• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Jaffa limonadit TÖLKEISSÄ -40 %, 2,99 euroa sixarilta, K-kaupat

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 270
Tuote: Jaffa sokerittomat limonadit sixareissa tölkkeinä
Tarjoushinta: 2,99 euroa
Normaalihinta: 4,79 euroa
Kauppa: K-kaupat
Voimassa: Koko ensi viikon, 27.11.-3.12.23.
Linkki: K-Citymarket tarjouslehti
Promokoodi: Plussa-kortti ja mobiilikuponki

Kommentti tarjouksesta: Vaatii sekä Plussan että K-mobiilikupongin aktivoinnin apista. Cyber Monday -tarjous. Kaksi sixaria ostorajoitus.

Voi ottaa perheenjäsenten korteillekin. Makuja saatavilla myymälätilanteen mukaan.

1701008957787.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 230
Kuuluuko tähän nyt siis kaikki K-kaupat vai ainoastaan Citymarketit? Ainakaan itse en näe, että kuuluisi muille kuin Citymarketeille...
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 270
Kuuluuko tähän nyt siis kaikki K-kaupat vai ainoastaan Citymarketit? Ainakaan itse en näe, että kuuluisi muille kuin Citymarketeille...
Kaikki k-kaupat, kunhan kuponki aktivoitu kaupan saatavuustilanteen tai valikoiman mukaan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Kuuluuko tähän nyt siis kaikki K-kaupat vai ainoastaan Citymarketit? Ainakaan itse en näe, että kuuluisi muille kuin Citymarketeille...
K-Market, K-Supermarket, Citymarket.

Ja siis kuponki tulee appiin tarjolle vasta ensi yönä klo 00. Kun se on kerran aktivoitu sieltä, tarjous toimii omalla Plussa-kortillasi korkeintaan kahteen sixpäkkiin, ja tätä määrärajoitusta ei näissä voi kiertää (paitsi jos on useampia Plussa-kortteja).
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 270
Ja tosiaan jos on taloudessa muita plussakortteja, saman voi tehdä niillekin, eli aktivointi ja eri plussalla uudet 2 sixaria.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
785
Ahh, pakko ostaa Karibiaa :drool:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 949
Viestejä
4 215 097
Jäsenet
70 982
Uusin jäsen
Lahtaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom