Kävelypolut koiran ulosteita täynnä?

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 311
Kävinpäs heittämässä Kuopion seudulla reilu tunnin kävelylenkin näin kauniina leutona talvipäivänä ja kuinka ollakkaan.

Hangenpielet olivat aivan kauttaaltaan kusen keltaisena ja jäätyneitä paskamiinoja sikinsokin.

Alkoi suoraan sanottuna etomaan lenkin päätteeksi.

Täälläkin katsoo niin hyvin usealla on koira ja astuvat jopa 3 koirulin kanssa ulos sieltä kerrostalon ovesta, onhan ne mukavia mutta helkkkari tuo ylempi kokemus.

Pitäisikö koirien määrää kenties säädellä asutuskeskuksissa?
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 843
Tehokas tapa on ottaa juomapullon vettä ja laittaa sekaan pari lihaliemikuutiota. Sitä kun pirskottelee jätösten päälle niin seuraava koira poimii ne mukaansa.

Oikeasti, ketä ne siellä metsässä/lenkkipolulla haittaaa? Toivottavasti siellä ei ole lintuja/luonnon eläimiä... Nekin saattaa kakata.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
690
Sain kerran tarpeeksi siitä kun polunvarret olivat täysin keltaisena. Kusin sitten itse vastalahjaksi pitkin poikin polkua jotta siihen kuseen on melkein pakko astua jos polulla haluaa kävellä, varmasti mukava yllätys koiranomistajille ja muillekin.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 311
Tehokas tapa on ottaa juomapullon vettä ja laittaa sekaan pari lihaliemikuutiota. Sitä kun pirskottelee jätösten päälle niin seuraava koira poimii ne mukaansa.

Oikeasti, ketä ne siellä metsässä/lenkkipolulla haittaaa? Toivottavasti siellä ei ole lintuja/luonnon eläimiä... Nekin saattaa lakata.
No sehän siinä onkin kun en kävellyt missään sysimetsässä vaan ihan lähiöalueella kerros/oma/rivtalojen vieressä menevillä poluilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Koirankanssa maastopyörälenkillä, ja takaisin keskustaan tullessa olin laittamassa lämmintäkoirankakka pussukkata roskikseen. Niin tuollainen partamies tulee sanomaan että älä heitä roskiin vaan heitä metsään se paskapussi.

Olin että mitä helvettiä, en mä nyt omaankaan metsään haluaisi että joku heittelis 10v paskapusseja metsääni.
Pussi on aina hyvin suljettu että ei pitäisi pultsarin liata itteänsä, kun tonkii sitä roskalaatikkoa.

Tällänen ukkeli
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 120
Parempi se on puhtauden kannalta sulkea maatuva jäte hajoamattomaan muovipussiin, mutta jos vain mahdollista niin vielä paljon järkevämpää on koiran tehdä tai sitten koiranulkoiluttajan työntää/potkaista/heittää ne paskat järkevälle etäisyydelle metikköön siten että kukaan ei niihin itseään tahraa.

Harvoin tulee koiranpaskoja itse kerättyä, koska yleensä koirat tekee paskat sellaiseen metikkoon jossa ne ei ketään häiritse. Kuseksimista on hankalampaa kontrolloida, mutta en nyt sentään minnekään päiväkodin viereen anna tehdä tarpeitaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 315
Kyllähän se nyt kuuluu hyviin tapoihin kerätä ne nelijalkasen kakkoset taajama-alueella kävelytien ja polkujen varresta. Näin ainakin meillä tehdään kahden koiran kanssa ja aika olematon vaiva tuosta on. Kusipäisyyttä/laiskuutta, jos ne siihen tallattavaksi jättää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Mun koira syö niin paljon paskaa, että me varmaan porukalla noukitaan paljon enemmän kuin sinne jätetään :D Ihan niin hyvä ihminen en ole, että alkaisin sen satunnaisia ripulipaskoja keräämään, vaan ne jää muidenkin iloksi :smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 209
Mistä tässä on tarkoitus keskustella? AP on uskaltautunut ulos ja löytänyt koiranpaskan (ja myös keltaista lunta! Oh my!)? Meillä on täällä koiranpaskan lisäksi myös sorsanpaskaa valtavasti. Täytyisikö siitä tehdä oma topiikki?

Vakavasti puhuen, niin ongelma johtuu koiraa mukanaan raahavista lenkkeilijöistä, jotka eivät voi pysähtyä sen vertaa että koira ehtisi käydä tarpeillaan ojassa tai pusikossa. Normaalisti koira ei tee tarpeitaan polulle vaan yrittää mahdollimman kauas polusta.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 372
Odotahan kun lumet sulavat ja taajamissa haisee koiranpaska kuin olisi maalla. Paskaa on niin paljon että luulisi jonkun nykytaiteilijan ne sijoitelleen millintarkasti tai EU:n määränneen väh. 10 paskaa per neliömetri. Joka vuosi kasvaa paskan määrä kuten EU:n määräykset.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Laitetaan nyt aiheeseen liittyvä laulu ettei unohdu ketkä kaikki sinne metsään paskoo.

 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Pitäisikö koirien määrää kenties säädellä asutuskeskuksissa?
Ei välttämättä, mutta todellakin ehkä jonkinlainen eläimen omistamisen koulutuksen suorittaminen ja todistus tästä, tulisi joutua suorittamaan ennen lemmikin hankkimista. Niin koiran kuin muidenkin lemmikkien omistajien. Näin siksi että kaikenlaista enemmän ja vähemmän, myös lemmikillekin, haitallista tietämättömyyttä esiintyy enenevässä määrin.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Helsingissä ei tarvitse poistua edes kotipihasta, kun joku on kusettanut koiransa metrin päähän ulko-ovesta. Eräs nero oli jopa antanut koiransa kusta aidan läpi tarhan pihaan, missä pienet lapset leikkivät päivittäin. Lapset olivat rakentaneet keon lumipalloista ja se oli julkisivun puolelta aivan kusessa. Lähiön piha-alueita ei aurata vaan kävelemme täällä 50 cm leveissä urissa, jotka ovat vähintään molemmin puolin koristeltu kusella, jos ei keskeltä uraakin, ja jos seassa ei ole niitä paskakokkareitakin.

Jos itse näkisin kerrankin livenä jonkun antavan koiransa paskoa keskelle tietä ja jättävän kokkareet siihen, niin minulla ei olisi mitään moraalista estettä ottaa sitä pökälettä ja hieroa moisen idiootin selkämykseen.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
@greenlight

Samanlaisia kokemuksia täällä Vantaan suunnalla.

Olen pyöräillyt koko talven ja laittanut merkille, että suurin osa koirien ulkoiluttajista tuijottaa kännykkään, eikä katso yhtään mihin heidät koirat paskovat tai kuseksivat, eikä myöskään sitä miten koirat singahtelevat yhdistetyillä pyöräily- ja kävelyteillä puolelta toiselle pitkäksi jätettyjen taluttimien ansiosta.

Tästä syystä joudun monesti himmaamaan ajonopeuden minimiin koiria kohdatessa, etten aja vahingossa niiden päälle.

Meidän taloyhtiö jakoi viime kesänä jokaiseen kotiin viestinlapun, jossa pyysivät lopettamaan koirien nurmikkoalueille paskottamisen. Mikään ei ole muuttunut, vaikka rappukäytävien ilmoitustauluilla on edelleenkin ko. kieltolaput muistuttamassa asiasta.

Viimeksi eilen pyörällä kauppaan lähtiessä huomasin jaffalla kyllästetyn lumikinoksen heti pyörävaraston ovien jälkeen talon kulmauksessa, ja parvekkeella tupakalla käydessä näen, ettei koiria viitsitä taluttaa edes vähän matkan päähän taloyhtiön piha-alueista, vaan annetaan koirien olla kyykkypaskalla ihan rauhassa heti kun tullaan rapun ovista ulos.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Nää ulosteista kierroksia ottavat on muuten ihan fantastisia. Mulla on koira jonka kakat siivoan kiltisti muovipussukoihin. Silti jatkuvasti näitä kakka-natseja kipittää vastaan.

Kun koira vääntää murikkaa tien vieressä tulee joku raivoamaan naama punaisena paskojen siivoamisesta.Ps. Mulla roikkuu kakkapussit hihnassa kaikkien näkyvillä. Kysyin että ilmastako ne pitää nykyään kopata? Lähti menemään ja haukkui huoraksi.

Koira pissasi ojaan. Joku nainen tuli huutamaan kun heidän lapset leikkii ojassa.

Yksi tuli huutamaan kun laitoin koirankakkapussin sellaiseen vihreään jäteastiaan kun pullon kerääjien kädet likaantuu.

Teet mitä vaan niin teet väärin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 209
Nää ulosteista kierroksia ottavat on muuten ihan fantastisia. Mulla on koira jonka kakat siivoan kiltisti muovipussukoihin. Silti jatkuvasti näitä kakka-natseja kipittää vastaan.

Kun koira vääntää murikkaa tien vieressä tulee joku raivoamaan naama punaisena paskojen siivoamisesta.Ps. Mulla roikkuu kakkapussit hihnassa kaikkien näkyvillä. Kysyin että ilmastako ne pitää nykyään kopata? Lähti menemään ja haukkui huoraksi.

Koira pissasi ojaan. Joku nainen tuli huutamaan kun heidän lapset leikkii ojassa.

Yksi tuli huutamaan kun laitoin koirankakkapussin sellaiseen vihreään jäteastiaan kun pullon kerääjien kädet likaantuu.

Teet mitä vaan niin teet väärin.
Kannattaa pussittaa kakat ja heittää pussi ojaan. Tällöin kaikki ovat tyytyväisiä.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
693
Mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta, että koera vääntää sitä merikkaa ja heittää sen kakipussin lähimmän (taloyhtiön) roskikseen, jos vaikka kaupungin roskis ei osu kohdille? Sain aikamoiset ukaasit kun näin tein, mielikuvana nostatin juuri as oyn jätemaksuja kun näin tein. Luulisi koeran jätöksien mahtuvan ihan ok mihin tahansa roskikseen? Vai?
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 320
Mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta, että koera vääntää sitä merikkaa ja heittää sen kakipussin lähimmän (taloyhtiön) roskikseen, jos vaikka kaupungin roskis ei osu kohdille? Sain aikamoiset ukaasit kun näin tein, mielikuvana nostatin juuri as oyn jätemaksuja kun näin tein. Luulisi koeran jätöksien mahtuvan ihan ok mihin tahansa roskikseen? Vai?
Täydet pisteet kun keräsit jätökset. Olen itse huomauttanut kerran, kun viideltä aamulla joku talossa asumaton pariskunta toi farmarivolvolla ja isolla peräkärryllä vanhoja huonekaljua ja mattoja meidän roskikset täyteen. Mutta että joku valittaa koiran jätöksien kerääjälle, menee kyllä kiukku täysin väärään osoitteeseen. Ja sanon tämän vaikka henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että muut kuin palveluskoirat eivät kuulu kaupunkiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 292
Ei välttämättä, mutta todellakin ehkä jonkinlainen eläimen omistamisen koulutuksen suorittaminen ja todistus tästä, tulisi joutua suorittamaan ennen lemmikin hankkimista. Niin koiran kuin muidenkin lemmikkien omistajien. Näin siksi että kaikenlaista enemmän ja vähemmän, myös lemmikillekin, haitallista tietämättömyyttä esiintyy enenevässä määrin.
Yleensä olen ehdottomasti vastustanut tällaisia aloitteita, etenkin koska niihin yleensä liittyy kaikenlaisia elämästä vieraantuneiden korvamerkki- ja sirutuspakkofantasioita. Periaatteessa itse koulutusta(tenttimuotoisena pätevyytenä, jolla eivät välistävetäjät pääse rahastamaan, koska yhdistystoiminta järjestäisi tarpeeksi tarjontaa) eläimen pitämiseksi voisin kannattaakin; sehän on verrattavissa metsästäjäntutkintoon. Sirutuspakko ja nämä muut usein fantasioidut orwellilaiset liitteet tässä ideassa taas ovat analogisia siihen, että metsästäjä olisi velvollinen tutkituttamaan ampumansa jäniksen elintarvikelaboratoriossa ennen kuin sen saisi syödä, ja joutuisi täyttämään tarkan raportin pyyntitilanteesta, liitteenä asekameravideo.

Sikäli kun vastuuttoman koiranpidon haittoja vertaillaan, meluhaitta on mielestäni selvästi suurempi kuin paskaongelma, vaikka paska urbaaniympäristöön sulamaan jätettynä onkin vastenmielistä. Koskaan en ole yöuniani menettänyt huolimattoman koiran paskattamisen takia, mutta huonosti koulutettujen ja/tai rajoittavassa ympäristössä pidettyjen eläinparkojen ulina ja räksytys on pilannut monta lepohetkeä ja täten monta työpäivää.

Näin yleisesti ja viittaamatta postaukseesi jatkan seuraavaa. Vaikka toivoisin näitä yksilöitä lopettavaksi, ei se johdu siitä, että pitäisin eläimiä syyllisinä tai haluaisin kostaa niille. Se johtuu ihan vaan siitä, että haluaisin häiriön loppuvan ja ymmärrän, ettei eläin ole ihminen vaan esine. Kaikkein univajeisimpina hetkinä saattaa tietysti toivoa myös näitä ihmisyksilöitä lop... eiku tästähän voi joutua jollekin ajatuspoliisin terroristilistalle. :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
@greenlight

Samanlaisia kokemuksia täällä Vantaan suunnalla.

Olen pyöräillyt koko talven ja laittanut merkille, että suurin osa koirien ulkoiluttajista tuijottaa kännykkään, eikä katso yhtään mihin heidät koirat paskovat tai kuseksivat, eikä myöskään sitä miten koirat singahtelevat yhdistetyillä pyöräily- ja kävelyteillä puolelta toiselle pitkäksi jätettyjen taluttimien ansiosta.

Tästä syystä joudun monesti himmaamaan ajonopeuden minimiin koiria kohdatessa, etten aja vahingossa niiden päälle.

Meidän taloyhtiö jakoi viime kesänä jokaiseen kotiin viestinlapun, jossa pyysivät lopettamaan koirien nurmikkoalueille paskottamisen. Mikään ei ole muuttunut, vaikka rappukäytävien ilmoitustauluilla on edelleenkin ko. kieltolaput muistuttamassa asiasta.

Viimeksi eilen pyörällä kauppaan lähtiessä huomasin jaffalla kyllästetyn lumikinoksen heti pyörävaraston ovien jälkeen talon kulmauksessa, ja parvekkeella tupakalla käydessä näen, ettei koiria viitsitä taluttaa edes vähän matkan päähän taloyhtiön piha-alueista, vaan annetaan koirien olla kyykkypaskalla ihan rauhassa heti kun tullaan rapun ovista ulos.
Aja päälle, niin minäkin tein. Ajoin pyörällä Paloheinässä ja hiljaa vielä mamma tulee vastaan kahden rottakoiran kanssa kunnes kohdalla molemmat juoksee pyörän alla ja kauhee ulahdus. No pysähdyn niin tämä mätisäkki huutaa mulle naama punaisena että minä tapan täällä tahallaan hänen koiria, kysyin vain että minunko tehtävä on pitää ne koirat kiinni? Jostain syystä ei halunnutkaan poliisia paikalle.

Kyllä, mulla on kaksi koiraa, kumpikaan ei pasko minne sattuu vaan sinne minne käsken eikä kumpikaan juokse pyörien alle.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 190
Koiravero pitäisi ottaa takaisin käyttöön isoissa kaupungeissa. Nykyään kun kaikki elikot sirutetaan ym. niin valvonta olisi helppoa (valvonnan vaikeuden takia se aiemmin taidettiin poistaa). Sais tuollakin rahalla pari työtöntä keräilemään niitä paskoja roskikseen kävelyteiden varsilta.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
743
Ihmisten määrää voisi myös säädellä, samalla tavalla löytyy monenlaista rasituksen aihetta.
No niinpä, en tässä väitä vastaan etteikö koiran kakat likaa ja saattavat haista. Mutta jännä, että kukaan ei vedä "itkupotkuraivareita" kaikesta siitä roinasta mitä ihmiset heittelevät kaduille. Joten tuntuu olevan a-ok, että kadut ovat täynnä kaikenlaista romua ja roipetta oksennuksista ja lasipulloista kodinkoneisiin ja huonekaluihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Nämä kakkanistinatsist ovat aivan sekaisin päästään. En tiedä miksi konttaatte ojissa tai pientareella ulosteita etsien, mutta itse ainakin kävelen kävelytiellä.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 320
No niinpä, en tässä väitä vastaan etteikö koiran kakat likaa ja saattavat haista. Mutta jännä, että kukaan ei vedä "itkupotkuraivareita" kaikesta siitä roinasta mitä ihmiset heittelevät kaduille. Joten tuntuu olevan a-ok, että kadut ovat täynnä kaikenlaista romua ja roipetta oksennuksista ja lasipulloista kodinkoneisiin ja huonekaluihin.
Todella huono vertaus. Roskaaminen ei ole kenenkään mielestä ok, mutta paperi- ja muoviroskat eivät tartu lasten kenkiin ja vaatteisiin. Kodinkoneet ja huonekalut päätyvät maksullisen jäteaseman sijasta kierrätyspisteen ympärille, ja tästä ongelmasta on usein lehtiartikkeleita. Oksennusta löytää keskustan baarien liepeiltä viikonloppuaamuina. Täällä kerrostalolähiössä ei ole satanut uutta lunta viikkoihin ja tilanne on erittäin selvä: tuhannet koirat tuottavat omistajalleen suurta iloa ja mielihyvää. Ja muille ihmisille tuoretta kusta ja paskaa joka ikinen päivä.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 320
Varsinkin kun se koiran uloste on luultavasti melko puhdasta, ja sitä ei ole keskellä kävelyreittiä vaan sivussa.

Aika vitun teini -tai teinimäinen nyyppä saa olla jos mokoma häiritsee.
Samaa mieltä, vaikka juuri yläpuolella vuodatin kitkerää kommenttia. Heti kun lähtee oman talon edustalta hieman syrjemmälle, missä on heinikkoa/pusikkoa reitin varrella, ei ole yhtäkään ulostetta varsinaisella kävelytiellä. Asuinympäristöllä ja sen suunnittelulla on oma osuutensa. Jos koirat osaisivat somettaa, niillä varmaan olisi sanottavaa asiassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Meillä 2 koiraa ja asun omakotitalolähiössä. Heti kun lähtee tästä kävelemään hiukan yleisimmille teille tai keskustaan niin paskaa ja kusta on joka saakelin paikassa. Itse käytän omat koirat lenkillä pienellä metsäpalstalla missä ei mene mitään yleisiä polkuja. Kyllä se koiranomistajanakin vituttaa kävellä tuolla kävelytiellä kun pitää jatkuvasti varoa mihin astuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Itse aion jatkossa käydä yökakalla lähipolulla ihan vain jotta ulostenatsit peppukipeytyy.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
304
Onpa yllätys että koiranomistajissa on paljon itsekkäitä kusipäitä.

Kertoo jo paljon luonteesta kun "pakko saada tietyn näköinen isokin koira vaikka asuisi 20m2 kämpässä!"

Sama sakki sitten paskattaa elukkansa pitkin katuja ja polkuja, kyllä edelleenkin näkee ihan pyörä/kävelyteilläkin kusta ja paskaa keskellä väylää. Ellei nyt sitten juopot pasko :D

Vain itsekäs typerys ei tajua miksi ne paskat pitkin polkuja/väyliä vituttaa muita, ja nimenomaan kulkureitillä niitä riittää, ei pelkästään ojissa ym jotka nyt ei niin pahasti haittaa.

Jos sen koiran/muun ottaa niin miksi ei voi noudattaa sääntöjä ja hyviä tapoja?

Sama sakki varmaan muuttaa savuttomiin taloihin ja sitten ihmettelee kun muut valittaa sisällä&parvekkeella polttamisesta, kun läskipersettä ei jaksa raahata oikeaan paikkaan.
 

Janezki

Vähempi Jumaluus
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
81
Koirat on ihan mukavia hyötyeläimiä mutta itse en ainakaan kaupunkikoiraa ottaisi neukkukuutioon kärsimään.
Hyötyeläin? Ei saatana. Opaskoiran ymmärrän mutta muuten en.
Pipilä vois ottaa tästä kopin ja laittaa koiraveron takaisin, 100€ per hakku ja puolestani saa paskoa minne haluttaa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 264
Oon myy bongannut jonkun viitisen kertaa semmosen "siivoamisen", että iso lumikokkare on laitettu sen kävelytien puolella olevan paskan päälle.

Olen ihminen, jota ei vituta juuri koskaan tai mikään, mutta tämä loppumaton paskan ja kusen määrä tuolla kaduilla on alkanut herättää ajatuksia maallemuutosta, vaikka siellä on muuten ihan perseestä
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
169
Kuopion Linnanpellolla ihmisen kokoisia jätöksiä teiden varsille ja poluille jättää musta Newfoundlanginkoira tms. Kävelin polulla ihmetellen läjien kokoa, niin samalla näin kauempana tuollaisen koiran kykkimässä ja myöhemmin huomasin että omistaja oli jättänyt jätöksen keräämättä. Tuossa olisin voinut bustata omistajan itse teossa.

Ei tarvita montaa ajattelematonta koiran omistajaa, että lähiympäristön siisteys on piloilla. Varsinkaan jos koira on tuollainen lehmän kokoinen. Ajattelin suomalaiselle sopiva tapa minulle ratkaista ongelma voisi olla viedä metsään "Kerääthän jätökseni" kyltti johon kuvitus oikeasta koirarodusta. Tai jos tulevat vielä vastaan, niin pitänee huomauttaa asiasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tosiaan noista isoista koirista lähtee valtavasti paskaa ja näkyy siellä puhtaan valkoisessa lumessa kuin hopeisella tarjottimella. En yhtään ihmettele, että miksi se kierreläjä jäi sinne kävelytielle, kun eihän sellainen läjä paskaa mahdu standardiin koirankakkapussiin niin parempi juosta lujaa karkuun rikospaikalta.

Mitä ihmeen huonosti sulavaa jätettä ne noille syöttää, kun tuotetta tulee noin valtavasti?
Paljonko tuollaisen jättikoiran normaali ylläpito maksaa?

Kuitenkin löytyy koiran tarpeille viralliset paikat. Ottaisivat esim. kottikärryn/jätesäkin ja lapion mukaan, kun ulkoiluttavat koiraa. Kyllä kusiset lumet pois myöskin. Minä ainakin tekisin näin, koska se on oikein.
Ympäristön paskaaminen on vastenmielistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Mitä ihmeen huonosti sulavaa jätettä ne noille syöttää, kun tuotetta tulee noin valtavasti?
Oma kokemus on että huonolaatuinen, ns. markettisapuska kerää suuret määrät massaa suoleen. Näin on ainakin omalla koiralla. Oma koira on kuitenkin pienikokoinen joten paskan määrä on normaalistikin aika pieni mutta eron kyllä huomaa.
Itse kerään kyllä paskat pois jos tarvetta on, oma koira on kuitenkin niin fiksu että paskoo mielellään pitkälle kävelytiestä jonkun puskan tai puun alle :tup:
 

HiekkaP

Influensseri
BANNED
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Vaimo kertoi, että on kohtuu mahtava kokemus viedä kävellen kolme pikkulasta kilometrin matkan kerhoon, kun pyörätie on aivan tukossa kusesta ja paskasta :btooth: eipä siinä, yks vuotiaskin osaa jo kierrellä ne ja hokee, "varo kakkaa, varo kakkaa":rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Noi koirien nappularuuat on ihan turhia. Koiralle niistä ei ole mitään hyötyä paitsi että paskaa tulee helvetisti.
Raakaravintoa, kanansiipiä, luita ja kasviksia tasaisesti niin pysyy hampaat hyvänä ja paskan määrä maltillisena.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Sit toisaalta ne koiranomistajat jotka ei voi ymmärtää et jotkut ei niistä paskoista tykkää. Ne tykkää usein rinnastaa koirien ja ihmisten/lasten aiheuttamat ongelmat (@Cereal killah mitä mieltä), niin mitäs sanoisitte jos mä kävisin heittämässä tortut sinne kadulle? Ei vissiin olis ihan kiva?
Sanoisin, että jos sulla pokka riittää niin anna mennä vaan, hieno homma :kippis: Jos tulee vastaan, niin itse osaan sen väistää ja koirani todennäköisesti haluaisi sen syödä jos kerkeää.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Markettipaska tulee läpi suoraan, lihaa kun syöttää niin ei paljon paskaakaan tule. 30kilosen ruoat maksaa 50-100€/kk kun syöttää lihaa/ei-markettipaskaa.
Sit on näitä niinku oma ettei voi syöttää lihaa kun a, vatsa ei sulata b, moni allergikko joka paskoo verta samantien kun antaa jotain väärää, toki tuolle nyt ei voi markettipaskaakaan syöttää. Toki edelleen samaa mieltä siitä että ei voi olla niin vaikeaa opetaa koiraa paskomaan sinne ojaan tai 2m päähän siitä tiestä ja vittuilen aina porukalle kun näen että koiraa paskotetaan miten sattuu. Kusihan nyt on ihan harmiton siinä penkalla, vain ruman näköinen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 475
Mukavaa nyt kun tuli vähän lunta niin Tampereella Sorsapuiston läpi käveleminen ei vituta enää niin paljon kun polkujen varret on taas valkoiset eikä keltaiset.
 

ei naarata

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 270
Lasten leikkipuisto täynnä koiranpaskaa on iloinen asia. Vittu miten idioottia porukkaa nuo koiranomistajat osaa olla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Jep, me kaikki ollaan vitun idiootteja kun muutama debiili antaa koiran paskoa mihin sattuu. Pettämätön logiikka kyllä.

Ja itseä kyllä myös ketuttaa jos näkee että selkeästi kävelytielle annettu koiran tehdä tarpeita. Itse kun asuu hieman keskustasta syrjemmällä niin lepikkoa on kyllä sen verran lähellä aina ettei oikein ole syytä koiran antaa tehdä tarpeita mihin haluaa. Ja eipä siinä kovin kauaa mene, että oppii näkemään milloin koiralla on hätä lenkin aikana ja sitten menee vähän syrjemmälle siksi aikaa että koirat saa tarpeensa tehtyä.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
723
Onhan se vallan kauheeta kun sudet, ketut, supiKOIRAT ja kaikem maailman näädät paskovat meidän, ihmisten metsät ja lenkkipolkujen pielet täyteen :D
Ihmiset eivät siedä edes paskaa nykyään....

Omat koirani eivät tielle tai polulle paskanna, enkä edes antaisi. Siirtyvät syrjään ja metsässäkin kirmaavat syvemmälle pusikkoon tarpeilleen. Eipä ole koskaan ollut tarve poimia koiranpaskaa, paitsi koiranäyttelyissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 458
Viestejä
4 215 554
Jäsenet
71 056
Uusin jäsen
MCBace

Hinta.fi

Ylös Bottom