Jääkiekon MM-kisat 2019

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Kanada:

Sean Couturier
Adam Henrique
Dylan Strome
Kyle Turris
John Tavares
Mathieu Joseph
Sam Reinhart
Anthony Mantha
Tyler Bertuzzi
Mark Stone
Anthony Cirelli
Jonathan Marchessault

Dante Fabbro
Darnell Nurse
Shea Theodore
Damon Severson
Troy Stecher
Brandon Montour
Thomas Chabot

Mackenzie Blackwood
Matt Murray
Carter Hart
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
624
Tässä on Leijonien MM-kisajoukkue – Kärppien trio täydentää joukkuetta, HPK:sta ei mukana ketään

Maalivahdit
30 Kevin Lankinen, Rockford IceHogs
35 Veini Vehviläinen, Kärpät
45 Jussi Olkinuora, Pelicans

Puolustajat
4 Mikko Lehtonen, HV71
7 Oliwer Kaski, Pelicans
28 Henri Jokiharju, Chicago Blackhawks
40 Petteri Lindbohm, Lausanne HC
50 Miika Koivisto, Dynamo Moskova
55 Atte Ohtamaa, Kärpät
58 Jani Hakanpää, Kärpät
70 Niko Mikkola, San Antonio Rampage

Hyökkääjät
12 Marko Anttila, Jokerit
15 Arttu Ilomäki, Lukko
19 Veli-Matti Savinainen, Kunlun Red Star
20 Niko Ojamäki, Tappara
21 Juhani Tyrväinen, HIFK
24 Kaapo Kakko, TPS
25 Toni Rajala, EHC Biel
27 Eetu Luostarinen, KalPa
41 Joel Kiviranta, Sport
65 Sakari Manninen, Jokerit
71 Kristian Kuusela, Tappara
76 Jere Sallinen, Örebro HK
82 Harri Pesonen, SCL Tigers
91 Juho Lammikko, Florida Panthers
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Miten on muuten Islandersin suomalaisten laita? Eikö hekään meinaa tulla?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Jos joku sattui tarttumaan siihen C Moren 3kk ilmaisjaksoon niin sen voi päivittää C More Sportiin ja C More hyvittää aika hyvin tuosta ilmaisjaksosta. Itse maksoin 3,16€ kuukauden katseluoikeudesta.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 719
Diili ei meni läpi, jos on katkaissut Cmore tilauksen aikaisempina vuosina.

"Olet jo aiemmin tilannut C More Total -tuotteen, joten etu ei ole enää käytettävissäsi. Voit tutustua muihin C More tuotteisiin täältä"

Itselläni oli Cmoren ilmaiskuukausi Elisa Viihteen kautta viime vuonna.
Mene CMoren sivuille ja kirjaudu ulos palvelusta jonka jälkeen voit uusia diilin.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Jos joku sattui tarttumaan siihen C Moren 3kk ilmaisjaksoon niin sen voi päivittää C More Sportiin ja C More hyvittää aika hyvin tuosta ilmaisjaksosta. Itse maksoin 3,16€ kuukauden katseluoikeudesta.
Aspan kautta vai mistä tämä onnistuu?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Aspan kautta vai mistä tämä onnistuu?
Kirjaudut sisään, Profiili -> Omat tiedot -> Tilaus -> Muokkaa tilaus. Tilauksen vahvistuksen yhteydessä näkyy muokattu hinta. Tai näin ainakin minulla, eräs kaverini toisella foorumilla ei saanut tuota halvempaa hintaa jostain syystä.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kirjaudut sisään, Profiili -> Omat tiedot -> Tilaus -> Muokkaa tilaus. Tilauksen vahvistuksen yhteydessä näkyy muokattu hinta. Tai näin ainakin minulla, eräs kaverini toisella foorumilla ei saanut tuota halvempaa hintaa jostain syystä.
Ei näytä ainakaan täällä halvempaa hintaan
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Kokeiles tällä linkillä? C More

Esim minulla nyt näkyy näin kun valitsen C More Total paketin.

Tämä tulee mulla kun valitsee tuosta Sportin. Sulla on ihan eri teksti: "olet vaihtamassa".
Onko nyt kyse samasta 3kk C More ilmaisjaksosta johon oli verkkokauppa.comin koodi muistaakseni?

Onkohan tuo hyvitys ihan tarkoituksellista ilmaisjaksosta vai bugi/porsaanreikä järjestelmessä. :think:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Tämä tulee mulla kun valitsee tuosta Sportin. Sulla on ihan eri teksti: "olet vaihtamassa".
Onko nyt kyse samasta 3kk C More ilmaisjaksosta johon oli verkkokauppa.comin koodi muistaakseni?

Onkohan tuo hyvitys ihan tarkoituksellista ilmaisjaksosta vai bugi/porsaanreikä järjestelmessä.
Kyseessä on sama 3kk C Moren ilmaisjakso jonka sai verkkokauppa.comin koodilla. Olin tilaamassa C More Sporttia ja yllättäen C Moren järjestelmä antoi minulle sen verran hyvitystä että jouduin maksamaan 3,16€ kuukauden C More Sportista. Aika monella tuo kikkailu ei ole toiminut, parilla on.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
3,61€ maksoi mulle päivitys kuukaudeksi C-More Sportiin. :happy:
Olitko perunut jo aikaisemmin sen 3kk ilmaisjakson? Nähtävästi (=ei ihan varmuutta) jos ei ollut perunut sitä 3kk ilmaisjaksoa niin sai tuon hyvityksen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joskus oli se aika kun huippu-urheilijoiden erikoiskohtelua mm. asevelvollisuuden suhteen puolusteltiin sillä, että "heillä on uran kannalta kriittiset vuodet käsillä ja he tulevat tuomaan Suomelle mainetta ja kunniaa". Nykyisin homma taitaa olla lähinnä niin, että "tämä voisi vaarantaa heidän tulevan tilipussinsa, muiden alojen ammattilaisista ei niin väliksi" :smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Ei ole yllätys mutta vähän pettymys silti, miten vähän NHL-pelaajia joukkueeseen tänä vuonna tuli. Hyvänä puolena kisoja voi ihan rauhassa seurata matalin odotuksin, ja kaikki menestys on vain plussaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Dallasin pelit päättyi. Yksikin kolmikosta Hintz, Heiskanen ja Lindell olisi kova vahvistus tohon nimilistaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 122
Onko joukkue jo lukittu vai pitääkö GM vielä ovea auki muutamalle mahdolliselle NHL -avulle..? Dallasin kolmikko olisi loistava vahvistus suomelle.
edit: Aaamu tv:ssä sanottiin juuri että joukkue "ei odota" enää vahvistuksia NHL:stä. Se siitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 456
Nyt taas kun noita NHL-pelaajia alkaa vihdoin olla vähän enemmänkin, niin niitä ei saada joukkueeseen. :(
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Jaa pelit näkyy CMore Sportilla? Hyvä että on jo Formuloiden takia tilattuna, nyt eikun pelejä odottelemaan. :)
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Kiitos Cmore vinkistä. Mistä hemmetistä tuon paskeen tilaus sitten cancellataan?
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 650
En jaksa uskoa pronssiin. Suomella tulee olemaan kova työ päästä alkulohkosta jatkoon. Toisen lohkon 1. ja 2. ovat todennäköisesti Venäjä ja Ruotsi (Tshekki ja Sveitsi yrittää toki sekoittaa pakkaa) enkä usko, että Suomi päihittää kumpaakaan näissä kisoissa. Tasoero on niin valtava. Veikkaan, että Suomi menee neljänneltä sijalta lohkosta jatkoon ja tipahtaa puolivälierässä aikamoisen maali-iloittelun jälkeen.

Jokainen voi heitellä pörssiveikkauksia ketjun täyteen, mutta ne nyt on aika turhia viestiä. Eiköhän suosikit ole tiedossa näistä kärkimaista ja melkonen yllätys olisi jos joku niistä ei voittaisi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
IIHF:n Youtube-kanavalle on nyt listattu matsit, pikaisesti katsottuna semmoisia maita jotka ei blokattu yhdessäkään ottelussa:

Alankomaat, Romania, Liettua, Espanja (mutta ottelukohtaisesti vaihtelee)

Tolla voi katsoa ainakin kun on linkki tiedossa: YouTube region restriction checker

Näissä on viime vuosina ollut TSN:n selostus.

 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 650
IIHF:n Youtube-kanavalle on nyt listattu matsit, pikaisesti katsottuna semmoisia maita jotka ei blokattu yhdessäkään ottelussa:

Alankomaat, Romania, Liettua, Espanja (mutta ottelukohtaisesti vaihtelee)

Tolla voi katsoa ainakin kun on linkki tiedossa: YouTube region restriction checker

Näissä on viime vuosina ollut TSN:n selostus.

Millasella ilmasella VPN-systeemillä nuo näkee?
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Olis ehkä oman ketjun paikka mutta kysytään nyt täällä eka.

Olen menossa Wieniin, kentällä paraikaa. Tietääkö kukaan siellä mitään sporttipubia jossa näytettäisiin lätkää?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 122
Heh, minulla oli c -moren ilmainen 3kk:n peruspaketti. Päivitin sen c sport:iin ja sieltä tuli automaattisesti 20euron "hyvitys" tähän pakettiin, joten kk:n katseluhinnaksi tuli reilut 4 euroa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Heh, minulla oli c -moren ilmainen 3kk:n peruspaketti. Päivitin sen c sport:iin ja sieltä tuli automaattisesti 20euron "hyvitys" tähän pakettiin, joten kk:n katseluhinnaksi tuli reilut 4 euroa.
Oliko verkkokauppacom-koodilla?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 637
Viestejä
4 197 241
Jäsenet
70 759
Uusin jäsen
$amii

Hinta.fi

Ylös Bottom