Iso hiiri

Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
22
Morjes,

Oon kolunnu gigantit ja powerit ettimässä käteen sopivaa isompaa hiirtä tuloksetta.
Powerista löyty yks aivan passeli, mutta sehä myytiin vaa combona mis tulee headset ja näppis messissä.
Jos jollain on tietoa hiirestä mikä muistuttaa linkissä olevaa nii ehottakaa ehrottomasti.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 022
Ainakin ROCCATin hiiret on suunniteltu astetta isommille käsille ja laadukkaitakin ovat. Itse päädyin juuri sen takia Logitechiin kun tuo AIMO hiiri oli liian iso omille vauvan käpälilleni..
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 696
Itsellä tuli yllättäen tämä ongelma kans eteen. Roccat Leadr ihan vaan kuoli, ei suostunut enää usb-piuhan päässäkään toimimaan. Vaihtoehtonahan vois olla uusi ylihintainen Leadr tai ehkä Kone Aimo Remastered. Pitäis päästä kokeilee Corsair Glaive ja Ironclaw miltä ne tuntuisi. Saa kyl ehdottaa muitakin isoja hiiriä.
 
Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
22
Itsellä olisi tarkoitus löytää isompi hiiri missä olisi omat paikat nimettömälle ja pikkusormelle.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291

Nuo ainakin omasta mielestäni olisi kokeilun arvoisia ja hyvä sivu vertailla, G402 itselle sopii ja noita paria Corsairia mietin kun uutta hiirtä etsin, mutta G402 sattui löytymään hyvästä tarjouksesta amazon DEstä niin menin sillä. Verkkiksestä olisi saanut Corsaireja ainakin, siellä saattaa päästä kokeilemaan liikkeestä riippuen.

edit: jahas siis nimenomaan tuollaisia ergomuotoiltuja... Mionix Naos kannattaa katsoa, siitä voi löytyä hyvä muoto. Näemmä siitä on eri DPI versioita. Mionix Naos 3200, hinta 35€
 
Viimeksi muokattu:

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Func MS-3 R2 oli itsellä aikoinaan ja oli kyllä ainakin tarpeeksi iso. Tuota ei vain taida enää mistään saada ainakaan uutena. Sittemmin olen tykästynyt G305:een, vaikka aluksi olinkin sitä mieltä, että hiiren täytyy olla iso.

F6AA284A-B0A8-452F-87C6-B42FFCF01DB6.jpeg
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291
Func MS-3 R2 oli itsellä aikoinaan ja oli kyllä ainakin tarpeeksi iso. Tuota ei vain taida enää mistään saada ainakaan uutena. Sittemmin olen tykästynyt G305:een, vaikka aluksi olinkin sitä mieltä, että hiiren täytyy olla iso.

Tuossa kuvassa oleva Func MS-3 tosiaan omaa identtisen rungon Mionixin Naos:iin, kyseinen runko on aika monella valmistajalla käytössä.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Tuossa kuvassa oleva Func MS-3 tosiaan omaa identtisen rungon Mionixin Naos:iin, kyseinen runko on aika monella valmistajalla käytössä.
Katsoinkin, että tuo Mionix näytti hyvin samanlaiselta. Funcissa vain tuo pikkurillin paikka vähän isompi.

Pöytätilaa ainakin tuo Func vaati. Nykyisellä pöydällä ei olisi mitään mahdollisuutta saada hiirtä mahtumaan. Tai varmasti mahtuisi, mutta herkkyys saisi olla tapissa, ettei hiiri putoa pöydältä. Niin ja onhan siinä massaakin. Hiirimatto saisi myös olla mahdollisimman vähäkitkainen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 195 514
Jäsenet
70 752
Uusin jäsen
Nurmine

Hinta.fi

Ylös Bottom