• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kaikki -20 % Gigantti Raisio

Tuote: Kaikki (ei Apple, lahjakortit ja palvelut)
Tarjoushinta: -20 % normihinnoista
Normaalihinta: -
Kauppa: Gigantti
Voimassa:26-28.9.2025
Linkki: Gigantti Turku Raisio

Kommentti tarjouksesta: Ilmeisesti vastaavat naapuriin ensi viikolla avattavaan Power+ myyymälän tarjouksiin tällä tarjouksella. Kävin ostamassa emon, kun se on itsellä ollut etsintä listalla eli kaikki myös verkkokaupassa olevat tuotteet myös mukana, jos vain keskusvarastolla on tavaraa. Lisänä tulee näille postituskulu. 1 kpl/asiakas, Gigantti klubi jäsenyys tarvitaan.

Näyttökuva 2025-09-26 kello 14.13.58.png

Missä vaiheessa alennuksen pitäisi aktivoitua?
Ymmärsin, että se koskee ainoastaan liikkeessä suoritettua kaupankäyntiä.

Itse odotin tätä vastatarjousta, jotta saisin klubitarjouksessa olevan tuotteen 20 % halvemmalla( näin se toimi pari vuotta sitten Powerilla kun tekivät vastaavanlaisen tarjouksen kilpailijaa vastaan) mutta ei tällä kertaa.

Ymmärsin, että se koskee ainoastaan liikkeessä suoritettua kaupankäyntiä.

Itse odotin tätä vastatarjousta, jotta saisin klubitarjouksessa olevan tuotteen 20 % halvemmalla( näin se toimi pari vuotta sitten Powerilla kun tekivät vastaavanlaisen tarjouksen kilpailijaa vastaan) mutta ei tällä kertaa.
Eli keskusvarastokauppaakin varten pitää tilaus tehdä paikanpäällä?

Olisi juuri ajankohtaista hankkia pelikannettava. Osaako joku asiasta paremmin perillä oleva suositella katalogista jotain missä tuota -20% alennusta voi hyödyntää vai onko parempi vain odotella muita kampanja tarjouksia?

EDIT: Niin ja alle 1000e pitäisi selvitä periaatteella best bang for your buck

Joitakin 5090 malleja jotka eivät ole tarjouksessa on saatavilla verkkokaupan varastossa ja hinta -20% taitaa olla halvempi kuin tähän mennessä on liikahtanut?

tietääkö kukaan pitääkö olla hyllyssä/raision varastossa olevaa kamaa? Kärcherin höyrypuhdistin kiinnostaisi, on vain keskusvarastolla tosin.

Paikan päällä pitää tehdä tilaus mutta tosiaan ei tarvitse olla hyllyssä. Ymmärsin, että kunhan keskusvarastolla on tavaraa. Itsellä juuri tämä tilanne emon kanssa eli ei ollut hyllyssä mutta keskusvarastolla oli ja sain tehtyä paikan päällä tilauksen. Pohdin tässä vielä, että jos kävisin kokeilemassa uudestaan ja ostaisin vielä Radeon 9700 XT OC näyttiksen - 20 % alella.

Ompas hankalaa, ei viitsisi ajaa sinne tilausta tekemään ja toiste tilausta noutamaan. Saisikohan tuonne tehtyä tilauksen puhelimella?

tietääkö kukaan pitääkö olla hyllyssä/raision varastossa olevaa kamaa? Kärcherin höyrypuhdistin kiinnostaisi, on vain keskusvarastolla tosin.
Eipä saanutkaan tätä tilattua, hukkareissu.

Pitää olla tilattavissa myymälään/myymälänouto mahdollisuus tuotteella. Tuon kärcherin voi vain tilata itse netistä ja se tulee jostain varastosta, näinollen ei saa -20%. Kannattaa tarkkana siis olla.

Viimeksi muokattu:
Eipä saanutkaan tätä tilattua, hukkareissu.

Pitää olla tilattavissa myymälään/myymälänouto mahdollisuus tuotteella. Tuon kärcherin voi vain tilata itse netistä ja se tulee jostain varastosta, näinollen ei saa -20%. Kannattaa tarkkana siis olla.
Mulla meni n. 600€ Ser-jätteet f2f tiskillä läpi -20% kun kysyin. Osa niistä oli merkattu vaan verkkotilaukseen mutta kelpasi silti.

Mulla meni n. 600€ Ser-jätteet f2f tiskillä läpi -20% kun kysyin. Osa niistä oli merkattu vaan verkkotilaukseen mutta kelpasi silti.
Sama. Kävin hakemassa ASUS 5070 Ti TUF. Ei saanut kuin postilla toimitettuna, mutta sain silti -20%.
Oli muuten yllättävän hiljaista, odotin paljon ruuhkaisempaa tällaisen tarjouksen yhteydessä.

Sama. Kävin hakemassa ASUS 5070 Ti TUF. Ei saanut kuin postilla toimitettuna, mutta sain silti -20%.
Oli muuten yllättävän hiljaista, odotin paljon ruuhkaisempaa tällaisen tarjouksen yhteydessä.
Itse en pidä 20% alennusta normaalihinnoista kovinkaan kummoisena tarkouksena kuin niche-tuotteiden osalta. Gigantin, kuten muidenkin liikkeiden( Tokmanni tutuimpana esimerkkinä), normaalitarjoukset ovat yleensä parempia( esimerkkinä vaikka asitanpesukoneet, jotka usein ovat merkittävästi paremmissa tarjouksissa, tonnin kone 500 tai 600 euroon, puuttumatta siihen mikä sen oikea markkinahinta on). Aikaisemmillakaan kerroilla ei ole mitään ostoryntäyksiä näkynyt( tai kuulunut) jos alennus ei ole koko tuotevalikoimaa kattava( kuten oli pari vuotta sitten Powerilla ja silloin oli Skanssissakin pienimuotoinen ryntäys) ja siihen kai mainiskampanja tähtääkin.

Itse sain tiskillä tilattua perjantaina varastotuotteena postituksella Rtx 5080 astralin -20% hintaan 1127€. Ja perheenjäsenten avustuksella B850 matx + corsairin Sf1000 - 20%. Tyytyväinen. Astrali muualla lähes oksettavaan +1600€ hintaan.

Itse sain tiskillä tilattua perjantaina varastotuotteena postituksella Rtx 5080 astralin -20% hintaan 1127€. Ja perheenjäsenten avustuksella B850 matx + corsairin Sf1000 - 20%. Tyytyväinen. Astrali muualla lähes oksettavaan +1600€ hintaan.

Saanko pyytää tarkentamaan, tulee siis postilla paikalliseen postiin/pakettiautomaattiin eikä Raision myymälään? Jos näin, niin huomenna taitaa olla 1-tie kuuma...

Saanko pyytää tarkentamaan, tulee siis postilla paikalliseen postiin/pakettiautomaattiin eikä Raision myymälään? Jos näin, niin huomenna taitaa olla 1-tie kuuma...
Näin ainakin mun tilauksen kohdalla, tulee lähimpään postiin. Nouto myymälästä ei edes ollut mahdollinen.

Kuulostaa vähän tulevalta riitelyn aiheelta, kun tietää millaisia tarjoushaukkoja täällä on. 20% on aika paljon noista kalliimmista komponenteista. Esim. tuolta löytyy 5090 jonka saisi "kikkailemalla" 1920.

Nintendo switch 2 pitäis olla samaan hintaan kuin Powerin avajaisissa, eli 500e (mario kartilla). Pitäiskö mennä kokeilemaan oliko tässä kuitenkin jokin juju. E: Saksastahan tämän saakin 540e hintaan, Suomi-hinnat on sitten oma asiansa.

Viimeksi muokattu:
Hiljaista edelleen kun kävin, tilasin viimein airfryerin 140€

ja vaimolle älykellon, turhan tyyris -20 alellakin mutta tällä viikolla myyntiin tullut niin ei varmaan hirveästi parempaan aleen tule tänä vuonna.

edit: olisin varmaan ostanut huawein jonkun uutuuskellon itselle ellei olisi jo tuore kello ranteessa, GT6 pro titaanirannekkeella on aika hieno ja irtoaisi 367 eurolla.

Viimeksi muokattu:
Nintendo switch 2 pitäis olla samaan hintaan kuin Powerin avajaisissa, eli 500e (mario kartilla). Pitäiskö mennä kokeilemaan oliko tässä kuitenkin jokin juju. E: Saksastahan tämän saakin 540e hintaan, Suomi-hinnat on sitten oma asiansa.
Ei siellä taida mitään jujua olla, ps5 pro:kin kaikella logiikalla lähtisi 680 eurolla jos kiinnostaisi.

Itsellänikin on nyt ko. kortti tilaukseen, kun tänään iltapäivällä ajelin sormet ristissä Turkuun. Fiksu myyjäkin vielä, toki peruskyssärit käytiin läpi, mutta ei tarvinnut tapella ja pääsin ulos ilman uutta nettiyhteyttä, puhelinliittymää, vakuutusta ja sähkösopimusta. :D

Statistiikka

Viestiketjuista
291 369
Jäsenet
80 046
Uusin jäsen
MestariMake

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom