Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komarov ei ainakaan koska on nordicbet sponsorinaMiten on muuten Islandersin suomalaisten laita? Eikö hekään meinaa tulla?
Ei välttämättä vielä ole ehditty sopia ja joukkue piti kuitenkin nimetä.Miten on muuten Islandersin suomalaisten laita? Eikö hekään meinaa tulla?
Mene CMoren sivuille ja kirjaudu ulos palvelusta jonka jälkeen voit uusia diilin.Diili ei meni läpi, jos on katkaissut Cmore tilauksen aikaisempina vuosina.
"Olet jo aiemmin tilannut C More Total -tuotteen, joten etu ei ole enää käytettävissäsi. Voit tutustua muihin C More tuotteisiin täältä"
Itselläni oli Cmoren ilmaiskuukausi Elisa Viihteen kautta viime vuonna.
Aspan kautta vai mistä tämä onnistuu?Jos joku sattui tarttumaan siihen C Moren 3kk ilmaisjaksoon niin sen voi päivittää C More Sportiin ja C More hyvittää aika hyvin tuosta ilmaisjaksosta. Itse maksoin 3,16€ kuukauden katseluoikeudesta.
Aspan kautta vai mistä tämä onnistuu?
Ei näytä ainakaan täällä halvempaa hintaanKirjaudut sisään, Profiili -> Omat tiedot -> Tilaus -> Muokkaa tilaus. Tilauksen vahvistuksen yhteydessä näkyy muokattu hinta. Tai näin ainakin minulla, eräs kaverini toisella foorumilla ei saanut tuota halvempaa hintaa jostain syystä.
Ei näytä ainakaan täällä halvempaa hintaan
Itsellä toimii vanhalla käyttäjätunuksella, tosin jouduin ensiksi vaihtamaan salasanan kun enhän sitä vanhaa muistanut.Kiitokset, tämä kikkailu toimi. Vaati toki uuden käyttäjätunnuksen luomisen.
Tämä tulee mulla kun valitsee tuosta Sportin. Sulla on ihan eri teksti: "olet vaihtamassa".
Tämä tulee mulla kun valitsee tuosta Sportin. Sulla on ihan eri teksti: "olet vaihtamassa".
Onko nyt kyse samasta 3kk C More ilmaisjaksosta johon oli verkkokauppa.comin koodi muistaakseni?
Onkohan tuo hyvitys ihan tarkoituksellista ilmaisjaksosta vai bugi/porsaanreikä järjestelmessä.
3,61€ maksoi mulle päivitys kuukaudeksi C-More Sportiin.![]()
Mä olen perunut, joten tuo lienee sitten syynä.Olitko perunut jo aikaisemmin sen 3kk ilmaisjakson? Nähtävästi (=ei ihan varmuutta) jos ei ollut perunut sitä 3kk ilmaisjaksoa niin sai tuon hyvityksen.
sama eli peruutus jo tehtynä joten siksi ei varmaan saaMä olen perunut, joten tuo lienee sitten syynä.
sama eli peruutus jo tehtynä joten siksi ei varmaan saa
Eilen ainakin Jalonen totesi että ketään ei enää tuleDallasin pelit päättyi. Yksikin kolmikosta Hintz, Heiskanen ja Lindell olisi kova vahvistus tohon nimilistaan.
Olikin mennyt ohi.Eilen ainakin Jalonen totesi että ketään ei enää tule
Jahas kappas, kiitos tästä vinkistä.OP:n omistaja-asiakkaana kannattaa ottaa tänäkin vuonna ilmainen kuukausi. Voi perua välittömästi ja tilaus jatkuu kisojen loppuun.
http://cmore.fi/kampanja/op
Ilmeisesti ei toimi jos peruttu pätkä tuota verkkokaupan?Jahas kappas, kiitos tästä vinkistä.
Hienosti toimi!
Itsellä oli C More tili, mutta ei aktiivista tilausta joten meni sukkana läpi kirjautuneena.
Toisella sähköpostilla uusi tili tulille. Kaikki muut tiedot maksukorttia ja nimeä myöten voi samat.Ilmeisesti ei toimi jos peruttu pätkä tuota verkkokaupan?
Oman profiilin kautta löytyy suoraan tilauksen kohdalta peruuta tilausKiitos Cmore vinkistä. Mistä hemmetistä tuon paskeen tilaus sitten cancellataan?
Oman profiilin kautta löytyy suoraan tilauksen kohdalta peruuta tilaus
Gusev tai KucherovPistepörssin ykkösiä arvauksia?
IIHF:n Youtube-kanavalle on nyt listattu matsit, pikaisesti katsottuna semmoisia maita jotka ei blokattu yhdessäkään ottelussa:
Alankomaat, Romania, Liettua, Espanja (mutta ottelukohtaisesti vaihtelee)
Tolla voi katsoa ainakin kun on linkki tiedossa: YouTube region restriction checker
Näissä on viime vuosina ollut TSN:n selostus.
saako jotenkin kokonäytölleVeikkaus tv:stä näkee kaikki pelit, riittää kun on vaikka sentti pelitilillä.
Eipä taida saadasaako jotenkin kokonäytölle
Heh, minulla oli c -moren ilmainen 3kk:n peruspaketti. Päivitin sen c sport:iin ja sieltä tuli automaattisesti 20euron "hyvitys" tähän pakettiin, joten kk:n katseluhinnaksi tuli reilut 4 euroa.
Hyvin toimii suoraan telkkarin cmore appilla.Kylläpäs tuo C moren streami toimii huonosti, ei ole kyllä Chromecastia tullut viime aikoina juurikaan käytettyä, voihan vika olla siinäkin...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.