Kantasolurekisteri

Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 030
Onkos ketään Techiläisiä, tai vanhoja Muroja kantasolurekisterissä?

Henk.koht useammankin vuoden miettinyt liittymistä. Nyt tänään, yli tunnin miettimisen jälkeen liityin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 134
3v sitten tuli liityttyä, kaveri suositteli liittymistä. Oli ollut itse luovuttajana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
215
Muutamankin kaverin muksulla todettu verisyöpiä ja nyt alkutalvesta laitoin veripalvelun kautta sylkinäytepaketin tilaukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
450
Itse olen jo aikaa sitten liittynyt ja lähettänyt näytteet sinne, ainoa mitä on tullut takaisin niin lähettävät lehteä silloin tällöin! Ilmeisesti kuitenkin olisi pitänyt se ilmoitus tulla että on hyväksytty? Vai onko niin ettei hyväksyntää ole, mutta lähettävät lehteä kuitenkin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
578
Itse olen jo aikaa sitten liittynyt ja lähettänyt näytteet sinne, ainoa mitä on tullut takaisin niin lähettävät lehteä silloin tällöin! Ilmeisesti kuitenkin olisi pitänyt se ilmoitus tulla että on hyväksytty? Vai onko niin ettei hyväksyntää ole, mutta lähettävät lehteä kuitenkin?
Ei tule mitään vastausta, mutta uudelleen tilausta yrittämällä tulee ilmoitus, että olet jo rekisterissä. Pari kuukautta sitten piti antaa uusi näyte, koska näytteiden tutkintaan käytetty tekniikka on vuosien varrella kehittynyt.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
215
Vaimon isoisän vaimon henki pelastui juuri kantasolusiirron ansiosta. Suosittelen kyllä kaikille rekisteriin liittymistä, varsinkin nuoria miehiä käsittääkseni tarvitaan lisää. Verrattaen pienellä teolla voi auttaa pelastamaan jonkun hengen. Itseäni harmittaa, että en terveydentilan takia voi itse liittyä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Suonissa virtaava veri on tuon nettitestin mukaan saastaista, mutta kantasoluja voisin näemmä luovuttaa. Voishan tuota harkita..
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
65
Miksi yli 40-vuotiaat eivät voi liittyä rekisteriin, mutta ennen sitä liittyneet voivat kuitenkin pysyä jäseninä kunnes täyttävät 56?
 
Liittynyt
29.01.2019
Viestejä
2
Itse liityin noin vuosi sitten rekisteriin ja näytepuikon lähetettyäni sain sähköpostissa vastauksen: "Näytteestäsi tutkitut kudostyyppitiedot viedään rekisteriin mahdollisimman pian. Sen jälkeen olet mukana joukossa, josta etsimme potilaille kudostyypiltään parhaiten sopivaa kantasolujen luovuttajaa. Emme lähetä kudostyypityksesi valmistumisesta erikseen tietoa." Eli ilmeisesti nykyään vastaavat että näyte on vastaanotettu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
450
Ei tule mitään vastausta, mutta uudelleen tilausta yrittämällä tulee ilmoitus, että olet jo rekisterissä. Pari kuukautta sitten piti antaa uusi näyte, koska näytteiden tutkintaan käytetty tekniikka on vuosien varrella kehittynyt.
Kokeilinkin uutta tilausta ja sanoo että rekisterissä ollaan! Mitään vahvistusta ei ole kyllä tullut. 2017 kesällä tuonne tuli näytteet lähetettyä. Toivottavasti joskus on jollekin apua!
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
48
varmaan jotain 10v ollut registerissä ja ei ole tullut kutsua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 577
Viestejä
4 247 573
Jäsenet
71 366
Uusin jäsen
washhi

Hinta.fi

Ylös Bottom