Kuten ennen peliä arvelinkin. Jos Sveitsi voittaa niin viulukonsertti soi armotta Pari sivua itkuvirttä joutuu lukemaan jotta pääsee loppuun asti.
Itse pelistä tuli sellanen vartin masennus kun fiilikset tuli alas, kunnes alkoi ajatukset kääntyä seuraaviin kisoihin. Paljon oli hyvää kehitystä Marjamäki tehnyt verrattuna aikaisempiin turnauksiin ja hiukan kävi sääliksi herraa ettei saanut viimeisestä turnauksesta mitalia kotiin. Pidän kuitenkin siitä että nuoria lupauksia ajetaan sisään maajoukkueeseen ja uskalletaan kokeilla jotain uutta. Leijonien peli tuntui raikkaalta ja vauhdikkaalta. Tätä lisää tulevissa mm-kisoissa niin meillä on kiven kova nippu seuraavissa olympialaisissa. Kiitos leijonat näistä peleistä. Nyt alan valmistautumaan jalkapallon mm-kisoihin.
Oletan että viittaat minuun? Sveitsi oli parempi joukkue eilen. Hatun nosto heille. Sveitsin peli näytti juuri siltä mitä pelkäsinkin ja miltä se on näyttänyt viime vuodet. Sveitsi ei ole jääkiekon lilliputtimaa, se on maailman seitsemänneksi kovin kiekkomaa mun kirjoissa ja hyvin lähellä top kutosta. En tiedä mihin viittaat takinkäännöllä ja isänmaallisuudella? Ja mitä siitä pitäisi selventää? Jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin niin kertaan: minun mielestäni, oli Suomen joukkue kuinka huono tai hyvä tahansa, sitä tulee kannustaa suurella leijonasydämellä jokaisessa ottelussa. Oli vastassa sitten Etelä-Korea tai Kanada, aivan sama. Kriittinen ja analyyttinen saa olla, todennäköisyyksiä saa laskea ja jopa sanoa ääneen. Se mitä sanot sen jälkeen ratkaisee. Jos toteat että Kanada on todella kova ja Suomella on heikot mahikset, se on fine, se on todennäköisesti totuus ja sen saa, jopa pitää sanoa. Mutta sen jälkeen jos alkaa itkemään ja maalaamaan piruja seinälle kuinka kaikki pyyhkii Suomella lattiaa on mun kirjoissa paskahousu viulunsoittaja. Sen jälkeen voi todeta että "against all odds" leijona syö Kanadan tavalla tai toisella. Täällä ei tunnu kukaan ymmärtävän mistä mä puhun. Aivot kykenee käsittelemään vain positiivisen ja negatiivisen, ja tuon perusteella negatiivinen lause on automaattisesti takinkääntöä. Ei pitäs yllättää julkisella foorumilla, mutta yllättää joka kerta.Sveitsi on parempi joukkue. Voittavat ansaitusti, ei siinä mitään. Joku täällä aiemmin hehkutti takinkääntöä ja isänmaallisuutta. Tulkoon selventämään Epäilen kyllä ettei kaveria näy.
Itse pelistä tuli sellanen vartin masennus kun fiilikset tuli alas, kunnes alkoi ajatukset kääntyä seuraaviin kisoihin. Paljon oli hyvää kehitystä Marjamäki tehnyt verrattuna aikaisempiin turnauksiin ja hiukan kävi sääliksi herraa ettei saanut viimeisestä turnauksesta mitalia kotiin. Pidän kuitenkin siitä että nuoria lupauksia ajetaan sisään maajoukkueeseen ja uskalletaan kokeilla jotain uutta. Leijonien peli tuntui raikkaalta ja vauhdikkaalta. Tätä lisää tulevissa mm-kisoissa niin meillä on kiven kova nippu seuraavissa olympialaisissa. Kiitos leijonat näistä peleistä. Nyt alan valmistautumaan jalkapallon mm-kisoihin.