ISO Tiedosto - ongelma

Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Koneeseeni on tullut ISO image ongelma kun yritän aukaista ISO tiedostoa niin aukausuohjelma esim. PowerISO kestää noin 3-4 minuuttia että ohjelma on auennut ,resurssienhallinnassa ei voi myös tuona -aikana tehdä mitään , ISO tiedoston aukausuohjelma kun ohjelma on auennut niin sen jälkeen saa normaalisti aukaustua ISO image tiedoston ,Tehtävienhallinnassa ei näy noista iso tiedosto aukaisu ohjelmista mitään , ja jos laitanTehtävienhallinnassa että lopeta resurssienhallinta niin kuvaruutu/näyttö menee kokonaan valkeaksi ja sit ei auta muu kuin Ctrl + Alt + Del kirjautua ulos/käynnistää kone uudelleen , aikaisemmin on auennut ISO tiedostot aivan heti ,noita ISO tiedostoja olen aukaissut PowerISO ja IsoBuster ohjelmilla , olen poistanut , nuo - ohjelmat ja asentanut uudelleen eikä ole sillä korjaantunut , olen myös koneeni skannanut virustorjunta ohjelmalla ja Malwarebytes ohjelmalla eikä nuo löytäneet viruksia tai haittaohjelmia , millähän tuon sais korjattua että nuo ISO tiedostot aukeaisivat normaalisti/normaali ajassa , käyttö järjestelmä on windows 11 , olisin kiitollinen jos jollain ois vinkiä antaa millä sais tuon korjattua että ei tarviis rueta windowssia uudelleen asentamaan kun muuten toimii normaalisti.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
679
Jos kyseessä on kelpo ISO formaatin tiedosto windows osaa ladata (mount) sen uudeksi asemaksi, tai polttaa sen cd/dvd-levylle. Perus tiedoston pakkaus ohjelmatkin osaavat purkaa ISO-tiedostoja (esim. 7-zip). Ilmeisesti ladatut ISO-tiedostot voivat myös "turvallisuus" syistä voi olla estettyjä, kyseisen tiedoston ominaisuudet välilehdellä voi poistaa tämän eston.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
337
Onko ongelma "uudessa" ISO-levykuvassa vai kaikissa? Voit koittaa purkaa vaikka 7zip sovelluksella levykuvan sisältämät tiedostot kansioon. Toki kyseinen tiedosto voi ollakkin korruptunut.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
509
Onko se ISO-tiedosto kiintolevyllä, vai jollain ulkoisella tallennusvälineellä kuten USB-tikulla?
Jos ISO-tiedostoa luetaan joltain USB 2.0 -muistitikulta, se voi aiheuttaa tuollaista tahmausta. Silloin lääkkeeksi riittää kopioida ISO-tiedosto kiintolevylle ja avata se sieltä, niin pitäisi sujua nopeammin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
598
Liekö tällä mitään arvoa kommenttina, mutta W10/11 ei tarvitse mitään erillistä softaa ISO-tiedostoja varten. Resurssienhallinta osaa mountata ISO-fileet ilman apupalikoita.
 
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Ongelma on minulla kaikissa ISO-tiedostoissa mitä minulla on ja ne ovat koneessani m.2 ssd kiintolevyllä , tuolla 7-zip ohjelmalla näkyyvät aukeavan heti ja saa purettua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 539
Viestejä
4 194 304
Jäsenet
70 748
Uusin jäsen
elcabron

Hinta.fi

Ylös Bottom