IPTV tv keskustelu

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
545
Tässä nyt pikkuisena sivuhuomiona ja pohdintana;
Itse katson IPTV:tä pääasiassa win10 tuhnupöntöllä. Tällä hetkellä käytössä IpTvSmartersPro sekä MyIpTvPlayer.

Näistä IpTvSmarter toimii parhaiten sekä osaa listata tonnien kanava-tarjonnasta parhaiten ja selkeiten näkyville ja selattavaksi. Mulla vaan tää softa bugailee, jää nimittäin käyntiin kummittelemaan jos sitä ei sulje konsolista kokonaan. Perkele. :D

Olen kokeillut varmaan kymmentä eri softaa mitä täälläkin on mainostettu, mutta vain näissä kahdessa tekstitykset toimivat kun niitä on tarjolla ko. katseltavassa kanavassa/sarjassa/leffassa. Juu testasin Droidiemulaattorillakin näitä mainostettuja, ei tullut lasta eikä paskaa.

Niin pohdin tässä, että onko subtitlet jotenkin hankalia napata mukaan striimeihin vai mikä helkkari tässä on niin vaikeaa? Siis jos ne ovat ylipäätään edes tarjolla. Eikös osissa suomikanavissa tekstit ole "poltettu" striimiin ja toisissa ne on "irtonaisina" mukana?

Sama pohdinta EPGn kanssa. Toimii huonosti oli "ulkoinen" EPG -lähde, tai sitten EPG itse m3u-striimissä. Ajat aina päin helvettiä ja muita hauskoja puutteita nyt mainitsemattakaan.

Kiteytys;
Onko joku ostanut maksullista IPTV-softaa Wintöötille ja niistä kenties kokemuksia?
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
52
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten nuo esim viaplayn eventsit päivitetään? Mulla on siinä jotain viime kuun lähetyksiä vaikka käytän tätä joka päivä
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 331
Sä voit väännellä rautalankaa ja harrastaa toksista kommentointia mutta listaamasi asiat eivät aiheuta wifin nopeuksien heittelyä. Luultavasti sinulla on paska reititin, jossa ei tehot riitä. Mutta onhan se totta, että jos tarkoituksella sijoitat reitittimen kellariin ja televisio yläkerrassa niin hidasta voi olla mutta silloin se syy on sinussa, eikä tekniikassa.
En ole sanallakaan kommentoinut omaa setuppia joten tungeppa oletuksesi sinne samaan roskalaariin "asiantuntemuksesi" kanssa.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
545
ottakaas pojat karkkia ja rauhoittukaa. :D
ja todellakin se on satasen fakta että wifi ei ole todellakaan mikään takuu että "hyvin toimii pätkimättä".
niitä on niin paljon jengillä erilaisia setuppeja ja häiriötekijöitä että siksi minäkin vannon JOHDON nimeen.
:smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 032
Viestejä
4 386 510
Jäsenet
72 906
Uusin jäsen
Kjrkjr

Hinta.fi

Ylös Bottom