Täytyy muistaa näköjään ottaa adblockerit pois päältä. Ehdin jo kirota, että eihän tää toimi.Viafreeltä näkee ilmaiseksi huuhkajien nations league ottelut.
Huuhkajat | Viafree
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy muistaa näköjään ottaa adblockerit pois päältä. Ehdin jo kirota, että eihän tää toimi.Viafreeltä näkee ilmaiseksi huuhkajien nations league ottelut.
Huuhkajat | Viafree
Kiitos tästä!Viafreeltä näkee ilmaiseksi huuhkajien nations league ottelut.
Huuhkajat | Viafree
Semifinaali ja finaali pelataan sitten joskus tulevaisuudessa ja siinä pelaa sellaset liigan neljä parasta jotka ei ole normaalin karsinnan kautta saannut EM-kisapaikkaa.Mikä on karsinnan seuraava vaihe sitten??
Eikös ne normaalit karsintapelit ole olleet vähän eri tason tapauksia?Koska viimeksi tullut voittoja tällä tavalla? Jos siis puhutaan karsintapeleistä ja vastustajien ollessa samantasoisia. Varmaan aika pitkälle saa mennä.
Niinhän tuossa juuri sanoin, samantasoisia? Ja puhutaan karsintapeleistä eikä mistään harjoitusotteluista.Eikös ne normaalit karsintapelit ole olleet vähän eri tason tapauksia?
Nyt Suomi on voittanut oman tason vastustajiaan eli niitä joita normaalisti arvotaan neljän maan karsintalohkossa kolmos ja nelospaikoille.
Niinpä sanoitkin. Tosin nekään ottelut eivät ole ihan verrattavissa, kun on ihan eri pelata merkityksetöntä ottelua, kun jatkopaikka on mennyt.Niinhän tuossa juuri sanoin, samantasoisia? Ja puhutaan karsintapeleistä eikä mistään harjoitusotteluista.
Mutta toisaalta nekin pelit ovat vielä merkityksellisiä seuraaviin karsintoihin. Tai ainakin olen käsittänyt, että rankingiin vaikuttavat muutkin asiat kuin pelkästään olitko kisoissa vai et.Niinpä sanoitkin. Tosin nekään ottelut eivät ole ihan verrattavissa, kun on ihan eri pelata merkityksetöntä ottelua, kun jatkopaikka on mennyt.
Harvemmin Jalkpallo pelaajat(sis isot tähdet) ovat joutuneet linnaan vaikka mitä tekisivät.Jalkapallotähti Arda Turania uhkaa pitkä vankeustuomio
Turkin paras ja lahjakkain nykypelaaja joutuu linnaan??
Harvemmin Jalkpallo pelaajat(sis isot tähdet) ovat joutuneet linnaan vaikka mitä tekisivät.
Berliiniin lähdössä tammikuun lopussa ja kiinnostaisi käydä katsomassa Hertha Berlinin peli. Milloin liput tulevat myyntiin tammikuun lopun otteluun?
Hertha BSC - HerthaBSC.de
Schalke peli 25.1 näyttäisi maanantaina tulevan myyntiin. Itse olin katsomassa bundesliigaa Münchenissä syyskuussa ja oli kyllä hieno kokemus.
Itse olin vuosi sitten Herthan peliä kattomassa. paikalla oli varmaan 40 000 mutta silti hyvä tunnelma, parempi kuin camp noulla (silloin 75000 yleisöä).
Liput tosiaan ostin heidän verkkosivuilta, oli helppoa kun taas joidenkin bundesliigan peleihin tuntuu olevan hankalaa
Olin katsomassa bayern-leverkusen peliä ja sinne ei ollut toivoakaan saada lippua seuran kautta. Tyydyin silloin maksamaan viagogolle.
onnistuko viagogon kautta ihan hyvin? itse aattelin mennä keväällä dortmundin peliä kattelee ja voi olla että joutuu viagoga käyttää..
Hertha BSC - HerthaBSC.de
Schalke peli 25.1 näyttäisi maanantaina tulevan myyntiin. Itse olin katsomassa bundesliigaa Münchenissä syyskuussa ja oli kyllä hieno kokemus.
Kiitos! Eipä ollut tuota mainintaa aiemmin tuolla sivulla.
Ihan kohtuullinen lohko Suomelle. Italia tuosta nyt mennee jatkoon, mutta kakkospaikalle on kyllä hyvällä pelillä ihan realistiset mahdollisuudet.Lohko J:
Italia, Bosnia ja Hertsegovina, Suomi, Kreikka, Armenia, Liechtenstein
Italia sekä Bosnia ja Hertsegovina Suomen kovimmat haasteet – tässä on Huuhkajien EM-karsintalohko
Ihan kohtuullinen lohko Suomelle. Italia tuosta nyt mennee jatkoon, mutta kakkospaikalle on kyllä hyvällä pelillä ihan realistiset mahdollisuudet.
Harmi kun pistivät komedialle stopin.Joselle kenkää ManU:sta. Ei voi kyllä sanoa yllätykseksi.
Saa nähdä. Real on yhä vailla kovan luokan valmentajaa ja Italiasta varmasti piisaa tarjouksia.Taitaa olla Josen huippupestit nyt tässä. Ei oikein näytöt ManUssa vakuuttaneet.
Pakko nostaa ylös Ole Gunnar Solskjaerin aika nyt ManUssa. Kolmesta ottelusta kolme voittoa, tehdyt maalit 12 ja päästetyt maalit 3. Okei vastuskaan ei ole ollut kovimmasta päästä (alla), mutta toi ilme millä joukkue nyt taistelee on jotain ihan uskomatonta. Mourinhon potkut näyttäis olleen oikea päätös joukkueen kannalta. Pogbakin tehnyt jo 4 maalia Solskjaerin aikana.
Cardiff City 1 - 5 Manchester United
Manchester United 3 - 1 Huddersfield Town
Manchester United 4 - 1 AFC Bournemouth
Liverpool ulos FA Cupista. Sietääkin joutaa lauluun kun lähtee osin c-miehistöllä otteluun.Kakkoselta ja Areenasta tulle Wolverhampton - Liverpool
Olihan tuo aika onneton suoritus. Yhdeksän miestä vaihtoon aloitukseen.Liverpool ulos FA Cupista. Sietääkin joutaa lauluun kun lähtee osin c-miehistöllä otteluun.
Vaan ei kelvannut Liverpoolille tänään. Olis ollut 7 pisteen kaulaa tarjolla...Aijai!
Ensin Milan vie. Sitten Castle nappaa pisteet Cityltä