Jouluntarjous Steam pelit -20% (TKU)

Liittynyt
21.11.2023
Viestejä
27
Tuote: Jouluntarjous Steam pelit -20% (TKU)
Hinta: -20% alennus Steamin kaikista peleistä
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Steamm
Muuta huomioitavaa: Elikkä mikäli haluat joulun alennuksista vielä enemmän alennusta niin viestiä vaan tulemaan ja voin sitten pelin ostaa sinulle lahjaksi!

Saldoa on ruhtinaalisesti joten kaikille halukaille saadaan pelit kirjastoon!


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: YV tai kasvokkain tarvittaessa
Maksutapa: Käteinen, Tilisiirto, MobilePay


Kuva:
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
@ZneroU kahden vuorokauden vastaamattomuus yv:hen on valitettavasti itselleni "red flag" (haasteellisesta ajankohdasta huolimatta) joten peruutan ostoaikomukseni.

Edit. myyjä suoraselkäisesti ja hienosti kantoi vastuunsa pahoitellen tilannetta vielä myöhemmin yv:n kautta kuten lupasikin. Asia on puolestani käsitelty, onnea myynteihin ja hyvää jatkoa !

Edit. sama vastaamattomuus näyttäisi edelleen vain jatkuvan muiden käyttäjien kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:

ARu

Tukijäsen
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
166
Oma ostoaikeeni on edelleen voimassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2023
Viestejä
27
Pistetään tänne nyt yleisesti kaikille infoa että tarkoitus oli lauantaina ostella pelejä kun myin muutamia arvokkaampia esineitä mutta on ollut Steamin kauppapaikan käytöstä niin pitkå aika etten tiennyt saldon menevän 1-2pv lukkoon ja ehdin lähtemään kotootani sitten reissuun.

Pahoittelen yleisesti tästä johtunututta vastaamattomuutta ja reagoin vielä kaikille YV:nä henkilökohtaisesti. Palaan itse takaisin sorvin ääreen 27pv niin uskon saldon sillon olevan jo "avoinna"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 190
Tietämätön kysyy, että miten tämä siis käytännössä toimii?
Mä kerron että haluan pelin x, joka maksaa vaikka steamin tarjouksessa nyt 100e. Laitan sulle 80e ja sä saat ostettua ko pelin minun steam tunnukselle lahjaksi tjsp?
 
Liittynyt
21.11.2023
Viestejä
27
Tietämätön kysyy, että miten tämä siis käytännössä toimii?
Mä kerron että haluan pelin x, joka maksaa vaikka steamin tarjouksessa nyt 100e. Laitan sulle 80e ja sä saat ostettua ko pelin minun steam tunnukselle lahjaksi tjsp?
Juuri näin
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Et vielä eilen mun yksityisviestiin vastannut, mutta mikäs tässä on nyt tilanne? Huomenna olisi toive päästä pelailemaan…
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 190
Tänään langoilla käynyt, ei vastausta. Melkein tekisi mieli neutraali palaute laittaa.
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Mä jätän nämä kaupat nyt väliin ja ostan itse pelini. Tänään on viitisen kertaa ehtinyt käydä paikalla huutelemassa huutokauppoissa, muttei vastata tänne tai yksityisviestiin. Pitää vielä tutustua onko tämä neutraalin palautteen paikka vaikkei kauppoja ole sovittu kun ei yhteyttä saa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 928
Viestejä
4 214 021
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom