Minulla on uusi Galaxy Z Fold 6, johon harkitsen yhdistäväni työ- ja henkilökohtaiset asiani. Toistaiseksi ainakin käyttäisin kahta sim-korttia ja ymmärtääkseni ihan samsungilla/androidilla on tarjolla työtila-ominaisuus. Työnantajani ei hallinnoi työpuhelimia käytännössä mitenkään, joten ilmeisesti minulla olisi mahdollisuus konfiguroida se mieleisekseni? Tarvitsen ainakin erilliset mediat työ- ja omaan käyttöön ja joistakin sovelluksista kaksi versiota pyörimään eri tileillä. Mieluusti myös ilmoitushallintaa sen mukaan, mikö tila on käytössä.
Työjutut on myös aika helposti siirrettävissä vaikka yksitellenkin pilven avulla, mutta omassa puhelimessa on selkeästi enemmän tavaraa eli olisiko järkevää kopioida Foldin käynnistämisen yhteydessä oman puhelimen tiedot työkalulla uuteen puhelimeen ja sitten asennella työtilaan työjutut lähinnä pilvestä?
Onko näissä työtiloissa jotain ilmeisiä sudenkuoppia vältettäväksi tai onko Androidille olemassa joku parempi softa työtilan erottamiseksi? Mieluusti kuulisin myös kokemuksia ja vinkkejä Foldista yleensä ja erityisesti tällaisessa käytössä.
Työjutut on myös aika helposti siirrettävissä vaikka yksitellenkin pilven avulla, mutta omassa puhelimessa on selkeästi enemmän tavaraa eli olisiko järkevää kopioida Foldin käynnistämisen yhteydessä oman puhelimen tiedot työkalulla uuteen puhelimeen ja sitten asennella työtilaan työjutut lähinnä pilvestä?
Onko näissä työtiloissa jotain ilmeisiä sudenkuoppia vältettäväksi tai onko Androidille olemassa joku parempi softa työtilan erottamiseksi? Mieluusti kuulisin myös kokemuksia ja vinkkejä Foldista yleensä ja erityisesti tällaisessa käytössä.