• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Kalevala Lumikukka korvakorut, hopea, Kalevala Modern, 2682141K

Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
271
Koruista on tosi usein 20-30% alennuskia koodeilla tai suoraan.

edit. Sen verran vielä lisään että oma tarkoitus ei ollut vähätellä tarjousta vaan todeta niistä jotka ei ole koruja ostanut millaisia tarjouksia on yleensä.
Tämä itsessään siinä mielessä ihan hyvä ale että tuskin saa kauheasti halvemmalla mutta samaan hintaan voi monesti saada.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
74
Niin no se oli kommentti joka lähinnä tarkoitti että olen googlettanut ja yrittänyt etsiä amazonista sekä hinta.fi ja näyttäisi hyvältä tarjoukselta, mutta en ole 6kk seurannut itse henkilökohtaisesti koruja enkä erityisesti Kalevala koruja tietääkseni että onko tämä *varmasti* hyvä tarjous. Luulen kuitenkin että on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Muistelisin joskus vaimolle joululahjaksi ostaneeni satasella (Kultajousi, liikkeestä perus-tinkimisellä). Tosin tästä aikaa ehkä 3 vuotta.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
74
No joo mutta turhaa nyt bashätä joka kommentilla kun on kuitenkin nyt halvin mitä olen löytänyt ja 30% muistakin hyvistä tarjouksista on sellaisia että keskustelusta löytyy 1-2 paikkaa amazonista tai muualta mistä saa edullisemmalla. Olisin voinut jättää sen kommentin laittamattakin, mutta siis tarkoitin että en ole 6kk kytännyt ja tinkaillut liikkeistä ja nyt löysin jotain todella halpaa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 405
Tuolla oli muutakin Kalevalaa 30 % alessa. Tilaukseen lähti Lumikukka-nappikorvikset emännälle. Kiitos postaajalle ja yhdyn @Rusna n kommenttiin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 405
Tuolla sivuilla oli muuten tällainenkin:

"Lähes koko valikoimamme hinnat on alennettu. Jos kuitenkaan etsimäsi tuote ei ollutkaan tarjouksessa niin ei hätää. Syöttämällä alennuskoodin BLACK kassalla alennuskoodit -kenttään saat -25% alennuksen kaikista niistä tuotteista, joissa ei tarjousta ole valmiina. Alennuskoodi ei toimi Longines, Tissot, Rado tai Seiko tuotemerkkien kelloihin."
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 442
Viestejä
4 218 669
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom