Olin tulossa samaa valittamaan että lol kun eivät ahneuksissaan edes pronssipeliä voi näyttää. VPN:llä kuitenkin näkee IIHF youtubesta vai näkeekö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin tulossa samaa valittamaan että lol kun eivät ahneuksissaan edes pronssipeliä voi näyttää. VPN:llä kuitenkin näkee IIHF youtubesta vai näkeekö?
Eli jos viaplaylla on yksinoikeudet eikä tahdo näyttää ilmaiseksi, nii voivat täyttää velvoitteen myymällä ylihinnalla, johon kukaan ei tartu? Sen jälkee bisnes on bisnestä? Oon käsittänyt, että velvoite tarkoittaa, että oikeuksien haltija on velvoitettu näyttään ilmaiseksi, jolloin ei voi oikee hinnalla kiristää jos ei itse tahdo ilmaiseksi jakaa? Eli jos ei oo kellekkää myynyt, niin viaplayn harteilla se on?
Joo näkyy se matsi myös, ku maksaa viaplay totalin.Kaapelissa näkyy vsport suomi kanavalta ilman tilausta
ja tähän lähteet? Pitää tarjota ilmaiseksi, jotta mainoskanava saa sillä tehtyä bisnestä? Miksei sit yle mukamas lähettäis, ku "ilmaista" on? No ehkäpä tarjouskilvan vuoksi? Miksi maikkari ei lähettäis pronssimatsia? No ehkäpä ottivat sellaisen ehdon, ku maksaa liikaa suhteessa mainosmyyntiin? Jos ei noin mene, nii ihmettelen kyl todella paljon maikkarin päätöstä olla näyttämättä.nimenomaan ei voi myydä ylihintaan vaan tarjota ilmaiseksi/omakustannushintaan muille.
VPN näemmä lakannut toimimasta. Ja uudet vaatii maksamista heti alkuun. No ei voi mitään. Ehkä jonkun paskastriimin löytää.Juuh näin kuulemma.
Varmasti löytää ja varmasti iha hyvänlaatuisenki jopa. Kaukana on ajat, ku piti johonki perunakuvaan tyytyä.VPN näemmä lakannut toimimasta. Ja uudet vaatii maksamista heti alkuun. No ei voi mitään. Ehkä jonkun paskastriimin löytää.
Mulla kaapeli ja ei kyllä näytä ilmaiseksi. Ohjelmatiedoissa on sitä lätkää.Kaapelissa näkyy vsport suomi kanavalta ilman tilausta
ja tähän lähteet? Pitää tarjota ilmaiseksi, jotta mainoskanava saa sillä tehtyä bisnestä? Miksei sit yle mukamas lähettäis, ku "ilmaista" on? No ehkäpä tarjouskilvan vuoksi? Miksi maikkari ei lähettäis pronssimatsia? No ehkäpä ottivat sellaisen ehdon, ku maksaa liikaa suhteessa mainosmyyntiin? Jos ei noin mene, nii ihmettelen kyl todella paljon maikkarin päätöstä olla näyttämättä.
Kerroin jo oman järkeilyni; jos liian kallis, nii sit joutuu itse näyttää ilmaiseksi, ku ei ole ketää muuta. Mitäs meni oikeudet ostaan.. Muutenhan voisi "munkilla" saada yksinoikeuden maksulliseen sisältöön, joka muuten pitäisi näyttää ilmaiseksi. Kummallakaan ei ole faktaa, mut näkisin oman järkeilyni järkevämmäksiLähteet: oma järkeily. Jos hinta on liian kallis, se nimenomaan estää lähetykset eli on asetuksen vastainen.
Mulla kaapeli ja ei kyllä näytä ilmaiseksi. Ohjelmatiedoissa on sitä lätkää.
Nyt jää näkemättä. Striimit aukaisee vain jonkun valkoisen sivun käskien asentaa mainokseneston. Luulin ettei ne halua mainoksenestoa? Mutta ei siitä pääse näkemään mitään. En ole pro näissä, kun ei tarvi yleensä ettiä striimiä ennen lähetystä.
Jep, kuten jo aiemmin vähä sarkastisesti vastasin. Kaapelikanavien tarjonta vaihtelee, ei se mikää valtakunnallinen tarjonta ole. Eikä siltikää tarpeeksi kattava (kait?) olisi, vaikka kaikilla kaapelitalouksilla vsport suomi näkyis.Itsekin kokeilin toiveikkaana Vsport Suomea, mutta ainakin oma televisio valittaa kortin puuttumisesta.
Jep, kuten jo aiemmin vähä sarkastisesti vastasin. Kaapelikanavien tarjonta vaihtelee, ei se mikää valtakunnallinen tarjonta ole. Eikä siltikää tarpeeksi kattava (kait?) olisi, vaikka kaikilla kaapelitalouksilla vsport suomi näkyis.
Näinhän se aina ennen matsia (pronssimatsi) on, mut kyl voittajat aina juhlii!Kuulemma matsi on hirveä ja ketään pelaajista ei näyttäisi kiinnostavan? Itsestä toisaalta on hauska katsoa jo ihan sen takia, että voi analysoida joukkueiden asennoitumista ja jos ei muuten, niin vedonlyönnin kautta.
Muistelkaas viimevuoden Latvian pronssia. Torilla 50 000 ja kansallinen vapaapäivä ja hirveet juhlat että mun puolesta antaa palaa vaan pronssipelit
Joo..Vpn päälle esim. Australiaan ja youtubesta pääsee katsomaan live matsia.
Ei nyt varsinaisesti liity mun kommenttiin mitenkään.Joo.. mut mille viranomaiselle tästä voisi tehdä kantelun? Ihan vaa, että on tulevaisuudessa selkeetä. Ei viaplay voi mennä sen taakse, että ovat suoratoisto-firma Suomessa. Kantsis jättää ostamatta ne oikeudet, jos ei viimetipassa itse pysty velvotteita toimittaan.
Asia selvä. Teen ens kerralla erillisen viestin (not). Ei siis ollu tarkoituskaan liittyä suhun, mut tulipaha vaa mieleen samalla. Kiertotiet ku ei ole ratkaisu.Ei nyt varsinaisesti liity mun kommenttiin mitenkään.
Kiertotiet on ratkaisu, jos haluat katsoa ottelun. Sopimusten velvoitteiden täyttämättä jättäminen ja sen jälkipyykki tapahtuu joskus tulevaisuudessa. Paskamaista toimintaa yhtä kaikki, mutta kuluttajan mahdollisuudet ovat rajatut.Asia selvä. Teen ens kerralla erillisen viestin (not). Ei siis ollu tarkoituskaan liittyä suhun, mut tulipaha vaa mieleen samalla. Kiertotiet ku ei ole ratkaisu.
Joo, mut siis osuit vaa kohdalle. Ei ollu sulle kohdistettu. Lainasin sua, koska olin samaa mieltä ja sit jatkoin muuta. Ois toki voinu kappaleella rajata, kuten nyt tein ko. viestille.Kiertotiet on ratkaisu, jos haluat katsoa ottelun. Sopimusten velvoitteiden täyttämättä jättäminen ja sen jälkipyykki tapahtuu joskus tulevaisuudessa. Paskamaista toimintaa yhtä kaikki, mutta kuluttajan mahdollisuudet ovat rajatut.
No näin minäkin sen tulkitsisin. Mitä järkeä on pakottaa näyttämään kaikki välierät, mutta sitten pronssiottelua ei. En usko että se on ollut tarkoitus, vaan että nimenomaan niin että välieristä lähtien kaikki pelit tulisi näkyä kaikille.Mustakin vaikuttaa, että on haluttu tulkita tota lakia erilailla kuin sen tarkoitus on ollut. Laissa: "miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailujen välierä- ja loppuottelut" Loppuottelu on eria asia kuin loppuottelut => Väkisin tulee mieleen, että on tarkoitettu myös pronssiottelua näytettäväki, kosko jo välierä (t) pitää näyttää.
Mustakin vaikuttaa, että on haluttu tulkita tota lakia erilailla kuin sen tarkoitus on ollut. Laissa: "miesten jääkiekon maailmanmestaruuskilpailujen välierä- ja loppuottelut" Loppuottelu on eria asia kuin loppuottelut => Väkisin tulee mieleen, että on tarkoitettu myös pronssiottelua näytettäväki, kosko jo välierä (t) pitää näyttää.
No uskottava kai se sitten on. Mutta silti on minusta outo linjan veto että kaikki välierät pitää kuitenkin näyttää, myös ne välierät joissa Suomi ei pelaa.Pronssipeli ei kuulu kansallisesti merkittäviin otteluihin mikäli Suomi ei pelaa siinä: Näin asetus sanoo MM-pronssimatsin näyttämisestä
Ethän tossa antanut mitään uutta tietoa. Tuossakin on vain toimittajan oma tulkinta? Sekö on fakta? Auktoriteetti-argumentointivirhe. Toimittaja ei tulkinnalleen muuta lähdettä antanut, kuin saman lakitekstin joka jo tiedetään ja jota täälläkin on pyöritelty. Ei edes perustellut tulkintaansa. Se vain on näin, kun hän sanoo? Firmat polkee asiakkaita muutenki polvilleen, niin tartte kaikkea niellä.Pronssipeli ei kuulu kansallisesti merkittäviin otteluihin mikäli Suomi ei pelaa siinä: Näin asetus sanoo MM-pronssimatsin näyttämisestä
Mertsi nyt puhuu mitä sattuu, toki ylivoimavedotkin voi olla hätäisiä siinä missä muutkin vedot.Sanokaas joku lätkää enemmän tietävä onko Mertaranta oikeassa kun sanoo ylivoimavetoja usein hätäisiksi? Kai se on parempi kokeilla välillä kun jauhaa puoli-ikuisuutta optimaalisinta paikkaa?
Aivan mahtava peli!
En tiedä vaikuttiko aikaisemmat kritiikit, mutta jopa tuomaristo on ansainnut kehunsa finaalista. Ei lähtenyt ainakaan lopussa ottamaan ylimääräistä roolia, vaikka tuota linjaa vasten esim. se Ruotsi-Suomi ottelun jatkoaikajäähy näyttää entistä typerämmältä.
Jos ei Suomi voita, niin kyllä tuon Tsekeille suo.
Tuomareiden toiminta oli suhteellisen tasapuolinen ja asiallinen. Mutta lause rasahtaa aina korvaan, että ei lopussa rupee ottamaan ylimääräistä roolia. Finaalissa vain jätettiin viheltämättä molemmin puolin jäähyt. Eikö tämä tässä ole roolia ja muutos peliin? Tästähän voi toinen tiimi hyötyä, jos vain kehtaa röyhkeillä jne.
Tuomareiden toiminta oli suhteellisen tasapuolinen ja asiallinen. Mutta lause rasahtaa aina korvaan, että ei lopussa rupee ottamaan ylimääräistä roolia. Finaalissa vain jätettiin viheltämättä molemmin puolin jäähyt. Eikö tämä tässä ole roolia ja muutos peliin? Tästähän voi toinen tiimi hyötyä, jos vain kehtaa röyhkeillä jne.
Ei sillä että tässä ottelussa mitenkään näin olisi käynyt. Loistava matsi ja hurja jännäri. Itselle vaan myös kauhea taistelu pääni sisällä, että mikä olisi oikea linjaus tuomareilta toimia.
EDIT: Itsellä jokin veti Sveitsin puolelle. Haluaisin antaa heille vuoden -95.
jalosen takia suomi ei enää menesty.