Kirjoitellaas nyt ihan omaksi iloksi muiden nähtäväksi omaa nykyistä rakennelmaa. Kyseinen kone on eräänlainen pitkäaikainen haave kasata pieni, mutta tehokas pelikone. Syksystä asti on tullut ahkerasti kasailtua koneita, kun kipinä iski siirtyä nuista yrityskoneista ihan oikeasti kasattaviin koneisiin. Tämän vuoden puolella tahti on ollut melkein 1 kone viikossa.
Sen verran tätä proggista täytyy itselleni nauraa, että pitkään minulla oli 2 periaatetta:
A: Minä en kasaa AMD:n tekniikalle konetta
B: Minun koneisiin EI tule RGB valoja
Mitenköhän loppupeleissä sitten meni nuin niinku omasta mielestä, kun tästä koneesta löytyy nyt sitten molemmat? Enkä kyllä tekisi mitään toisin.
Sen pidemmittä pohjustuksitta, tässä olisi nykyisen myllyn sisältöä, sekä pari kuvaa potilaasta:
-Emona Asrock Fatality B450 ITX-Gaming
-Ryzen 7 2700
-16Gb DDR4 RAM 3200mhz
-Näyttiksenä Geforce GTX 1070
-Kotelona musta Phanteks Evolv Shift
-Virtalähteeksi valikoitui Kolinkin 450W SFX
-Prossucoolerina DeepCool Gammaxx L120 V2
-Lisäkivana heitin vielä CoolerMasterin 120mm RGB tuulettimen
Sen verran tätä proggista täytyy itselleni nauraa, että pitkään minulla oli 2 periaatetta:
A: Minä en kasaa AMD:n tekniikalle konetta
B: Minun koneisiin EI tule RGB valoja
Mitenköhän loppupeleissä sitten meni nuin niinku omasta mielestä, kun tästä koneesta löytyy nyt sitten molemmat? Enkä kyllä tekisi mitään toisin.
Sen pidemmittä pohjustuksitta, tässä olisi nykyisen myllyn sisältöä, sekä pari kuvaa potilaasta:
-Emona Asrock Fatality B450 ITX-Gaming
-Ryzen 7 2700
-16Gb DDR4 RAM 3200mhz
-Näyttiksenä Geforce GTX 1070
-Kotelona musta Phanteks Evolv Shift
-Virtalähteeksi valikoitui Kolinkin 450W SFX
-Prossucoolerina DeepCool Gammaxx L120 V2
-Lisäkivana heitin vielä CoolerMasterin 120mm RGB tuulettimen