• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka JBL Xtreme 2 BT-kaiutin 100€ @ CM

Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
727
Aktiivisessa käytössä akku menee jo todella huonoksi yhden kahden kesän jälkee. Boomboxsissa tuntunut akku pysyvän hyvänä
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 549
Aktiivisessa käytössä akku menee jo todella huonoksi yhden kahden kesän jälkee. Boomboxsissa tuntunut akku pysyvän hyvänä
li-ion akuthan näissä on joten vanhenee kuten kaikessa muussakin elektroniikassa.
Mulla on xtreme 1 ollu vuodesta 2016, kesäisin varsinkin kovalla käytöllä. yhdesti olen akun vaihtanut. nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa heikkeneen taas, ehkä tämän kesän menen vielä.
uus akku 1 ja 2 seen saa n. 30e, eikä oo vaikee homma vaihtaa jos yhtään on elektroniikkaa purkanut.

Ostin varalle usb-pd -> dc 20V kaapelin ja siihen 30000 mAh 65W pd-virtapankin joten tuolla saa soittoaikaa hyvästi huonollakin kaiuttimen akulla.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
727
li-ion akuthan näissä on joten vanhenee kuten kaikessa muussakin elektroniikassa.
Mulla on xtreme 1 ollu vuodesta 2016, kesäisin varsinkin kovalla käytöllä. yhdesti olen akun vaihtanut. nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa heikkeneen taas, ehkä tämän kesän menen vielä.
uus akku 1 ja 2 seen saa n. 30e, eikä oo vaikee homma vaihtaa jos yhtään on elektroniikkaa purkanut.

Ostin varalle usb-pd -> dc 20V kaapelin ja siihen 30000 mAh 65W pd-virtapankin joten tuolla saa soittoaikaa hyvästi huonollakin kaiuttimen akulla.
Kyllä. Mut oma pointtini olikin että akku menee huonoksi yllättävänkin nopeasti. 2 xtremeä ollut ja kummassakin alta aikayksikön akku ei vaan enää pidä. Boomboxissa sen verta iso akku ettei sitä joko huomaa tai sit vain laadukkaammat paristot sisässä.

Sonyn ja logitechin mankat pitää vielä hyvin akkua myös.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
261
li-ion akuthan näissä on joten vanhenee kuten kaikessa muussakin elektroniikassa.
Mulla on xtreme 1 ollu vuodesta 2016, kesäisin varsinkin kovalla käytöllä. yhdesti olen akun vaihtanut. nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa heikkeneen taas, ehkä tämän kesän menen vielä.
uus akku 1 ja 2 seen saa n. 30e, eikä oo vaikee homma vaihtaa jos yhtään on elektroniikkaa purkanut.

Ostin varalle usb-pd -> dc 20V kaapelin ja siihen 30000 mAh 65W pd-virtapankin joten tuolla saa soittoaikaa hyvästi huonollakin kaiuttimen akulla.
Pieni offtopic, mutta osaatko sanoa mistä sais xtreme 2:seen laturin? JBL:n omilta sivuilta saa jollain 50 eurolla, mutta siitä uupuu laturin toinen johto? Joku io techiläinen aiemmin vinkkasi jonkun universaalin barrel chargerin, mutta se toimi ehkä viikon ja sitten lakkasi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 549
Pieni offtopic, mutta osaatko sanoa mistä sais xtreme 2:seen laturin? JBL:n omilta sivuilta saa jollain 50 eurolla, mutta siitä uupuu laturin toinen johto? Joku io techiläinen aiemmin vinkkasi jonkun universaalin barrel chargerin, mutta se toimi ehkä viikon ja sitten lakkasi.
Eipä ole tarvinnut ostaa, kyllä tuollaisen universaalinkin pitäis kestää kun katsoo vaan että se on tarpeeksi laadukas ja pystyy antaan riittävästi virtaa.
xtremehan haluaa n. 3.5A ja 19V eli tehoa sais löytyä 65W minimissään
 
Liittynyt
07.06.2019
Viestejä
35
Ostin varalle usb-pd -> dc 20V kaapelin ja siihen 30000 mAh 65W pd-virtapankin joten tuolla saa soittoaikaa hyvästi huonollakin kaiuttimen akulla.
Kiinnostaisi itseäkin tämä vaihtoehto. Vanhassa Harman Kardon Onyx 3:ssa riittää akkua enää vartiksi. Joutilaana olisi 10000mAh virtapankki, mutta tämä ratkaisuhan asettaa sille muitakin vaatimuksia.

Mistä muuten hankit tuon kaapelin? Googlailin ja löysin lähinnä euron Kiina-kauppoja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 549
Kiinnostaisi itseäkin tämä vaihtoehto. Vanhassa Harman Kardon Onyx 3:ssa riittää akkua enää vartiksi. Joutilaana olisi 10000mAh virtapankki, mutta tämä ratkaisuhan asettaa sille muitakin vaatimuksia.

Mistä muuten hankit tuon kaapelin? Googlailin ja löysin lähinnä euron Kiina-kauppoja.
datatronicilta, mutta tällä hetkellä antaa server erroria sivut, onko menny konkkaan koko paikka? :lol:
esim. Data-systemsiltä samanlainen microconnectin kaapeli (mulla tosin suoralla plugilla)

Tuossa tarvii tarkistaa mille jännitteelle kaapelin haluaa ja että dc jack on oikean kokoinen.
Harman vissiin käyttää samanlaista johtoa kuin jbl? eli 19-20V ja DC plugi 5.5x2.5mm.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 311
Viestejä
4 279 505
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom