• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Jabra Elite 10 (177,99e/Hobby Hall)

Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
4
Tuote: Jabra Elite 10
Tarjoushinta: 177,99e
Normaalihinta: 249,89e
Kauppa:Hobby Hall
Voimassa:Ei tietoa
Linkki: Jabra Elite 10 Titanium Black, langattomat kuulokkeet | Hobbyhall.fi

Kommentti tarjouksesta:

Halvin hinta koskaan ko. kuulokkeista:

Jabra Elite 10 Titanium Black, halvin hinta 177,99

Saatavilla myös eri värivaihtoehdoilla:

Jabra Elite 10 Gloss Black

Jabra Elite 10 Cream
*Ilmainen toimitus merkityille tuotteille koodilla CYBERMONDAY1123 Postin pakettiautomaatteihin vain 27.11.2023 yli 50€:n tilauksille. Koodi on kertakäyttöinen ja vain rekisteröityneille asiakkaille. Ei voi yhdistää muihin alekoodeihin, lahjakorttia ostaessa eikä Hobby Hall rahaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Virolaisomistuksessa nykyään olevasta Hobbyhallista ei sitten kannata tilata muulla maksuvälineellä kuin laskulla tai luottokortilla. Itse en tilaisi sieltä muutenkaan mitään, sillä varsinkin takuuasioiden hoito on täysin luokatonta puhumattakaan siitä, ettei tavaraa läheskään aina ole edes tarkoitus lähettää kunhan ottavat rahat kasvamaan korkoa.

Jep, kannattaa tosiaan huomioida tämän liikkeen kanssa olevan kyseessä perävalotakuu ja jos nyt sattuu edes tuotteen saamaan koskaan. :rofl:
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
47
Koiranruokaa olen tuolta tilannut monena vuonna. Aina on tavara ollut mitä pitää ja hinta halvin. Toki olen maksanut luottokortilla.
 
Liittynyt
26.07.2018
Viestejä
129
Tässä tapauksessa riskiä pienentää se, että Jabran kanssa voi yleensä asioida suoraan takuuasioissa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
85
Harmi, että jäi eilen huomaamatta. Olisi kiinnostanut riskeistä huolimatta. Nyt on tarjous jo loppunut
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 946
Viestejä
4 214 814
Jäsenet
70 982
Uusin jäsen
Lahtaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom