Jääkiekon MM-kisat 2025

Ihan selkee tasoitusmaali. Vindy et ärsyttää nää neitisäännöt.

edit. On Suomi ennenkin räpiköinyt näitä pikkumaita vastaan. Tästä on turha vetää mitään johtopäätöksiä.

Ihan selkee tasoitusmaali. Vindy et ärsyttää nää neitisäännöt.

edit. On Suomi ennenkin räpiköinyt näitä pikkumaita vastaan. Tästä on turha vetää mitään johtopäätöksiä.
Pikkumaatkin kehittyy kokoajan jääkiekon ja pelaajien osalta siinä missä Suomi on kehittynyt 90-luvulta tähän päivään. Ja mikäli pikkumaa saa tuotettua NHL-tason pelaajia, sitä nopeammin se myös tulee kehittymään.

Näyttäis tuo IIHF siirtäneen streaminsa myös tilauspalvelujen taakse joten ei ilmaisia virallisia streameja ole tarjolla.

Ruotsi onnistui tasoittamaan, mutta kyllä Itävalta osaa pelata siinä kuin muutkin, ei eilinen vain Suomen huonoutta ollut.

Itävalta johtaa kivasti.

Edit ja vitun hurrit eka tasoihin ja johtoon.

Viimeksi muokattu:
Ei juma. Olin jo menossa unten maille kun Ranska pisti tyhjiin, mutta niin se vaan oli että ikinä ei kannata luovuttaa ennen kuin erä on ohi. Yksi piste jäi saamatta mutta olihan tässä iso mahdollisuus katastrofiin.

Katsoin viimeisen erän puolivälin paikkeilta 3-1-maaliin asti ja totesin, että todennäköisesti ei tule Suomelle enää ainakaan kahta maalia, ja ns. vaihdoin sitten ohjelmanumeroa. Ei selvästikään olisi pitänyt, vaan olisi pitänyt malttaa vielä muutama minuutti... Tosin jos olisin alusta asti katsonut, olisin varmaan katsonut vaikka katkeraan loppuun asti, mutta nyt muutenkin vain vähän katsoneena jätin sitten kesken.

Surkeaa menoa Viaplayllä!

Ville Nieminen väitti äsken, että Itävalta sai Ruotsia vastaan pisteen. Ruotsihan voitti 4-2.

Eilen Mäkinen sanoi Sloveniaa Slovakiaksi ja toinen selostaja Latviaa Itävallaksi!

Ihan uskomatonta sekoilua joka pelissä!

Parodia on jo kauan ollut mahdotonta - he tekevät sen ihan itse.

Viimeksi muokattu:

Ville Nieminen väitti äsken, että Itävalta sai Ruotsia vastaan pisteen. Ruotsihan voitti 4-2.

Eilen Mäkinen sanoi Sloveniaa Slovakiaksi ja toinen selostaja Latviaa Itävallaksi!

Hehehee just!

Toivottavasti ei mennyt yöunet ihan kokonaan?

Jännä että ihmiset odottaa että kaverit olisi robotteja ja suusta tulee pelkkää faktaa. Virheitä tulee ja annetaan sen mennä.

Joo nyt on kyllä ihan käsittämätöntä toimintaa kyllä. Ei kyllä missään nimessä voisi tuollaisia järkyttäviä virheitä kertoa telkkarissa. Huh huh pitää varmaan kattoa maikkarilta jossa faktakoneenakin tunnettu Mertsi kertoo faktoja

Toivottavasti ei mennyt yöunet ihan kokonaan?

Jännä että ihmiset odottaa että kaverit olisi robotteja ja suusta tulee pelkkää faktaa. Virheitä tulee ja annetaan sen mennä.

Yhtä paljon meni yöunet kuin jos vaikka menisin parturiin ja sanoisin haluavani bottasmaisen takatukan, ja mulle leikattaisiinkin sentin siili. Tai jos olisin taksin asiakkaana ja kuski mälläisi punaisia päin kolarin. Tai jos tilaisin pizzeriasta kebabannoksen ja se tuotaisiin minulle pöytään huoneenlämpöisenä.

Kyllä kymmeniä vuosia selostajana toimineen toivoisi tietävän mitkä joukkueet ottelussa pelaavat. Huono valmistautuminen näkyy heikkona suorituksena. Iltalehdessäkin tänään sanottiin Mäkistä kisojen huonoimmaksi suomalaisonnistujaksi tms. Ilman sitä juttua olisin pitänyt mölyt mahassani, mutta ajattelin liittyä kööriin.

Ja kaikki meistä huutavat kurkku suorana, jos suomalainen NHL-tähti laukoo tyhjästä paikasta metrin päästä viisi metriä ohi.

Mertsikin on pistänyt ties ketä kebab-kioskille, vaikka harvemmassa hallissa on edes noita on. Saksassa ehkä, mutta toki kauempaa löytyy lähes aina, että ehkä sinne. Varsinaista mörköäkään ole edes olemassa, niin ei voi lyödä sisäänkään.

Tuo Viaplayn Mäkinen on kyllä helkutin unettavaa kuunnella näissä MM-kisoissa. Mertsi vie 6-0.

Pelissä Suomella ole ollut tänään juurikaan kunnon tekemistä, heikko alivoima jatkui ja swedut johtoon.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 024
Jäsenet
77 567
Uusin jäsen
Mjuuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom