Joulukuun arvonta 2: Samsung Galaxy Tab S (10.5, 4G)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
XFNyJF4.gif

Ei tarttee erikseen ilmoittaa, että ootte mukana. Ootte joka tapauksessa, ellette saa banaania.
 
Kyllähän tuota pitää toivoa, että onni suosisi. Vaikka ei kiinnosta android-härpäkkeet.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 706
Viestejä
5 232 504
Jäsenet
83 364
Uusin jäsen
ecca

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom