Jokerit KHL 2019/2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzekoo
  • Aloitettu Aloitettu
KHL:n Gagarin Cup pelataan viikon viivästyksellä loppuun, mutta kuuden jäljellä olevan venäläisjoukkueen voimin muutetulla pelisysteemillä eli ilman Jokereita ja Barysta.

Nyt on keskeytetty jo alemmat jääkiekkosarjat (VHL jne), Venäjän valioliiga (jalkapallo) ja lentopallo. Eli käytännössä kaikki urheilu seis ni ihmetyttää jos KHL jotenkin maagisesti pystyykin vielä jatkamaan pelaamista.

Tosin nyt jo KHL sivulle ilmestynyt että 10.4 asti jatkettu "taukoa".

Viimeksi muokattu:
Niin Kontiolan huhutaan menevän Tapparaan??

Ketä muuten kiinnostaa jos Jokerit joutuu pelaa kotiottelunsa(kin) Venäjällä??

Ei mua ainakaan!

Ketä muuten kiinnostaa jos Jokerit joutuu pelaa kotiottelunsa(kin) Venäjällä??

Ei mua ainakaan!

Olishan se aika kiinnostava kuvio, vaikka periaatteessa sama kai sille, kun pelejä kuitenkin katson vain TV:stä/netistä.

En ymmärrä sitten millään tasolla ikinä, miten jokerit siirrettäisiin jonnekin siperiaan. Suomessa kiinnostaisi enää ehkä viittä ihmistä ja Venäjällä viittäkymmentä. Ja mitä siinä siirrettäisiin? Joukkueen nimi/logo ja muutama pelaaja? Mitä järkeä olisi olla Jokerit niminen joukkue, jos sillä ei ole mitään sidettä Suomeen? Vai käännettäisiinkö se nimi? Tulisiko sitten kielto käyttää nimeä Suomessa liiga-joukkueella? Entä kaikki juniori-toiminta? Sehän varmaan joka tapauksessa pysyisi suomessa. Eikä junnuilla hirveästi taida suoraa reittiä khl:ään olla muutenkaan. En nää kuviossa sitten mitään järkeä mitenkään. Se sopii mulle mainiosti, että suomalainen joukkue lopettaa KHL:ssä ja "uusi" jaffa-areenalla pelaava jengi voi "palata" liigaan. Joka tapauksessa joku jengi siellä pelaisi, niin aika järjetöntä, että se olisi jotain muuta kuin juurille palaava jokerit.

Öö kyseessähän olisi siis toki väliaikainen kuvio koronan takia. Suomi ei varsinaisesti ota avosylin vastaan väkeä Venäjältä tällä hetkellä, joten KHL-pelit Helsingissä olisi hankala homma, mahdollisesti jopa hankalampi kuin joukkueen siirto Pietariin joksikin aikaa. Mutta hyvin hankalaa sekin on.

Hieman vastaavana esimerkkinä muualta MLB:n Toronto Blue Jays ei voi pelata kotonaan vaan pelaa toistaiseksi kotipelinsäkin USA:ssa, koska tautia ei kaivata lisää Kanadaan.

Viimeksi muokattu:
Loistava lanka. Tekisi mieli heti suoltaa miten kävin joskus aikoinaan isän kans matsissa ekaa kertaa, mutta suurin osa siitäkin jo unohtunut. Parasta oli ettei isukkia kiinnostanut paskaakaan, mutta mun mieliks käytti kuitenkin pelissä. Oma paikkakunta siis yli 600 km päässä ja paikkakunnalla ei omaa liigajoukkuetta ole ollut koskaan. Jokerit saisi palata Liigaan. Ihan sama sille KHL. Silti en usko, että jättäisin Jokereita koskaan, kävi miten kävi. Otakariin vahva luotto edelleen ja Arima kans kova luu, vaikka HIFK:in mies varmaan pohjimmiltaan onkin. Rauha Tonyn sielulle.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 589
Jäsenet
80 714
Uusin jäsen
summerbaby

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom