Kaasuhella

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
20181114_182441.jpg
20181114_182512.jpg
Missä vika kun ei jää liekki palamaan ?
Mastercook Future
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Tuleeko pilottiliekki normaalisti?

Jos tulee niin kokeile lammittaa lampotila-anturia (termostaatti?) manuaalisesti esim. sytkalla hetken aikaa. jos liekki jaa taman jalkeen paalle niin vika on siina ettei pilottiliekki lammita anturia kunnolla. Siivoa. Ehka lika estaa isompaa liekkia. (kaikella kunnioituksella hiukan sotkuisen nakoinen).

Anturi voi silti olla myos paskana esim. jos sammuu myohemmin itsestaan. Noita luulisi loytyvan suht helposti uusia.
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
Jep se oli ton hellan vika, että vaikeahko putsata ! Kyllä se olen minä possu ! Mut kaiken kaikiaan tulee hyvää sapuskaa !
Tuo oli sarkasmia sitten :D
Pilotti tulee OK, ei vain jää palamaan liekki. Toi iso levy on käytetyin, muut toimii ok
Mitähän noita varaosia kannatanee kysellä ?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
soittele ja kysele. sitten lahimpaan varaosa/huoltoyhtioon/liikkeeseen kaymaan oman hajonneen osan kanssa. saa sitten ekalla reissulla oikean osan.

Luulisin noiden olevan aika universaaleja tosin, sen verran monta korjausta ja korjausmiesta nahnyt.
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
Liekinvarmustimen päätä lämmittelin sytkällä: edelleenkin liekki ei jää palamaan.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Liekinvarmustimen päätä lämmittelin sytkällä: edelleenkin liekki ei jää palamaan.
Eiköhän näiden huolto kuulu sellaisen tehtäväksi joka omaa luvat huoltaa kaasulaitteita. Jos kämppä/kesämökki räjähtää silmille sen takia että on itse menty ropeltaa ja tästä johtuen on kyseinen onnettomuus käynyt niin vakuutusyhtiö repii paperit samantien.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
kylla se on se thermometer sitten rikki.

Ja on se vakuutuksen kannalta varmaankin parempi korjaajan hoitaa.

Mutta oikeasti kyse on vain sen thermometerin vaihtamisesta. ei vaikeaa, tai vaarallista
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
Mulle kyllä tuo wilhtom- firma kyllä keroi minulle, että esim. thermocouple voi vaihtaa itse.
Mulla on + 8 vuoden kokemus röntgenlaite asentajana. Katson osaavani wilhtom firman ohjeilla pystyväni vaihtamaan thermocouple- osan turvallisesti.
Tottakai testaan liitokset ja aktiivinen nestekaasu hälytin on kiinteästi asennettu keittiöön.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Sitten ei muuta kuin hella kuntoon.

Ja onnittelut, kaasu voittaa inductionit ja normihellat mennen tullen!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 243
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom