Myyty Ivy Bridge emoja, CPUja ja muisteja (Espoo) - EI ENÄÄ MYYNNISSÄ!

Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
6
* * * EI ENÄÄ MYYNNISSÄ! * * *

Myytävä tuote
: Ks. alla
Hinta: Ks. alla
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ebay/Aliexpress/jne. viimeisen 10 vuoden aikana
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei (ei)

Emot:
Asus P8Z68-V LX (ATX, LGA1155) + I/O shield [40€] [20€]
Asus P8H77-I (Mini-ITX, LGA1155) + I/O shield [80€] [40€]
Jetway NF9E-Q77 (Mini-ITX, LGA1155) + I/O shield [80€] [40€]

CPUt:
Intel i3-3220T [15€] [10€]
Intel i7-3770T [80€] [40€]
Intel i7-3770S [20€] --> myyty jäsen BigNavi:lle

Muistit:
Kllisre DDR3 8GB PC3-10600U-CL9 1333Mhz 240pin 1.5V DIMM (6 kpl myynnissä, myyn pareittain) [15€/2kpl] [10€/2kpl]
--> 2 kpl myyty jäsen trashed:lle
--> 2 kpl myyty jäsen Jantis:lle
--> 2 kpl jäljellä
Kingston DDR3 16GB (2x 8GB) 1333MHz KVR13S9K2/16 SO-DIMM [25€] [15€]

Muuta huomioitavaa
:

Retroa, mutta toimivaa. Kaappien tyhjennystä päällikön käskystä...
Kaikki komponentit on toimivina poistettu käytöstä. Ostettu aikojen saatossa ebaystä, Aliexpressistä jne. Kuitteja en jaksa kaivella eikä luonnollisesti valmistajan takuutakaan enää ole.
Kllisre DIMMit ovat olleet kiinni Asuksen emolevyissä ja Kingstonin SO-DIMMit Jetwayssa. Kaikki CPUt sopivat kaikkiin emolevyihn. Mix & match vapaasti.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo, Kauklahti
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta postituskin on mahdollinen, kun maksu on suoritettu. Postikulut ostajalle.
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
91
"Kllisre DDR3 8GB PC3-10600U-CL9 1333Mhz 240pin 1.5V DIMM [15€/2kpl] "

HP ja nouto yhdestä parista.
 
Liittynyt
04.04.2021
Viestejä
62
Kllisre DDR3 8GB PC3-10600U-CL9 1333Mhz 240pin 1.5V DIMM [15€/2kpl]
HP ja postit 1 pari
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
6
Mustan Perjantain kunniaksi nyt leikatut hinnat. Alennukset jopa -50%. Osta tästä harrastevälineet iltojen iloksi, mutta pidä kiirettä, sillä ensi viikolla myymättömät kilkkeet kasvattavat jalat alleen ja kipittävät kierrätyskeskukseen. Nopeakaan tilaaja ei kuitenkaan saa veitsisarjaa kaupan päälle. ;)
 
Liittynyt
20.02.2019
Viestejä
48
Asus P8H77-I (Mini-ITX, LGA1155) + I/O shield [80€] [40€]
Intel i7-3770T [80€] [40€]

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo, Kauklahti
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta postituskin on mahdollinen, kun maksu on suoritettu. Postikulut ostajalle.
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen
Tarjoan näistä yht. 50€ noudolla.
 
Liittynyt
20.02.2019
Viestejä
48
Viidenkympin paketin saisi tehtyä näistä:
Asus P8H77-I (Mini-ITX, LGA1155) + I/O shield [80€] [40€]
Intel i3-3220T [15€] [10€]
Sori, ymmärsin kai nostoviestin väärin, kun puhe oli jo SERriin viennistä ens viikolla. Nostetaan alkuperäistä tarjousta => 70€ noudolla.
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
6
Olen saanut useita tarjouksia ja kysymyksiä Musta Perjantai -tarjoukseni jälkeen. Kiitos niistä. Viikonloppuna minulla on ollut muita prioriteetteja kuin tämä kaupankäynti, ja pahoittelen, että vastaukset ovat siksi viipyneet. Vastaan tässä nyt kaikille yhteydenottajille yhteisesti.

Minäkin tingin ostajana usein ihan periaatteen vuoksi. Nyt olen kuitenkin saanut maistaa omaa koiranruokaani eikä sen maku miellytä. Nyt on vain niin hyvät ystävät, että aikani ja motivaationi ei yksinkertaisesti riitä n+1 hintaväännön ja postitussäädön läpikäymiseen.

En osaa sanoa, onko hinnat ns. kohdallaan vai ei. Se riippuu varmaan suurelta osin siitä, mihin niitä vertaa. Motivaationi ei riitä.

Muutama ostajaehdokas on kysynyt, voinko postittaa kirjeessä. Tottakai voisin, mutta en halua. Ymmärrän, että 5,90€ postikulut XXS-paketille ovat suhteessa suuret esim. 15€ muistikampojen hintaan. Jos kuitenkin posti hukkaa seuraamattoman kirjeen, ajaudumme epäilemättä ostajan kanssa keskusteluun siitä, veinkö kirjeen ylipäätään postiin vai en. Ostaja siis säästäisi muutaman euron, mutta minulle tulisi riski mainehaitasta. Henkilökohtaisen riskienhallintani kannalta tässä ei ole mitään järkeä, koska "upsidea" minulle ei ole. Siksi "no go".

Käytin perjantaisessa nostossani hieman epätäsmällistä ilmausta "kierrätykseen" viemisestä. Toimivat vermeet eivät kuitenkaan olleet menossa SER-jätteeseen vaan Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskukseen, jossa sähkö- ja elektroniikkaverstaan työntekijät käyttävät niitä varaosina, laittavat myyntiin tai ohjaavat SER-jätteeseen, jos muita vaihtoehtoja ei ole. Tämä on ekologinen vaihtoehto, jossa vermeet menevät hyötykäyttöön eikä minun tarvitse käydä yhtään hinta- tai postituskeskustelua.

Edellä mainituista syistä johtuen olen päättänyt viedä jäljellä olevat vermeet kierrätyskeskukseen. Yhtään varauksetonta ostotarjousta pyyntöhinnalla ei ole enää tullut, joten kenenkään ei pitäisi tässä kokea syrjintää. Ratkaisu kohtelee kaikkia tasapuolisen penseästi. Älä siis tarjoa enää! Juna meni jo. Ja vielä selvyyden vuoksi: Hylkään kaikki tulleet ostotarjoukset, joista kauppoja ei vielä ole ehditty sopia.

Positiivisena asiana on pakko todeta, että opinpahan tuoreena techiläisenä tämän myyntisaagan aikana paljon kaupankäynnistä täällä. Ensi kerralla (ehkä) osaan toimia viisaammin.

Kiitos kaikille, joiden kanssa kaupat ehdittiin tehdä ja toteuttaa!
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 481
Viestejä
4 238 420
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
Erkki Liikainen

Hinta.fi

Ylös Bottom