Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teräsreunaisella lähtee, mutta naarmua kyllä saat aikaan jos on yhtään rajumpaa likaa ikkunassa jään kanssa. Älä kysy mistä tiedän.No ei kaikki ei varmaan käytä mut suosituksia jos käytätte, ei mitää akryylireunasia, teräsreunaisella lähtee. Aina ei ole sulatusainetta.
Näin on,välillä on kyllä kirkasta niin kovaa jäätä että töitä joutuu tekemään tosissaan että irtoaa.Teräslastalla naarmuttaa lasin pilalle aika äkkiä.En oo kyl viel sellaista jäätä lasissa huomannut ettei tuolla Kungsin harja/kaapimella ole irronnut, eikä tarvitse mitään lisäaineita. Ja pitkävartisena saa vielä helposti lumet pois auton katoltakin.
Sanoisin et käyttäjän osaamattomuutta, jos ei osaa vaihtaa kulunutta kulmaa teräväksi tai pitää skrapaa oikeassa kulmassa ja sopivalla painolla.
Kyseinen tuote paranee puolella, kun kääntää harja- tai skrapaosaa 180-astetta putken ympärillä. Naulan saa revittyä pois ja tilalle pop-niitti. Olisin heittänyt vesilintua tekeleellä, jos en olisi keksinyt kyseistä parannusta.Lumiharja / jääkaavin, 77 cm, Mega-Is, Kungs - 11,90 EUR
Mega-Is lumiharja / jääraappa / skrapa Erikoispitkällä alumiinivarrella ja tuuhealla kaksirivisellä harjaosalla varustettu lumiharja. Suomalaisiin talviolosuhteisiin suu...www.virtasenkauppa.fi
Semmonen jäätävän veden hyhmä ei lähde kyllä muovireunaisella eikä vähän helpompikaan jää.Linkkaamani taitaa olla "Väärä laite", mutta tässä on se hyvä puoli jotta mustan kolmion saa käännettyä ja vaihdettua. Harjakaan ei jätä pulaan kun on kinosta päällä.
Lumiharja / jääkaavin, 77 cm, Mega-Is, Kungs - 11,90 EUR
Mega-Is lumiharja / jääraappa / skrapa Erikoispitkällä alumiinivarrella ja tuuhealla kaksirivisellä harjaosalla varustettu lumiharja. Suomalaisiin talviolosuhteisiin suu...www.virtasenkauppa.fi
Pahimpina talvina on joutunut vaihtamaan lastaa kahdesti talven aikana mutta aina on lähtenyt pahimmatkin. Vähän voi joutua ei nyt hakkaamaan mutta napauttamaan että saa alun.Semmonen jäätävän veden hyhmä ei lähde kyllä muovireunaisella eikä vähän helpompikaan jää.
Joskus vaan on kiire. Onneksi edellisessä Fordissa oli lämmitettävä tuulilasi. Nykyinen Tesla on vielä arvoitus mutta huurunpoisto ei ainakaan tähän mennessä ole vakuuttanut. Kai tuo kierrättää sisäilmaa vähän liikaa että saa lämmitettyä nopeammin mutta tuloksena että kostea ilma ei poistu halutulla tavalla. Tänään meni reilu minuutti tai jopa kaksi että sai tuulilasin kokonaan huurusta mikä ei ole aiemmissa autoissa koskaan kestänyt noin pitkään (ei, en laske leikkiä). Helppohan se on tosiaan lyödä lämpeämään etänä mutta eipä tuo silti aina riitä kun on oikeasti kiire lähteä (esim äkillinen asiakaskäynti tms) ja odottelet siinä sitten että saisi joko sulatettua tai skrapattua jään. Toki lisäksi karmiton ikkuna aka ei tykkää hyvää availla ovia jäisinä.Kuinka saatanan kiire pitää olla, että se jää tarvii kivikovana saada irti ja lasi tuhottua? Vaikka 5min ennen auto käymään, niin pehmiää riittävästi.
Itse en ole skrapaillut, silloin kun ei ollut webastoa joka autossa eikä lämmintä tallia, niin nuo kävi pihalla aamukaffen ajan. ei tarvinnut skrapata ja lasit sulat. Itsemurhakuutiossa asuessa laitoin toisilla avaimilla ovet lukkoon, niin ei alfred nussi niin äkkiä vienyt.
Joskus vaan on kiire. Onneksi edellisessä Fordissa oli lämmitettävä tuulilasi. Nykyinen Tesla on vielä arvoitus mutta huurunpoisto ei ainakaan tähän mennessä ole vakuuttanut. Kai tuo kierrättää sisäilmaa vähän liikaa että saa lämmitettyä nopeammin mutta tuloksena että kostea ilma ei poistu halutulla tavalla. Tänään meni reilu minuutti tai jopa kaksi että sai tuulilasin kokonaan huurusta mikä ei ole aiemmissa autoissa koskaan kestänyt noin pitkään (ei, en laske leikkiä). Helppohan se on tosiaan lyödä lämpeämään etänä mutta eipä tuo silti aina riitä kun on oikeasti kiire lähteä (esim äkillinen asiakaskäynti tms) ja odottelet siinä sitten että saisi joko sulatettua tai skrapattua jään. Toki lisäksi karmiton ikkuna aka ei tykkää hyvää availla ovia jäisinä.
Jatkuvaa ei saa käytettyä koska kelloajastus ja muutenkin sähköauton aiheuttanut jo saatanallista närää. Ja lämmin talli on taloyhtiössä niin hv hintainen etten suostu maksamaan. Ja olen siis ihminen jolle 15min heräämisestä on mallia hidas lähtö. Ja tuossa menee hetki että auto saa lämmöt sisään saati sitten sulatettua lasit.Luulis, että tommoisessa päivystyshommassa, missä on minuuttiaikatalut kannattaisi olla lämmin talli/jatkuva lämmitys autossa. Kerta se 10/15 min on aivan likaa odotella. (sisältäen sen, että itse pukee yms ja saapuu autolle)
Ei tosiaan paskimpia. Miinuksena että ainakin yhden olen saanut väännettyä rungosta paskaksi juuri tuon panssarijään kanssa.Kyllä nuo kungs kolmion malliiset käännettävät on todetty parhaiksi. Muistaa vaan välillä kääntää uuden sivun, ja joskus jopa ostaa uuden kolmion niin homma toimii.
Tulihan tuokin testattua ja ihan ok vaikkei teräsreuna olekaan. Koskaan vaan ei ole tullut katsottua että sen kolmion saa käännettyäkin.Ei tosiaan paskimpia. Miinuksena että ainakin yhden olen saanut väännettyä rungosta paskaksi juuri tuon panssarijään kanssa.
On siis hintansa väärti? Noissa 3€ puuvartisissa on ollu skraba heikoin lenkki.Oma suosikki on Fiskarsin harja/jääskrapa yhdistelmä: LUMIHARJA / JÄÄSKRAPA FISKARS skrapa puoli on todella tehokas, koska siinä on tupla"terä", muttei näy vahingoittavan lasia ainakaan enempää kuin muutkaan muoviskrapat. Harjapuolesta tykkään myös, siitäkin huolimatta että se kärki katkeaa. Monenlaista harjaa ja skrapaa tullut käytettyä mutta tämä on kyllä paras.
Minun mielestä todellakin on hintansa väärti, ensin kun kaveri vinkkasi että tämä kannattaa ostaa, olin skeptinen koska eipä niissä muissa ole paljoa eroa. Mutta heti huomasin että pystyy näihin erojakin tekemään.On siis hintansa väärti? Noissa 3€ puuvartisissa on ollu skraba heikoin lenkki.
En edes tiennyt, että on olemassa metallisia jääskrapoja. Samalla sain selityksen Köyhän Ihmisen Auton tuulilasin naarmuihin. En käyttäisi moista tuotetta oman talouden autoihin.
Kyseinen tuote paranee puolella, kun kääntää harja- tai skrapaosaa 180-astetta putken ympärillä. Naulan saa revittyä pois ja tilalle pop-niitti. Olisin heittänyt vesilintua tekeleellä, jos en olisi keksinyt kyseistä parannusta.
Itse paskoin äkkilähdössä pari parkkikiekkoa ja CD-kotelon kun lumiharjasta katkesi kärki kiirelähdössä. Oli kyllä niin niin "fiksu" olo. Sen jälkeen on aina ollut kontissa yksi miniskrapa taittuvan lapion ja parin muun tarvikkeen lisänä.Joskus revin autosta rekkarin irti ja skrapasin sillä kun tuli tilanne ettei puhallin toiminut ja alkoi tuulilasi huurtua kesken ajon melko rajusti. Tuloksena melkoiset naarmut lasissa.