• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Joby Beamo Mini videovalo

Itse sain kyllä tilattua noudettavaksi giganttiin. Kiitos tarjouksesta vinkanneelle.

Saapui tänään postin automaatista noudettavaksi, hämmästyin kun oli isoimaan lokeroon laitettu, mutta olikin vain pakattu koomisen isoon laatikkoon.
Ulkoisesti itse valo vaikuttaa varsin jämäkältä, hieman isompi kuin mitä odotin ja löytyy 5 eri kirkkausasetusta.
Suostui lähtemään lataamaan vain mukana tulleella USB-A -> USB-C kaapelilla eikä parilla USB-C -> USB-C kaapelilla mitä nopeasti testasin, vaatii lisätestausta, mutta on kyllä pettymys jos jokin poropietari johdotus.
Tarkoitus oli tästä action kameran kaveriksi valo tehdä, jotta voi kuvailla pimeässäkin, joten täytyy koittaa suunnitella jokin 3D-tulostettava adapteri millä saisi toisiinsa kiinni.

Saapui tänään postin automaatista noudettavaksi, hämmästyin kun oli isoimaan lokeroon laitettu, mutta olikin vain pakattu koomisen isoon laatikkoon.
Ulkoisesti itse valo vaikuttaa varsin jämäkältä, hieman isompi kuin mitä odotin ja löytyy 5 eri kirkkausasetusta.
Suostui lähtemään lataamaan vain mukana tulleella USB-A -> USB-C kaapelilla eikä parilla USB-C -> USB-C kaapelilla mitä nopeasti testasin, vaatii lisätestausta, mutta on kyllä pettymys jos jokin poropietari johdotus.
Tarkoitus oli tästä action kameran kaveriksi valo tehdä, jotta voi kuvailla pimeässäkin, joten täytyy koittaa suunnitella jokin 3D-tulostettava adapteri millä saisi toisiinsa kiinni.

Täällä toimi vain usb-a johdoilla eli ei toiminut usb-c/usb-c johdoilla. Ei tuota olisi tullut ihan äkkiä huomattua kun tulee ladattua virtapankista. Valaisimen jämäkkyys oli kyllä positiivinen yllätys. Itselle tuo oli hyvä ostos kun joskus on tarvetta ylimääräiselle valolle.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 039
Jäsenet
75 977
Uusin jäsen
Leevipkoski

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom