Kannattaako odottaa Iphone 14 julkaisua vai ostaa Iphone 13 nyt?

Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
1
Hei!

Olen miettinyt uuden Ip:n ostoa ja nykyisistä malleista kiinnostaa 13mini ja pro.
Huomaako peruskäyttäjä suurta eroa 60- ja 120Hzn välillä? (Ei ole tällä hetkellä mahdollista käydä liikkeessä testaamassa.) Muilla ominaisuuksilla ei ole minulle niin suurta merkitystä ja minin pieni koko houkuttelisi.


Ja kannattaisiko minun odottaa 14 julkaisua?
Minkälaisia parannuksia odotetaan tulevan?
Kuinka paljon hinnat nousee arviolta tai nouseeko ollenkaan?
Tippuuko nykyisten mallien hinnat merkittävästi uusien julkaistuttua?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Huomaako peruskäyttäjä suurta eroa 60- ja 120Hzn välillä? (Ei ole tällä hetkellä mahdollista käydä liikkeessä testaamassa.) Muilla ominaisuuksilla ei ole minulle niin suurta merkitystä ja minin pieni koko houkuttelisi.
Hyvin ilmankin pärjää jos siihen 120Hz ei ole tottunut.

Minkälaisia parannuksia odotetaan tulevan?
Kuinka paljon hinnat nousee arviolta tai nouseeko ollenkaan?
Tippuuko nykyisten mallien hinnat merkittävästi uusien julkaistuttua?
Jos mennään kuten edellisenä vuonna niin Pro mallit putoavat pois ja hinta tippuu satasella paikoissa missä niitä vielä myydään.
Huhujen perusteella uusien hinnat nousevat ainakin satasella ja uutta miniä ei tule, eli se jäänee myyntiin.
Pro maliston parannuksia pitäisi olla Always on Display ja loven vaihtuminen näytössä kahteen reikään.
 
Liittynyt
02.08.2022
Viestejä
147
Huhujen mukaan uusi A16-piiri tulisi vain pro-malleihin, eli jos sellaista katselet, niin uusi laite on varmasti erilainen. Uutta miniä ei ilmeisesti julkaista, kuten edellä jo mainittiinkin. Sen suhteen odottaminen ei tuo mitään lisää, vaan kannattaa katsoa jos vastaan osuisi hyvä tarjous. Uudet mallit ovat harvemmin tarjouksessa, kun taas näiden vuoden ikään ehtineiden kohdalla löytyy jo monenmoista kampanjaa. Normi iPhone versioiden (non-pro) suhteen odotetaan, että uudet mallit käyttäisivät samaa nykyistä A15 piiriä, joten erot nykyisiin iPhone 13 malleihin tuskin ovat kovin suuria. Näissäkin siis hinta edellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Itselle on aivan ehdoton ei on tuo applen latausliitin. Ipadissa onneksi usb c ja samaten ihan kaikissa muissakin laitteissa niin jos applen hankin niin vasta kun tulee usb c:llä. Ennen sitä ei kyllä viitsi edes harkita, ihan järjetön kaapelihelvetti kun ei ole sitten koskaan sopivaa kaapelia missään ja aina pitäisi olla erilaisia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 399
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom