• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Kärcher OC3 - matalapainepesuri

Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
40
Tuote: Kärcher OC3 mobile matalapainepesuri akulla ja vesisäiliöllä.
Tarjoushinta: 49,95€
Normaalihinta: 120-150€
Kauppa: Hankkija myymälät (verkkokaupasta loppu)
Voimassa: 24.9.2023 asti
Linkki: Kärcher OC3


Kommentti tarjouksesta:
Kompaktin kokoinen akulla ja omalla vesisäiliöllä varustettu pesuri hyvään hintaan esim. fillarin pesuun.
Verkkokaupan saldo putosi nollaan tätä kirjoittaessa, 34 myymälässä vielä jäljellä saldot 1-4 kpl, itse kävin Jyväskylän viimeisen kappaleen hakemassa tänään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365
Kiitokset, tätä on tullut silmäiltyä ja nyt oli lyömätön tarjous. Nopeasti näytti oman paikkakunnan varastosaldo hupenevan, joten piti lounastauolla käydä viimeinen kappale hakemassa :thumbsup:
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 181
Tämä useamman vuoden ollut käytössä ja ihan pätevä laite, tuohon hintaan erinomainen ostos.
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
55
Tämä on varsinkin maastopyörän pesuun loistava kampe. Itselläni on se isommalla vesisäiliöllä oleva ja ei voi kyllä muuta ku kehua.
 
Liittynyt
22.09.2023
Viestejä
21
Muilta foorumeilta luin että 4 litran säiliö ei ole riittävä maastopyörän pesuun. Tästä on olemassa myös 7 litran säiliöllä oleva versio. Onko kellään kokemusta asiasta?
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Muilta foorumeilta luin että 4 litran säiliö ei ole riittävä maastopyörän pesuun. Tästä on olemassa myös 7 litran säiliöllä oleva versio. Onko kellään kokemusta asiasta?
Minulla on tuo 4 litran vesisäiliöllä oleva ja aika pienihän se on, mutta olen korjannut ongelman käyttämällä imuletkua joka mahdollistaa isomman vesimäärän käytön esim isosta sankosta tai kanisterista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Tällä hintaa 4 litran malli kannattaa kyllä. Itsellä on 7 litran malli ja siihen nähden sanoisin että 4L on kyllä todella vähän, mutta jos ei ole ongelma niin voihan sitä vettä ottaa vaikka limsapulloon mukaan josta lisää tarvittaessa.
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
55
Jos oikein kunnolla on muraa kertynyt niin 7 litran säiliönkin saa kerran täyttää. 4 litrasella ei pitkälle pötkitä mutta eihän sen säiliön täyttäminen juuri työstä käy.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Saiko joku tilattua noudolla tuota? Peruivat tilauksen saldovirheeseen vedoten ja jonku vaivaisen 25€ lahjakortin antoivat.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
676
Saiko joku tilattua noudolla tuota? Peruivat tilauksen saldovirheeseen vedoten ja jonku vaivaisen 25€ lahjakortin antoivat.
Mä tilasin noudolla, varastosaldo oli sillon 4kpl Porin liikkeessä ku tein tilauksen. Soitin vielä perään ja varmistin että on siellä tosiaan varattuna ku en heti päässy noutaan
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Mä tilasin noudolla, varastosaldo oli sillon 4kpl Porin liikkeessä ku tein tilauksen. Soitin vielä perään ja varmistin että on siellä tosiaan varattuna ku en heti päässy noutaan
Tilasin illalla paikasta missä saldo tais olla 1kpl. Oisko sitten, että eivät oo heti varanneet tuota hyllystä aamulla ja joku sen on kerinnyt ostaa tai sitten vaan ei oo muuten oo saldon päivittyneet, kun ovat kerenneet myydä sen ainokaisen kappaleen pois aikaisemmin pois. No pitää varmaan jatkossa tommosiin paikkohin soittaa heti, että varaavat sen hyllystä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 890
Viestejä
4 212 691
Jäsenet
70 973
Uusin jäsen
Rhadus

Hinta.fi

Ylös Bottom