Ei myynnissä.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löydän kaupasta hintaan 95e täydellä takuulla ostopäivästä. 50e sis postit.
Ei kaikki ole netissä mutta paikallisessa elektroniikkaliikkeen outletissa (ja oli ainakin tuolloin saatavilla, kun tuon kirjoitin).Ja linkki tähän kiitos. Lienee ihan hyvien tapojen mukaista?
Ei kaikki ole netissä mutta paikallisessa elektroniikkaliikkeen outletissa (ja oli ainakin tuolloin saatavilla, kun tuon kirjoitin).
Ehkä mä kipasen ne sitten sieltä.Niimpä niin. Ja tuon perusteella oletat saavasi ne multa puoli-ilmaiseksi?
Ehkä mä kipasen ne sitten sieltä.
Tai sitten jotain muuta. Oliko näissä vielä bugi, joka kadottaa kuulokkeet app:sta?
Ja en mä nyt puoli-ilmaiseksi. Jos täydellä takuulla saa liikkeestä edukkaammin, niin ei tarvi paljon miettiä kummat hakee...
Ja tuosta linkkiä Mr. Epäilijälle:
Jabra Elite 85h langattomat around-ear-kuulokkeet (musta)
Langattomissa Jabra Elite 85h -around-ear-kuulokkeissa on aktiivinen taustamelun poisto ja HearThru-asetus, jolla kuulet myös ympäristön äänet halutessasi. Nauti upeasta äänenlaadusta niin musiikille kuin puheluillekin.www.gigantti.fi
Eli jos kysymällä, että onnistuuko hintaa tiputtamaan, kun kaupasta saa täydellä takuulla vs sun käyttämät ja vajaa takuiset, ja sä nillität siitä, että edes reagoin ilmoitukseen?Niin miksi sitten edes alunperin reagoit ilmoitukseen? Olisit hakenut vain noi yksittäiskappaleet Gigantista.
Mutta kiitos huomiosta.