Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JatkoERÄJatkoaika hyvin todennäkönen..
Noh, eipä tuo 3v3 neppailu kyllä voi kestää kuin max 10minJatkoERÄ
Jännä kun kuitenkin tän pelin pistesaldo 1+1.Kiitos Turhake-Ruohomaalle.
Joo, kanukeilla tota riittää, prkl.Kolme kolmonen on aika yksilötaito lähtöistä
Nhl pelaajat nyt ainakin3v3 saas nähdä, kummalla toimii peli paremmin. Lieköhän joukkueet harjoittelevat paljonkin kolmella pelaajalla?
Amatöörimäinen virhe.Bisset loppu.
Olisi pitänyt huomioida jatkoaikavara.
No toivottavasti tulisi edes voitto.
Jännä kun kuitenkin tän pelin pistesaldo 1+1.
Ja tietty tuo jäähy tuli kyllä niin väärään paikkaan.
Jotenkin pidin itsestäänselvyytenä, että finaalissa jatkoerä mennään 5vs5. :/Tuo pitöisi pelata 4vs4 tai 5vs5 eikä tuollaista 3vs3 pelleilyä
Itse asiassa otin kyllä ihan ammattilaisen lailla lientä.Amatöörimäinen virhe.
Mitä minä kirjoitin?!!!!Toivottavasti eivät työnnä Kontiolaa kentälle: Kanukit luistelee paskarinkiä sen ympärillä ja nauraa samalla.
Paskat. Kyllä Suomi ryssi ihan itse!Hyvä tuomarit, ratkaisitte finaalin omalla kotiinpäin vedolla. Miks näitä NHL hessuja otetaan tonne koska vetävät kotiin päin. Jatkoerässä Lundell kampitettiin ja Björninen poikittaisella jäihin eikä pilli soi.
Paskat. Kyllä Suomi ryssi ihan itse!
Kenelle tuli yllätyksenä, että jäähyjä annetaan todella vähän?Tuomarit oli kyllä taas melkoista pasketta, ihme touhua kun ei uskalleta viheltää selviä jäähyjä.
Samalla tavalla se oli paskaa molemmille. Parempi voitti.Höpö höpö, tuomarit mokasi vai voitko väittää ettei kanukin maila ollut ludelin luistimissa kun jalat lähti alta? Suomelle vihellettiin jäähy samanlaisesta tilanteesta.
Lundell runnoi itse ahtaasta paikasta läpi. Jäähy selvä normipeleissä, mutta ei finaalissa. Ihan hyvin olisi voineet pyörittää peliä vielä ja Kanukit solmuun...Höpö höpö, tuomarit mokasi vai voitko väittää ettei kanukin maila ollut ludelin luistimissa kun jalat lähti alta? Suomelle vihellettiin jäähy samanlaisesta tilanteesta.
Samalla tavalla se oli paskaa molemmille. Parempi voitti.