Kannattaako korjauttaa s10?

Liittynyt
22.09.2021
Viestejä
103
Eli s10n 128gb näyttö meni rikki. Nyt keskellä näyttöä kirkas vihreä viiva. Pidän tästä puhelimesta . Akun vaihto ja lasi maksaisi 120e. Mutta tuo kirkas Led viiva varmaan kännykän emosta johtuva? Kysymys lähinnä että lasin korjaus ei varmaan poista tuota viivaa joka siis noin 1mm ja kirkkaan vihreä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
173
S10:lle on ihan hyvä tuki custom rommeille jos saat vielä kuntoon.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 455
Jos vie valtuutettuun samsung huoltoon niin muistakseni avauksen yhteydessä vaihdetaan akku samalla automaattisesti en muista hintaa mutta itse murjosin töissä S10e puhelimen ja silloin vaihtoivat akun vaikka oli alle vuoden vanha ei ollut näyttö mitä meni rikki vain tuo bixby nappi jäi pohjaan.
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
1 266
S10:lle on ihan hyvä tuki custom rommeille jos saat vielä kuntoon.
Olen aina miettinyt että mistä tietää voiko noihin custom rommeihin luottaa, alun perinkään tai päivitysten suhteen. Siis mistä tietää jos custom rommin tekijällä on ns. "pahat mielessä" enemmän tai vähemmän?
 
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
26
Olen aina miettinyt että mistä tietää voiko noihin custom rommeihin luottaa, alun perinkään tai päivitysten suhteen. Siis mistä tietää jos custom rommin tekijällä on ns. "pahat mielessä" enemmän tai vähemmän?
Tätä itsekin ihmetellyt, eihän tuo poista tietoturvaongelmia vaan mahdollisesti vaan lisää niitä (tahallisesti tai tahattomasti). Palvelut kuten Swappie / käytettyjen luurien markkinat on samasta syystä ongelma, varsinkin kun Androidissa noita vakavampiakin aukkoja vähän väliä löytyy.

Tämän takia ei kannatakaan korjata puhelimia tai ostaa liian vanhaa mallia. Käytännössä softapäivityslupaus on puhelimen max. elinaika julkaisusta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 046
Viestejä
4 210 990
Jäsenet
71 006
Uusin jäsen
Eip

Hinta.fi

Ylös Bottom