Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri nyt ei oikein mitenkään. Nordicilla on jonkinlainen järjestelmämuutos meneillään ja noin 2-3 viikon ajan EPG on satunnaisesti toiminut osalla kanavista, mutta pääosin ei.Tuli hommattua Evybuy:lta IPTV Nordic. Käytän Shieldillä IPTV Smarters Pro:ta kanavien katseluun, mitenhän tuohon saisi EPG:n toimimaan?
KiitoksiaJuuri nyt ei oikein mitenkään. Nordicilla on jonkinlainen järjestelmämuutos meneillään ja noin 2-3 viikon ajan EPG on satunnaisesti toiminut osalla kanavista, mutta pääosin ei.
EPG osoite, jos haluaa käsin pakottaa, spoilerin takana.
http://iptvworld.nl:2095/xmltv.php?username=xxxxxxxx&password=yyyyyyyy
Korvaa xxxx ja yyyy omillasi.
Lyhyesti: ei.Chromecastillä olisi tarkoitus saada kuva siirreltyä koneelta telkkariin, joka toisessa huoneessa Wifin yli.
Kyse olisi suljetusta Wifiverkosta, jolla ei siis pääsyä internettiin.
Yritin pikaseen säätää, mutta ei tuntunut onnistuvan. Antoi jotain erroria, että Wifissä ei yhteyttä internettiin. Käytin kyllä Chromecastin ulkoverkossa, jotta päivitti itsensä.
Onnistuuko toi mitenkään?
Ei. Mutta tuolla LiveGo:n 26:lla eurolla vuodessa halvimmillaan jo saa sekä ilmaiset että myös sitten maksukanavat, jos vaan moraali taipuu siihen.Kyselen nyt tyhmiä, mutta kun tähän asti olen tyytynyt katsomaan lineaari-tv:tä harava-antennilla, kun tulee niin vähän katsottua telkkaria, niin olen ihan pihalla. Pystyykö webOS-pohjaiseen telkkariin "virittämään" kanavat netin yli ilman mitään bokseja tai tilauksia? Vissiin Nelosen kanavat on yksinoikeudella jossain Telian(?) verkossa. Ylen kanavat ovat suorina Areena-sovelluksessa, mutta onko ne mahdollista saada kanavapaikoille?
Kuinkas tarkkaa Evybuy:sta ostetun IPTV nordicin kanssa on jos käyttää monesta IP:stä samaan aikaan? Varmaan on estetty?
Ekaa kertaa tulisi sunnuntaina eteen tämmöinen tarve..
Jos oikein näin 00:30 ymmärsin kyssärin niin laitteen sijainnilla ei ole vaikutusta, katson omalla iptv:llä ohjelmia himassa ja viikonloput mökillä.
mutta laitteissa on joku mac tms. hömpötys, eli samaa username-salista ei saa laittaa kahteen eriin vehkeeseen.
Siis yksi laite yksi lisenssi, otat laitteet mukaan jos tahdot katsoa vaikka muualla kuin kotona.
Itse en kokeilisi katsoa kahdella laitteella yhtäaikaa, kun tässäkin threadissa on ollut esimerkki jossa käyttäjä on käsittääkseni logannut puhelimella ja telkulla samaan aikaan ohjatakseen telkkaria puhelimella? tjsp. Pari tuntia oli toiminut kunnes tunnukset oli lukittu.Ei kun tarkoitin siis samanaikaista katselua eri osoitteista.
Minulla ei ole mac-sidottu lisenssi. Tilausvaiheessa kun valkkaa "vlc" niin sieltä saa m3u-linkin mikä toimii esim androidin vlc-soittimella tai kodissa tms.
Olen usein käyttänyt ihan tuota samaa tunnaria monella eri androidilla ja kotona Kodilla ja hyvin se toimii, mutta ilmeisesti samanaikainen katselu ei ole mahdollista.
Olen itse asiassa siivonnut tuota m3u-tiedostoa hiukan että ei ole kuin suomikanavat jäljellä ja niistäkin osa turhemmista pois..
Itse en kokeilisi katsoa kahdella laitteella yhtäaikaa, kun tässäkin threadissa on ollut esimerkki jossa käyttäjä on käsittääkseni logannut puhelimella ja telkulla samaan aikaan ohjatakseen telkkaria puhelimella? tjsp. Pari tuntia oli toiminut kunnes tunnukset oli lukittu.
IPVanishin vuoden tilaus umpeutui ja tilauksen uusiminen maksaisi lähemmäs 100€ vuosi Löysin netin syövereistä VPN Gate nimisen maksuttoman softan, muuten ilmainen mutta kerää käyttäjän lokitiedostot. Servereitä oli uskomaton määrä ja esimerkiksi Netflix toimii, uskaltaako kokeilla IPTV käytössä?
Mulla ei toimi tämä IPTV ilman että käyttää jotakin VPN:ää. Ilman sitä ei kanavat näy ja esimerkiksi käyttämäni IPVanish toimii ainoastaan kahden maan kautta. Yhteytenä on DNA kaapeli.
Laita USB:llä näppis ja hiiri kiinni.Mulla taas meidän porukoiden wanhin iptv tr99 joku kinuski-boxi, kerran jo reboottasin sen ja asensin netv:n uusiksi, aikas usein netv:n käynnistämisen jälkeen alkaa urpo kyselemään uudestaan username passwordia
kapula on karmea, joutuu painamaan peukalo verillä että yleensä ottaa valinnan, uudemmat mitä olen sukulaisille hankkinut niin toimii kauniisti.
pitää varmaankin ostaa uusi maaliskuuksi 2023 kun uudistan tilin sitten vuodeksi eteenpäin.
En tiedä onko vikana purkki vaiko netv, mutta sukulaisilla futaa kauniisti.
musta tuntuu että purkki on paska.
maksoi siihen aikaan 60e posteineen.
on sillä kyllä katsottukin paljon, tai no, mikä on sitten paljon? joka päivä jonkun verran kun suomi-tv:stä tulee sontaa.
nyt suoraan kiinasta tilattuna tullit maksettuna n.40 jämpti hinta.
otin oikein wordiin favoritet talteen pari sivullista tuli kanavia jos ja kun laite sekoaa niin on favoritet edes tallessa, ettei tartte kaikkia metsästää uusiksi ulkomuistista, enkä tiedä paljonko kanavia oikein on netv:ssä, kun nettipaikka sanoo "10 000+" eli ainakin 10tonnia on, mutta paljonko päälle?
Olen melko varma, että vika on softassa.Mulla taas meidän porukoiden wanhin iptv tr99 joku kinuski-boxi, kerran jo reboottasin sen ja asensin netv:n uusiksi, aikas usein netv:n käynnistämisen jälkeen alkaa urpo kyselemään uudestaan username passwordia
kapula on karmea, joutuu painamaan peukalo verillä että yleensä ottaa valinnan, uudemmat mitä olen sukulaisille hankkinut niin toimii kauniisti.
pitää varmaankin ostaa uusi maaliskuuksi 2023 kun uudistan tilin sitten vuodeksi eteenpäin.
En tiedä onko vikana purkki vaiko netv, mutta sukulaisilla futaa kauniisti.
musta tuntuu että purkki on paska.
maksoi siihen aikaan 60e posteineen.
on sillä kyllä katsottukin paljon, tai no, mikä on sitten paljon? joka päivä jonkun verran kun suomi-tv:stä tulee sontaa.
nyt suoraan kiinasta tilattuna tullit maksettuna n.40 jämpti hinta.
otin oikein wordiin favoritet talteen pari sivullista tuli kanavia jos ja kun laite sekoaa niin on favoritet edes tallessa, ettei tartte kaikkia metsästää uusiksi ulkomuistista, enkä tiedä paljonko kanavia oikein on netv:ssä, kun nettipaikka sanoo "10 000+" eli ainakin 10tonnia on, mutta paljonko päälle?
Olen melko varma, että vika on softassa.
Mulla tekee tuota samaa logout bugia uudella purkilla. Välillä riittää kun käynnistää netv:n uusiksi, niin se toimii. Välillä vaatii uudestaan laittaan tunnarit.
IPTV Stream Player saataa jokus vaatia paria restarttia ennen kun login pysyy päällä, mutta tätä tapahtuu vain jos on esim. jotain sarjaa kattonu ja sammuttanu laitteen lennossa tekkarin mukana.
IPTV Stream Playerin ainut ongelma on, että 90% kerroista, kun telkkaria ole yrittänyt suomesta katsoa, niin useilla kanavilla kuva on vihreä laatikko ja äänet kuulee taustalta. Kun käynnistää NeTV:n niin kanavat näkyy oikein.
Millä palvelulla näkyy Viaplay:t parhaiten? Testaillut monia ja mistään ei tunnu tulevan Viaplayn lähetykset läpi ja ToucanIPTV status antaa erroria.
E: Esimerkiksi nyt Viaplaylta pyörii WPT Tampere turnaus ja Extra kanavia on tarjolla ~40 niin miten pitäisi löytää oikea kanava?
Näkyyhän tuo Tampere WPT hyvin sekä LiveGo / NETV että Nordic1 / PeoplesTV / Iptvworld palveluissa.Millä palvelulla näkyy Viaplay:t parhaiten? Testaillut monia ja mistään ei tunnu tulevan Viaplayn lähetykset läpi ja ToucanIPTV status antaa erroria.
E: Esimerkiksi nyt Viaplaylta pyörii WPT Tampere turnaus ja Extra kanavia on tarjolla ~40 niin miten pitäisi löytää oikea kanava?
Niin millä kanavalla? Testissä nyt Evybuy:n se Nordic paketti ja sillä ei ainakaan löydy.Näkyyhän tuo Tampere WPT hyvin sekä LiveGo / NETV että Nordic1 / PeoplesTV / Iptvworld palveluissa.
Niin millä kanavalla? Testissä nyt Evybuy:n se Nordic paketti ja sillä ei ainakaan löydy.
Mulla on n. 40 eri Viaplay lähetystä täällä, mutta suurimmassa osassa ei näy mitään niin mietein miten pitäisi löytää tuo oikea.Pitää katsoa kohta kotona, kun itse vihaan sporttia niin ei ole laitettuna.
uskoisin että löytyy Suomen alta ja sieltä VIAPLAY KOHTA, jollen väärin muista.
Niitä viaplay juttuja on monta kanavaa Suomen maan alta.
Ensin live, siitä ylhäältä valitaan Finland/Suomi ja sieltä puolessa välillä listaa.
Viaplay extra 17 HD tolla LiveGo:lla.Niin millä kanavalla? Testissä nyt Evybuy:n se Nordic paketti ja sillä ei ainakaan löydy.
LiveGo on ihan halvimmasta päästä, ei siltä sentään liikoja kannata liikoja odottaa. Lähetykset löytää kokeilemalla, eli jokainen feedi pitää vaan käydä läpi.Mulla on n. 40 eri Viaplay lähetystä täällä, mutta suurimmassa osassa ei näy mitään niin mietein miten pitäisi löytää tuo oikea.
Sen lisäksi Eurosportin lähetykset vain Ruotsiksi, kun otin tuon Evybuy Nordic IPTV paketin.
Kiitos oli sama.Viaplay extra 17 HD tolla LiveGo:lla.
Mikä näistä sitten laadukkain? Jos N1 maksaa 50€ vuosi niin lasken sen vielä edulliseksi.LiveGo on ihan halvimmasta päästä, ei siltä sentään liikoja kannata liikoja odottaa. Lähetykset löytää kokeilemalla, eli jokainen feedi vaan läpi.
N1 tämäkin tapahtuma sitten taas löytyy helpommin eventseistä, tosin vain Ruotsin ja Tanskan feedi näyttää toimivan, Suomen on offline.
Jos näihin lähtee, niin pohjoismaisesta ja erityisesti urheilun näkökulmasta N1 on laadukkain kaikista niistä, mitä itse olen kokeillut, mutta saa siitä maksaa about satkun vuodessa.Kiitos oli sama.
Mikä näistä sitten laadukkain? Jos N1 maksaa 50€ vuosi niin lasken sen vielä edulliseksi.
Home - Number One ?Jos näihin lähtee, niin pohjoismaisesta ja erityisesti urheilun näkökulmasta N1 on laadukkain kaikista niistä, mitä itse olen kokeillut, mutta saa siitä maksaa about satkun vuodessa.
Tuskin on sama, minkä voi päätellä jo hinnasta. Saman kuuloinen nimi vaan. Mutta trialilla se selviää, kun eivät ole kanavalistaa laittaneet näkyviin. Se olisi ollut helpoin tapa tsekata.
LiveGo on muuten ihan jees, mutta bitratet varsinkin palloilulajien kannalta heikot, lisäksi fhd-kanavilta ei pääosin tule fhd-resolla, vaan perus-hd:na.Kuulostaa epäilyttävän halvalta.
N1 / Peoplestv ja millä muilla nimillä sitä samaa kakkua myydään maksaa yleensä aina noin sadasta eurosta vuodessa ylöspäin. Aliexpressistä sen voi saada alle satasella sopivalta myyjältä kun laittaa tilausosoitteeksi esim. Singaporen tai San Marinon tms. jossa ei alveja tunneta. Sitten taas Peoplestv brändillä se maksaa enemmän.
Livego on sitten hintalaatusuhteeltaan paras. Noin 25 euroa vuosi.
Mulle kanssa.Voisko joku laittaa vaikka privana linkin siitä oikeasta N1 palvelusta ja PeoplesTV:sta? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla, tällä hetkellä käytössä ovat NETV ja Dino joihin olen ollut ihan tyytyväinen. En tiedä johtuuko uuden telkkarin säädöistä, IPTV:stä vai mistä kun esimerkiksi jalkapalloa katsoessa osa kentästä pikselöityy.
Mulle kanssa.
Netv bittivirta, siis kuvanlaatu ei oikein riitä jalkapalloon tai jääkiekkoon, eikä oikein muuhunkaan urheiluun. Muun televisio-ohjelman kyllä. Ja vaikka se Livego / netv maksaa vain n. 26 euroa vuosi, niin jos käyttö on urheilun katsominen, kannattaa ennemmin maksaa se n. satanen vuodessa nordicista, jossa bittivirta, reso ja kuvanlaatu muutenkin on parempi, samoin urheilutarjonta laajempi.Anteeksi että kysyn, mutta eikö netv:ssä näy footbollia?
itse en tosin katso mitään urheiluita ja omat boxini olen tilannut kiinasta suoraan, vatit maksettu ja lopullinen hinta n. 50e free internatiol shipping..
Alista minäkin olen boxit tilannut aina.
Ei ole mistään boksista kiinni, vaan se livego/netv palvelun tarjoama lähetys-stream on enemmän pakattua ja kuristettua, siinä on enemmän digitaalista kohinaa, yksityiskohdat erottuu heikommin, ja on heikompi liiketoisto.@Jan11 ahaa, kiitos vinkistä, onko väliä sitten onko joku wanha purkki vaiko pitääkö olla 4K purkki?
mun uudet purkit mainostavat itseään 4K, en tajua kyllä näistä mitään ja sen huomaa
minusta paras leffa on vhs-rahinalla oleva, kuten älppäreissäkin pitää olla iän tuomaa rahinaa hih.