Omaa huolimattomuuttahan toi oli, en sitä kiellä. Toi toisaalta olisi ihan realistinen hinta MKII mallistakin "kuluneena outlet-tuotteena" ja sen mukaan se näyttäisikin olevan hinnoiteltu. Minusta se, että poistetaan hyvät diilit outletista kampanjan ajaksi ja dumpataan se täyteen vanhentuneita malleja ylihinnalla on vähän kyseenalaista toimintaa. Ite en oo nii naivi et uskoisin ton olevan vain sattumaa, ja ku vertailin muita outlet-tuotteita ja tätä ketjua, nii aika paljon samaa kaavaa niissä tuntui olevan.
@Eternal sanoi sen aika hyvin jo aiemmin. Ei mulla tosiaan ole mitään syytä moittia yrityksiä, halusin vain varoittaa noista outlet-tuotteiden hinnoitteluista muita käyttäjiä/kuluttajia, ettei käy samanlailla.
PS: Tälläisiä vahinkoja sattuu kaikille ja itekki oon aikamoinen adhd tapaus. Kattelin eile useamman tunnin soundbareja ja sit ku yks niistä optioista ilmestyi tonne outlettiin -20% lisällä puoliltaöin, nii en mä siinä minuuttia enempää enää ees harkinnut kunnes tuote oli jo maksettu fomon voimin.