Viimeksi muokattu:
Koodi taitaa myös toimia jo alennettuihin tuotteisiin. Ainakin itsellä toimi.
Laitoin itse tilaukseen ikkunapesurin WV 7 Signature linen. Sille tuli hintaa 63€. Lisänä tietty kuljetus (12,5€) sekä pullo pesuainetta josta tuli myös alea.

Screenshot_20241016_010440_Chrome.jpg
 
Tuote: Kärcher Home & Garden sarjan tuotteet
Tarjous: 35% alennus normaalihintaisista tuotteista, koodilla TESLA35

Kauppa
: Kärcherin oma verkkokauppa
Voimassa: 20.10. asti
Linkki: Painepesurit | imurit | lakaisukoneet | siivouskoneet | höyrypesurit | veden- ja pölynimurit | painehuuhtelulaitteet | Kärcher Oy


Kommentti tarjouksesta: Osassa tuotteissa normaalit hinnat näyttäisi olevan ihan järkeviä muutoinkin kun vertailin muihin kauppoihin, joten mielestäni ihan hyvä alennus. Tietyissä tuotteissa lähtöhinta muita myyjiä korkeampi.
Kiitos! Antoi myös alennuksen valmiiksi alennettuun tuotteeseen :thumbsup:
 
Vinkkinä muuten esim tuota ikkunanpesuria harkitseville, näyttää antavan ilmaiset postit jos tilauksen summa ennen alennuskoodia ylittää 130€ eli menee kätevästi yli esim jos ottaa WV 7 mukaan nuo jatkovarret jolloin hintaa tuolle paketille näyttää tulevan tuolloin kaikkien alennusten jälkeen ~95€ kokonaisuudessaan. Nopeasti katsottuna noiden jatkovarsien hintahistorian mukaan halvimmillaa ne on saanut 40€:lla ja tässä hinnaksi noille jää 32€.
 
Viimeksi muokattu:
Hieman erikoisia osa näistä tarjoushinnoista, vai lipsahtiko kärcheriltä freudilainen ja pumpattiin hintoja ennen kampanjaa



1729056284589.png
 
Kiitos vinkistä, en huomannut edes kokeilla. Kalliiksi tuli tämäkin aamu, tosin ei ollut heräteostos, kun Puzzi 8/1 ollut pidempään harkinnassa, jopa käytettynä olisin voinut ostaa.
Vinkkinä tuon käyttöön sitten, että kannattaa noudattaa sitä ohjeessa olevaa olikohan 2min puhtaalla vedellä läträämistä käytön jälkeen. Tuo pistoolin nappi on suunniteltu jotenkin niin, että se jumittaa kun pesuaineet kuivuu sinne. Saattaa siltinki jumittaa vaikka kuinka päästäis vettä läpi.

Kolme kertaa vaihdoin takuusen sen uuteen kunnes tyydyin siihen että se on vaan semmonen. Nykyään vedän aina käytön jälkeen 2min pelkällä vedellä ja lähes aina kun käyttää ni se on jumissa mutta suht äkkiä alkaa toimimaan ku sitä rämpyttelee hetken aikaa.
 
Vinkkinä tuon käyttöön sitten, että kannattaa noudattaa sitä ohjeessa olevaa olikohan 2min puhtaalla vedellä läträämistä käytön jälkeen. Tuo pistoolin nappi on suunniteltu jotenkin niin, että se jumittaa kun pesuaineet kuivuu sinne. Saattaa siltinki jumittaa vaikka kuinka päästäis vettä läpi.

Kolme kertaa vaihdoin takuusen sen uuteen kunnes tyydyin siihen että se on vaan semmonen. Nykyään vedän aina käytön jälkeen 2min pelkällä vedellä ja lähes aina kun käyttää ni se on jumissa mutta suht äkkiä alkaa toimimaan ku sitä rämpyttelee hetken aikaa.
Itse olen ymmärtänyt, ainakin auton verhoilun pesussa jne detailing hommassa, että pesuria käytetään vain puhtaalla vedellä. Pesuaine suihkutetaan etukäteen ja hangataan sienellä, pyyhkeellä tms. pehmeällä harjalla. Painehuuhtelulaitteella tuo pesuaine sitten vain huuhdellaan pois. Mutta toki tuossakin, sitä pesuainetta kulkee pistoolin läpi silloinkin.
 
Itse olen ymmärtänyt, ainakin auton verhoilun pesussa jne detailing hommassa, että pesuria käytetään vain puhtaalla vedellä. Pesuaine suihkutetaan etukäteen ja hangataan sienellä, pyyhkeellä tms. pehmeällä harjalla. Painehuuhtelulaitteella tuo pesuaine sitten vain huuhdellaan pois. Mutta toki tuossakin, sitä pesuainetta kulkee pistoolin läpi silloinkin.
Kyllä ne pesuaineet on tarkotus heittää sinne pesurin vesisäiliöön ja sitte tuolla pesurilla ne suihkit pestävään pintaan ja tarvittaessa sitte harjailet jos oikee likasta tavaraa on.

Edit: Toki käyttötapoja voi olla useita mutta niin nuo kärcherin aineet on suunniteltu käytettävän, ainakin ohjeen mukaan.
 
Itse olen ymmärtänyt, ainakin auton verhoilun pesussa jne detailing hommassa, että pesuria käytetään vain puhtaalla vedellä. Pesuaine suihkutetaan etukäteen ja hangataan sienellä, pyyhkeellä tms. pehmeällä harjalla. Painehuuhtelulaitteella tuo pesuaine sitten vain huuhdellaan pois. Mutta toki tuossakin, sitä pesuainetta kulkee pistoolin läpi silloinkin.
En tiedä mistä mallista nyt tarkalleen puhutaan, mutta meillä on koiria varten Puzzi 8/1 enkä tuota nyt ainakaan vuodessa ole saanut jumiin (käytössä sekä jauheet että nestemäiset, enimmäkseen jauhepesuaine sitä on nytkin yksi 10kg ämpäri kotona :D ).

Auton "luonnonvalkoiset" penkitkin tuolla tuli kerran pestyä ja muistaakseni ohjeissa oli ettei huuhdella erikseen vaan pistetään aineet suoraan ja jos on todella likainen niin voi laittaa ensin ja odotella tovin. Silloin pesin muistaakseni nestelmäisellä pesuaineella. (Mikä muuten jättää huomattavasti vähemmän jälkiä kuivuessaan koneen pesuainesäiliöön. Toki itse vedän säiliön aina tyhjäksi koska sinne jätetty vesi alkaa haisemaan yleensä helposti jos sitä ei käytetä vaikka ~viikkoon.)
 
En tiedä mistä mallista nyt tarkalleen puhutaan, mutta meillä on koiria varten Puzzi 8/1 enkä tuota nyt ainakaan vuodessa ole saanut jumiin (käytössä sekä jauheet että nestemäiset, enimmäkseen jauhepesuaine sitä on nytkin yksi 10kg ämpäri kotona :D ).

Auton "luonnonvalkoiset" penkitkin tuolla tuli kerran pestyä ja muistaakseni ohjeissa oli ettei huuhdella erikseen vaan pistetään aineet suoraan ja jos on todella likainen niin voi laittaa ensin ja odotella tovin. Silloin pesin muistaakseni nestelmäisellä pesuaineella. (Mikä muuten jättää huomattavasti vähemmän jälkiä kuivuessaan koneen pesuainesäiliöön. Toki itse vedän säiliön aina tyhjäksi koska sinne jätetty vesi alkaa haisemaan yleensä helposti jos sitä ei käytetä vaikka ~viikkoon.)
Mulla 8/1 c ja ekasta pesusta alkaen jumitellut. Kärcheriin olin kolmannen vaihdon kohdalla yhteydessä ja tiedostavat kyllä ongelman mutta ratkasivat vaan lähettämällä taas uuden kahvan. Noh, kunhan jaksaa aina huuhdella käytön jälkeen ni pärjää kyllä.

Itse käytän pääasiassa niitä rm 760 tabletteja.
 
En tiedä mistä mallista nyt tarkalleen puhutaan, mutta meillä on koiria varten Puzzi 8/1 enkä tuota nyt ainakaan vuodessa ole saanut jumiin (käytössä sekä jauheet että nestemäiset, enimmäkseen jauhepesuaine sitä on nytkin yksi 10kg ämpäri kotona :D ).
Enpä niin ole väittänytkään, että tuo jumittuisi.
Kommentoin vain, millaiset ohjeet olen itse saanut auton penkkien pesuun eri lähteistä. Esim. AUTODUDE.FI Toki tapoja on monia, mutta tuntuisi oudolta, ettäi pesuaineen anneta lainkaan vaikuttaa vaan imetään heti takaisin säiliöön ja toisaalta myös se, että pesuainetta ei mitenkään huuhdeltaisi pois. Sama kuin pyykinpesukone vain linkoaisi pesun jälkeen ilman huuhtelua.
 
Enpä niin ole väittänytkään, että tuo jumittuisi.
Kommentoin vain, millaiset ohjeet olen itse saanut auton penkkien pesuun eri lähteistä. Esim. AUTODUDE.FI Toki tapoja on monia, mutta tuntuisi oudolta, ettäi pesuaineen anneta lainkaan vaikuttaa vaan imetään heti takaisin säiliöön ja toisaalta myös se, että pesuainetta ei mitenkään huuhdeltaisi pois. Sama kuin pyykinpesukone vain linkoaisi pesun jälkeen ilman huuhtelua.
Tuossa laitteessa tosiaan mahdollisuus käynnistää vaan pumppu jolloin voit suihkutella setit pintaan ja halutessas harjailla ja antaa vaikuttaa. Sitte imu päälle ja imet pois.

Itse en koskaan vedä puhtaalla perään vaan pesuaineet pintaan ja hetken päästä imuroin ne pois. Ei ole jäänyt koskaan mitään jälkiä tai muuta sohvaan tai autonpenkkeihin, että olisi tarvinnut jotenkin huuhdella jälkeen.
 
Kiitos, tilasin akkukäyttöisen tekstiilipesurin jolle hintaa tuli 145€.
SE 3-18 Compact akulla
Itse harkitsin tuota, kun Ryobilta on myös tullut vastaava akkukäyttöinen. Tuossa mukana tulevalla 2,5Ah akulla käyttöaika speksien mukaan vai 15min, joka oli itselle se showstopper. Ja itsellä vahva Ryobin infra työkaluissa, joten ei viitsinyt enää eri valmistajan akkuvehjettä ottaa. Väkisinkin tuon imuteho jää paremmista malleista, mutta pieneen kotikäyttöön varmasti sopiva. Meillä koiratalous ja kaksi autoa, niin uskon, että kalliimmallekin tulee käyttöä.
 
Tuossa laitteessa tosiaan mahdollisuus käynnistää vaan pumppu jolloin voit suihkutella setit pintaan ja halutessas harjailla ja antaa vaikuttaa. Sitte imu päälle ja imet pois.

Itse en koskaan vedä puhtaalla perään vaan pesuaineet pintaan ja hetken päästä imuroin ne pois. Ei ole jäänyt koskaan mitään jälkiä tai muuta sohvaan tai autonpenkkeihin, että olisi tarvinnut jotenkin huuhdella jälkeen.
Varmaan riippuu pesuaineista, onhan noita tekstiilipesuaineita mitkä levitetään, hangataan ja ennetaan kuivua, jonka jälkeen imuroidaan tavallisella imurilla pois.
 
Enpä niin ole väittänytkään, että tuo jumittuisi.
Kommentoin vain, millaiset ohjeet olen itse saanut auton penkkien pesuun eri lähteistä. Esim. AUTODUDE.FI Toki tapoja on monia, mutta tuntuisi oudolta, ettäi pesuaineen anneta lainkaan vaikuttaa vaan imetään heti takaisin säiliöön ja toisaalta myös se, että pesuainetta ei mitenkään huuhdeltaisi pois. Sama kuin pyykinpesukone vain linkoaisi pesun jälkeen ilman huuhtelua.
Kärcherin pesuaineet on yleensä tarkoitettu imuroitaviksi sitten kun pesun kohde kuivaa - ainakin jauheen ohjeissa muistelen moista lukeneeni (eli se pesuaine joka on tarkoitettu matoille ja huonekaluille, jne).

Edit: esim tämä joka on tarkoitettu mm. autoihin:


- Puhdista tekstiilipäällysteet limittyvin osin, yksivaiheisella menetelmällä
(ruiskutus / imurointi yhdellä kerralla) tai kaksivaiheisella menetelmällä
(ruiskutus / liotus ja sitten imurointi).
- Imuroi tekstiilipinnat hyvin ja anna kuivua
- Koteloituneet likahiukkaset imuroidaan pois
 
Jos jollain muullakin tarttuu ostoskoriin matalapainepesuri OC3, niin Olarin Prisman poisto-osastolta löytyy pyöränpesusetti 30e punalaputettuna. Säästöä kärcherin omaan kauppaan noin 5e.

 
Itse harkitsin tuota, kun Ryobilta on myös tullut vastaava akkukäyttöinen. Tuossa mukana tulevalla 2,5Ah akulla käyttöaika speksien mukaan vai 15min, joka oli itselle se showstopper. Ja itsellä vahva Ryobin infra työkaluissa, joten ei viitsinyt enää eri valmistajan akkuvehjettä ottaa. Väkisinkin tuon imuteho jää paremmista malleista, mutta pieneen kotikäyttöön varmasti sopiva. Meillä koiratalous ja kaksi autoa, niin uskon, että kalliimmallekin tulee käyttöä.
Pohdin tätä myös itse, mutta käyttö on aika satunnaista ja totesin että vartissa saan kyllä ne hommat tehtyä mitä milloinkin pitää touhuta. Itellä Makitan vehkeet, Makitalla ei vastaavaa ole. Toki voisi jonkun adapterin hommata Makita akkuihin mikäli lisää akkutehoa/käyttöaikaa kaipaisi...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 705
Viestejä
4 442 012
Jäsenet
73 609
Uusin jäsen
NikAhl

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom