• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka JBL Tune 230NC vastamelukuulokkeet 39€, Halpa-Halli

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
Tuote:JBL Tune 230NC vastamelukuulokkeet
Tarjoushinta: 39
Normaalihinta: 49-99
Kauppa:halpahalli
Voimassa: ?
Linkki: Tulokset hakusanalle: 'tune 230nc'
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Ihan ok arvosteluja saaneet langattomat budjettiluokan vastamelukuulokkeet. Löytyy mustana ja valkoisena
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Ostin nämä joulun aikaan Elisalta hintaan 49 € (silloin vielä vertailin ja nämä näytti maksavan n. 50 € kaikkialla netissä mutta ehkä se oli JBL:n järjestämä ale-erä) ja hyödynsin myös liittymätilauksesta saamaani 30 euron lahjakorttia.

Nämä on ensimmäiset omistamani täyslangattomat napit (aiemmin käytössä "langattomat" joissa oli nappien välissä yhdistävä johto). Kiva on ollut käyttää, mainio ääni, sopii ja pysyy hyvin korvissani kävelyillä, kaikki jees. Vastamelu ja muut kikkasetit toimii ihan OK mutta ei varmaan ihan maailman huippua.

Joku voisi harmitella nappien merkkiäänten (kun tekee eri toimintoja) kovaa voimakkuutta, jota ei voi säätää. Itse kuitenkin totuin tähän yllättävän äkkiä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
12
Joku voisi harmitella nappien merkkiäänten (kun tekee eri toimintoja) kovaa voimakkuutta, jota ei voi säätää. Itse kuitenkin totuin tähän yllättävän äkkiä.
Ainakin JBL Charge kaiuttimesta sai merkkiäänet pois puhelimen appilla. En tiedä onko mahdollista näistä saada pois tai säätää voimakkuutta.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Ainakin JBL Charge kaiuttimesta sai merkkiäänet pois puhelimen appilla. En tiedä onko mahdollista näistä saada pois tai säätää voimakkuutta.
En ole keksinyt keinoa, ja käytän kyllä JBL Headphones -appia. Oli tuosta muuallakin netissä joku valitellut, mutta tosiaan henk.koht. totuin niihin nopeasti eikä ne varmaan kuulovaurioita aiheuta.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 090
Mulla on treenikuulokkeina nämä. Pysyy hyvin korvassa. ANC riittävän hyvä. Eikä ole temppuilleet hikoillessa. Äänenlaatukin on parempi kuin Creativen Outlier V2:lla (jotka mulla myös on), mutta ei se näilläkään mitään hifiä ole. Äänenlähteenä iPhone, joten AAC-koodekki käytössä.

Ja ainakaan ompun appissa ei ole keinoa poistaa piippauksia.
 
Liittynyt
28.02.2022
Viestejä
7
Mulla on treenikuulokkeina nämä. Pysyy hyvin korvassa. ANC riittävän hyvä. Eikä ole temppuilleet hikoillessa. Äänenlaatukin on parempi kuin Creativen Outlier V2:lla (jotka mulla myös on), mutta ei se näilläkään mitään hifiä ole. Äänenlähteenä iPhone, joten AAC-koodekki käytössä.

Ja ainakaan ompun appissa ei ole keinoa poistaa piippauksia.
Nyt menee vähän ot, mutta ei kai täysin langattomiin parempaa koodekkia saa kuin AAC, koska bluetooth.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 090
Nyt menee vähän ot, mutta ei kai täysin langattomiin parempaa koodekkia saa kuin AAC, koska bluetooth.
Ei kai. Mutta vissiin ainakin Sonyn LDAC joideinkin mielessä on. Itse omppumaailmassa niin ei omakohtaista kokemusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 458
Viestejä
4 200 156
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom