Build ITX-Ryzen pelikone (Phanteks Evolv Shift)

Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
543
Kirjoitellaas nyt ihan omaksi iloksi muiden nähtäväksi omaa nykyistä rakennelmaa. Kyseinen kone on eräänlainen pitkäaikainen haave kasata pieni, mutta tehokas pelikone. Syksystä asti on tullut ahkerasti kasailtua koneita, kun kipinä iski siirtyä nuista yrityskoneista ihan oikeasti kasattaviin koneisiin. Tämän vuoden puolella tahti on ollut melkein 1 kone viikossa.

Sen verran tätä proggista täytyy itselleni nauraa, että pitkään minulla oli 2 periaatetta:
A: Minä en kasaa AMD:n tekniikalle konetta
B: Minun koneisiin EI tule RGB valoja

Mitenköhän loppupeleissä sitten meni nuin niinku omasta mielestä, kun tästä koneesta löytyy nyt sitten molemmat? :D Enkä kyllä tekisi mitään toisin.

Sen pidemmittä pohjustuksitta, tässä olisi nykyisen myllyn sisältöä, sekä pari kuvaa potilaasta:

-Emona Asrock Fatality B450 ITX-Gaming
-Ryzen 7 2700
-16Gb DDR4 RAM 3200mhz
-Näyttiksenä Geforce GTX 1070
-Kotelona musta Phanteks Evolv Shift
-Virtalähteeksi valikoitui Kolinkin 450W SFX
-Prossucoolerina DeepCool Gammaxx L120 V2
-Lisäkivana heitin vielä CoolerMasterin 120mm RGB tuulettimen

IMG_20200320_191223.jpg IMG_20200320_191244.jpg
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Ehdottomasti yksi mielenkiintoisimpia ITX -koteloita markkinoilla. Minkälainen suorituskyky tuolla deepcoolilla on käytännössä?
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
543
Yllättävän hyvä. Tuota koteloa on moitittu huonosta ilmankierrosta, mutta ainakin omat kokemukset tällä hetkellä on, että tuolla jäähyllä ja nuilla tuulettimilla idle lämmöt on hieman reilu 30 astetta ja kellotuksissa lämmöt nousi stress testissä hieman reilu 70 asteeseen hetkellisesti.

Alkuperäinen suunnitelma oli, että teen kotelon etulevyyn reikiä ilmankierron parantamiseksi, mutta toistaiseksi näyttää, ettei nuille ole mitään tarvetta.

Edit: Ja hieman päivitystä nuihin lämpötiloihin: Kun jäähyn sisällä oleva neste on saanut jäähtyä kunnolla, niin idle lämmöt pyörii siinä 29 asteen molemmin puolin. Tämä siis 65W TDP prossulla.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 106
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom