Eli ongelma on etten keksi mitään järkevää ratkaisua. Virus-suoja on malwarebytesiltä, VPN on NordVPN.
Malwarebytes näyttää että oon tukholmassa vaikka VPN Helsingissä?
ja ihan random nettisivut ei aukea ollenlaan. Esim nyt ei aukea:
Malwarebytes ja Nordvpn näyttää tältä:
Sitten taas kun koitan NordVpn:n sivuille mennä ni heittää tämänkin ruotsiksi, niinkuin monet muutkin sivut. Pitäisikö tuo Malwarebytes poistaa sitten kokonaan, kun sitä sijaintia siinä ei voi vaihtaa ellei osta myös VPN:nää heidän kautta?
Netti ja reititin ja ip hommissa oon kyllä niin peukalo keskellä kämmentä, etten enää jaksais tätä kun monta kuukautta ollut jo.. imcognito tilassa taas google toimii englanniksi, mikä vielä menisi kyllä, mutta Ruotsi ei mun suussa taivu.
Opera One selaimella täysin sama homma..
Malwarebytes näyttää että oon tukholmassa vaikka VPN Helsingissä?
ja ihan random nettisivut ei aukea ollenlaan. Esim nyt ei aukea:
Audiokauppa.fi - Musiikkia ilman muuta
Audiokauppa.fi – Laadukkaat äänentoistolaitteet ja tarvikkeet kotiin ja ammattilaisille. Löydä kaiuttimet, kuulokkeet, vahvistimet ja mikrofonit laajasta valikoimasta. Nopea toimitus ja asiantunteva asiakaspalvelu.
audiokauppa.fi
iFi audio | the Award-Winning Audio Technology Company
We're iFi audio, an award-winning audio tech company with one aim – to improve your music enjoyment with high-octane products that take your breath away.
ifi-audio.com
Malwarebytes ja Nordvpn näyttää tältä:
Sitten taas kun koitan NordVpn:n sivuille mennä ni heittää tämänkin ruotsiksi, niinkuin monet muutkin sivut. Pitäisikö tuo Malwarebytes poistaa sitten kokonaan, kun sitä sijaintia siinä ei voi vaihtaa ellei osta myös VPN:nää heidän kautta?
Netti ja reititin ja ip hommissa oon kyllä niin peukalo keskellä kämmentä, etten enää jaksais tätä kun monta kuukautta ollut jo.. imcognito tilassa taas google toimii englanniksi, mikä vielä menisi kyllä, mutta Ruotsi ei mun suussa taivu.
Opera One selaimella täysin sama homma..
Viimeksi muokattu: