Jimms Vault 5060?

Naapuri kyseli apuja mutten tietenkään kehdannut myöntää että olen tippunut ajanhermolta näiden suhteen.

Oli katsellut Jimmsin Vault 5060 pelitietokonetta lapsilleen jotka ovat innostuneet Minecraftin pelaamisesta.

Onko raati mitä mieltä tuosta kokonaisuudesta? Kuulemma osuisi hyvin budjettiin tuolla - eikä naapuri itsekään ole mikään it-alan spesialisti.

Prosessori: AMD Ryzen 5 5600 3.5/4.4 GHz
Emolevy: AMD B550 -piirisarjaan pohjautuva
Näytönohjain: NVIDIA Geforce RTX 5060, 8GB GDDR7
Keskusmuisti: 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz
Massamuisti: 1TB M.2 PCIe 4.0 NVMe SSD
Optinen asema: - (HUOM! Kotelossa ei ole paikkaa sisäiselle optiselle asemalle!)
Prosessorijäähdytys: AMD Wraith Stealth
Kotelo: Kolink Observatory HF Glass ARGB -valkoinen
Virtalähde: 600W 80 Plus
Käyttöjärjestelmä: Windows 11 Home

Eipä tuohon Jimm'sin laitokseen kannata koskea. Edellissukupolven rautaa, tällä hetkellä jo aikansa elänyttä. Minecraftille riittäisi toki tuokin, mutta vastaavalla hinnalla saa paljon parempaakin.

Onko kokemusta koneen kasaamisesta? Nimittäin tuohon noin tonnin hintaluokkaan tällä hetkellä erinomainen kapistus on tämä Gigantin rakennussarja:

Voisi melkein väittää, ettei tähän paikkaan paljon parempaa saa. Mahdollisena haittapuolena tuo siis toimitetaan osissa, eli vehje pitäisi osata itse koota. Kaikki tarvittava tulee kyllä muuten mukana.

Jos lähistöltä ei löydy kokenutta ruuvarinheiluttajaa, niin valmispaketeista voisi katsella Proshopin Dutzoja. Esim. tämä käy kyllä nyrkillä tapettaville Minecraft-koneesta, ja päivitysvaraakin löytyy, jos innostuvat myöhemmin jostain muustakin:

Jos budjetti vähän venyy, niin tuohon pakettiin voi kustomoida parempaa osaa jo nyt.

Eipä tuohon Jimm'sin laitokseen kannata koskea. Edellissukupolven rautaa, tällä hetkellä jo aikansa elänyttä. Minecraftille riittäisi toki tuokin, mutta vastaavalla hinnalla saa paljon parempaakin.

Onko kokemusta koneen kasaamisesta? Nimittäin tuohon noin tonnin hintaluokkaan tällä hetkellä erinomainen kapistus on tämä Gigantin rakennussarja:

Voisi melkein väittää, ettei tähän paikkaan paljon parempaa saa. Mahdollisena haittapuolena tuo siis toimitetaan osissa, eli vehje pitäisi osata itse koota. Kaikki tarvittava tulee kyllä muuten mukana.

Jos lähistöltä ei löydy kokenutta ruuvarinheiluttajaa, niin valmispaketeista voisi katsella Proshopin Dutzoja.
Ei varsinaisesti ole minun alaa tuo tietokoneiden kasaus tai purkaminen mutta voisi sitä varmaan harkita ehkä avustaa sen verran. Ei tuo naapurikaan ole mikään spesialisti. Gigantin koneesta puuttuu ilmeisesti Windows.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 188
Jäsenet
81 111
Uusin jäsen
Parmesaani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom