Kaksi näyttöä, pelatessa toisella näytöllä videot pätkiii

Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
209
Olennaisimmat specksit koneest:
Ryzen 9 7950X3D
G.Skill DDR5 6000Mhz 64Gb
Rog Strix 4080 Super

Pää näyttö Samsung Odyssey G5 C34G55 34''
Toinen näyttö Samsung S24F356 24''

Netti 500M.

Elikkäs asiaan. Kun olen pelaamassa peliä ja samalla toisella näytöllä katsomassa youtubee taikka netflixii niin video pätkii aina kun pelaan, kun en pelaa niin kaikki toimii normisti. Onko tämä ominaisuus vai onko tälle ratkaisuu?? En ole kokeillut vielä mitään, kun en tiedä mistä lähtä ettimää vikaa.
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
609
Mitkä virkistystaajuuudet näytöissä päällä? Se kannattaa kattoa, ja laskea videoruuutu 60Hz tasolle. Kokeile laittaa video pauselle pelaamisen ajaksi ja keskity yhteen asiaan kerrallaan?

Pelaaminen ja videoiden kattominen samaan aikaan on vähän kun koittas edetä kahdella potkulaudalla samaan aikaan. Minun mielestä
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
757
Mitkä virkistystaajuuudet näytöissä päällä? Se kannattaa kattoa, ja laskea videoruuutu 60Hz tasolle. Kokeile laittaa video pauselle pelaamisen ajaksi ja keskity yhteen asiaan kerrallaan?

Pelaaminen ja videoiden kattominen samaan aikaan on vähän kun koittas edetä kahdella potkulaudalla samaan aikaan. Minun mielestä
Kyllähän joku streami sopii kuin nenä päähän esim 4x/grand strategy pelin kylkeen. Kumpikaan ei tarvitse pelaajan/katsojan jakamatonta huomiota.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 394
Viestejä
4 285 138
Jäsenet
71 648
Uusin jäsen
AaKaarlela

Hinta.fi

Ylös Bottom