Kannattako ostaa kaksi vai yksi monitoria pelaamiseen vai eikö?
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman näyttöä pelaaminen menee herkästi melkoiseksi sokkona sohimiseksi, eli kyllä ehdottomasti kannattaa.Kannattako ostaa kaksi vai yksi monitoria pelaamiseen vai eikö?
Ilman näyttöä pelaaminen menee herkästi melkoiseksi sokkona sohimiseksi, eli kyllä ehdottomasti kannattaa.
Kun on tottunut kahteen näyttöön, ei ole paluuta yhden käyttöön. Mutta suosittelen aloittamaan yhdellä ja sitten ostaa toisen jos siltä tuntuu.
Käytätkö siis vapaa-aikana yhtenä näyttönä vai kahtena? Microsoftin Powertoolsin avulla itselläni sama näyttö on jaettu käytöstä riippuen virtuaalialuesiin:Mulla on 49" Samsung G9.
Näyttö on jaettu keskeltä kahtia niin, et tietokone luulee, että on useampi näyttö samanaikaisesti.
Vapaa-aikana molemmat puolet on omassa käytössä ja työaikana pidän työkonetta toisessa osiossa.
Itsekin leikitellyt ajatuksella josko lisäisin telineellä tähän päälle näytön mediakäyttöön/apuruuduksi, mutta en ole nähnyt toistaiseksi tarvetta.Oon miettinyt, että hommaisin vielä yhden pikkunäytön, jota voisi käyttää sit noihin FPS-peleihin ja muihin.
Joo, tuolleesa kaikista helpoin ja paras, joskin... 1280x1024 on niin pieni määrä pikseliä että VGA näyttää sen ihan ok. Siihen sopiva https://www.amazon.com/DisplayPort-Adapter-Benfei-Gold-Plated-Compatible/dp/B01GPMRYNM? displayport-VGA kaapeli, missä DA-muunnos tehdään nimenomaan siellä näytön päässä, jolloin itse analogisinaalireitti on hyvin lyhyt. Tämmöisellä kaapelilla saa jonkin jo olemassaolevan VGA-näytön valjastettua kakkosnäytöksi.@TunTuri Kunhan varmistaa, ettei tuollaisessa halvassa näytössä ole pelkkää VGA-liitintä vaan varmistaa, että väh. DVI-D portti.
Käytätkö siis vapaa-aikana yhtenä näyttönä vai kahtena? Microsoftin Powertoolsin avulla itselläni sama näyttö on jaettu käytöstä riippuen virtuaalialuesiin:
Jälkimmäinen harvemmin käytössä kun vaatii erillisen softan, että saa borderless ruudun lukittua vasempaan laitaan. Toimii jos pelailee jotain kasuaalimpaa 21:9 ja katsoo saman formaatin sisältöä yhdeltä ruudulta kun jää vielä yksi ruutu vapaaseen käyttöön.
- 1x 5120x1440
- 1x 2560x1440 keskellä ja 4x 1280x720 ruutuja ympärillä jotka tarvittaessa saa muutettua vertikaaliseksi 2x 1280x1440
- 1x 3440x1440 ja 2x 1680x720.
Itsekin leikitellyt ajatuksella josko lisäisin telineellä tähän päälle näytön mediakäyttöön/apuruuduksi, mutta en ole nähnyt toistaiseksi tarvetta.
Mulla on tässä etäkonttorilla sitten aina tennismatsi menossa, kun on 24" näyttö 34" UW kaverina ja kaupan päälle läppärin 15" näyttö auki toisella puolella Tuleepahan pyöriteltyä päätä päivän aikana.34" UW päänäyttö niin siihen viereen ei viitsi enää vaakatasoon toista laittaa. Tulisi tennismatsiolo.
Muuten sama setup, mutta 24" on pystyssä.Mulla on tässä etäkonttorilla sitten aina tennismatsi menossa, kun on 24" näyttö 34" UW kaverina ja kaupan päälle läppärin 15" näyttö auki toisella puolella Tuleepahan pyöriteltyä päätä päivän aikana.
Tottumiskysymys, mutta nykyään ilman kahta näyttöä ei voi tehdä mitään
Disco, selain ja aquasuite mulla siinä käytännössä aina ondiscoa, selainta