• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka JBL TUNE230NC NAPPIKUULOKKEET

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja findu
  • Aloitettu Aloitettu
Nythän on jaossa koodi:
SY-2410-0124-1231

Tuolla saa 20 euron alennuksen tällä hetkellä kaikesta. Esim. Philips T2206 langattomat nappikuulokkeet tuli tilattua noudolla 4.90e hintaan, lahjaksi...
Applen Airtag irtoaa 9e hintaan...

Kokeilin laittaa tarjouskuulokkeet tilaukseen ja postikulut -50%. En uskonut että asia menee maaliin mutta paketti näyttäisi olevan jo Tampereella tulossa 🤝

Screenshot_20241015_201054_Outlook.jpg
 
Ei tuollainen SY-2410-0124-1231 koodi mitään toimi?
Lopetti toimimasta tänään puolenpäivän aikoihin. Telia varmaan viimein huomasi että koodi toimi väärin (sen olis pitänyt vaatia 50 € minimiostosta ja toimia vain kerran per käyttäjä) ja veti koko koodin pois.
 
Kiitos 20e alekoodin ja honorin nappikuulokkeiden vinkkaajalle. Tuli edullisesti pukinkonttiin näitä. Positiivista nopea toimitus.
 
Pakko avautua miten päin persettä kuulokkeiden tilaus (tai lähinnä Telian asiakaspalvelu) omalla kohdalla meni.

Tilasin nuo JBL:n kuulokkeet aamulla 12.10. klo 9 maissa noudolla paikallisesta liikkeestä. Tuolloin varastosaldoa näytti liikkeessä olevan vielä reippaasti. Tilausvahvistukset yms. tuli perille ihan normaalisti. Tilausvahvistuksessa luki, että noutoaika olisi 3 päivää ja että saisin ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Iltapäivällä n. 4 maissa tulikin sitten tekstari, että noutoaika on mennyt umpeen ja tilaus on peruttu.

Otin tuosta heti yhteyttä Telian chättiin, jossa asiakaspalvelija vastasi jotakuinkin näin:

"Valitettavasti tuotteet ovat päässeet loppumaan varastolta, joten en voi tehdä asialle mitään. Mutta hei, voin tarjota sulle yhden kuukauden ilmaisen kokeilujakson Mikälie Striimauspalveluun!"

Laitoin pari päivää myöhemmin reklamaation Telialle ja painotin, etten hyväksy tätä yksipuolista kaupan purkua. Vastaus:

Valitettavasti tilauksesi JBL TUNE230NC musta on jouduttu perumaan, koska tuote on loppunut eikä sitä ole tulossa enää lisää varastolle. Tilauksen peruminen on käynnistänyt automaattisesti rahanpalautuksen eli rahat palautuvat sinulle noin parin viikon sisällä.

Toivottavasti löydät valikoimastamme toiset mieleisesi kuulokkeet.

Uusi reklamaatio, jossa painotin taas, etten hyväksy kaupan purkua ja linkkasin KKV:n julkaisusta kohdan ”Myyjän on huolehdittava siitä, että jos tuote on loppu, sitä ei myöskään ole mahdollista ostaa. Tehty tilaus on sopimus, joka sitoo molempia osapuolia ja kuluttajalle on kohtuutonta, jos hän ei voi luottaa siihen.” Kuluttaja-asiamies kaipaa korjausta verkkokaupan vitsaukseen: myyjä ei voi perua tilauksia saatavuusongelmiin vedoten

Vastaus:

Hei, kiitos viestistä ja palautteesta.

Kyseinen tarjous on ollut tuolloin erittäin suosittu ja siksi kyseinen erä meni heti lopppuunmyydyksi eikä sitä voitu toimittaa.
Nyt on tullut pieni erä lisää, ja voit tehdä tilauksen käyttäen kampanjakoodia *koodi* joka on 31.10. asti voimassa ja antaa 30€ alennuksen tuotteesta JBL TUNE 230NC musta. Mutta toimi nopeasti, jos haluat vielä tilata tämän tuotteen. Vanha tilauksesi ei ole enää voimassa."

Kävin heti tuon viestin saavuttua tarkistamassa verkkokaupan ja kas kummaa, eiväthän kuulokkeet olleet tilattavissa. Varastosaldo loppu. Yhteys chättiin, josta tiedustelin, että kuinka tuo koodi nyt sitten on tarkoitus käyttää. Vastaus oli luokkaa "Juu nämä ovat päässeet loppumaan verkkokaupasta, en valitettavasti voi tehdä asialle mitään."

Jos ei Teliaa tämän vertaa asiakaspalvelu kiinnosta, niin sitten jää asiakkuus kyllä tähän. Ei tässä kahden reklamaation jälkeen jaksa enää enempää alkaa 19€ kuulokkeista vääntää. Varsinkin, kun tämä oli kuluttajan suojan kannalta mielestäni erittäin selkeä tapaus, mutta Teliaa ei vaan tunnu kiinostavan.

Puhelinliittymä lähti tänään Moille. Sori räntistä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 464
Viestejä
4 585 783
Jäsenet
75 436
Uusin jäsen
MuumiEU

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom