Myyty Iso kasa dekkareita + muita kirjoja [Tku]

Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
18
Myytävä tuote: Myynnissä iso kasa kirjoja, mutta olkoot tämän ilmoituksen kohteena nyt vaika kasa dekkareita kirjailijoilta Reijo Mäki (21 kpl), Lee Child (18 kpl), Jack Higgins (14 kpl) ja Jarkko Sipilä (10kpl). Kappalemäärät 99% varmuudella oikein.

Myös muita löytyy (niin dekkareita kuin muutakin) varmaan joitakin kymmeniä, kysy ehdottomasti lisää jos vielä isompi kasa kiinnostaa. Nämä pitäisi saada muuton alta pois asap ja hinnan ei todellakaan pitäisi päätä huimata.

Kirjoja on sekä kova-, että paperikantisina. Lähtökohtaisesti kaikki kirjat ovat todella hyvässä kunnossa, olen varmaan 90% ostanut itse uutena kaupasta ja lukenut kerran. En ala yksitellen noita tähän pyyntihintaan nähden käymään läpi jos joku sivu sattuu olemaan rypyssä.

Hinta: 40 euroa kaikki yllä listatut 4 kirjailijan teokset, eli yhteensä noin 63 kirjaa.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:


Sijainti: 20540 Turku
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta toimitus Turun alueelle saattaa onnistua. En vahingossakaan postita.
Maksutapa: Siirto/MobilePay/tilisiirto/käteinen


Kuva:
Dropbox - Kirjat_Child.jpg
Dropbox - Kirjat_Higgins.jpg
Dropbox - Kirjat_Maki.jpg
https://www.dropbox.com/s/vpi2g7mdhjsaskr/Kirjat_Sipila.jpg?dl=0

Kuva koko kirjahyllystä, josta suurin osa myytävänä (Potterit + LOTR + jotain muuta pidän itse)

PS. Myös kuvassa näkyvä itse kirjahyllyvitriini on myynnissä 25e hintaan.


EDIT: Nämä viety Manhattanin Kirppis-Centeriin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 055
Viestejä
4 193 902
Jäsenet
70 844
Uusin jäsen
lenras

Hinta.fi

Ylös Bottom