- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 9 473
Heinäkuussa lanseeratun OnePlus Nord puhelimen käyttäjät ovat raportoineet eri keskustelufoorumeilla laitteen satunnaisista uudelleenkäynnistymisistä käyttöönoton jälkeen. Myös muutamat TechBBS-foorumin käyttäjät ovat raportoineet kyseisestä ongelmasta (1, 2, 3, 4 ja 5) eikä vikaa ole toistaiseksi saatu korjattua ohjelmistopäivityksillä. Ainakin yhdessä tapauksessa ongelma on jatkunut myös laitteen emolevyn vaihdon jälkeen.
Nordin ongelmat näyttävät saavan yhä hälyttävämpiä piirteitä, sillä AndroidPolicen mukaan osa laitteista suorittaa tehdasasetusten palauttamisen uudelleenkäynnistymisen yhteydessä. Laitteen nollaaminen tarkoittaa luonnollisesti myös käyttäjätietojen menetystä ellei käyttäjä ole varmuuskopioinut tietojaan. Toistaiseksi ei ole tiedossa, kuinka laajalle kyseinen ongelma on levinnyt. AndroidPolicen mukaan OnePlus on tietoinen ongelmasta ja etsii siihen parhaillaan ratkaisua.
Lähteet:
Nordin ongelmat näyttävät saavan yhä hälyttävämpiä piirteitä, sillä AndroidPolicen mukaan osa laitteista suorittaa tehdasasetusten palauttamisen uudelleenkäynnistymisen yhteydessä. Laitteen nollaaminen tarkoittaa luonnollisesti myös käyttäjätietojen menetystä ellei käyttäjä ole varmuuskopioinut tietojaan. Toistaiseksi ei ole tiedossa, kuinka laajalle kyseinen ongelma on levinnyt. AndroidPolicen mukaan OnePlus on tietoinen ongelmasta ja etsii siihen parhaillaan ratkaisua.
Lähteet:
Viimeksi muokattu: