Mulle tuli pakosti iptv-laite eteen, koska fiksut samsungin duunarit ilmoitti
"ei enää päivitetä telkkuasi, osta uusi"
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
ainoa mitä sillä paskalla olisin tehnyt, olisin katellut juutuubia, muut sovellukset ilmoitti "No can do" ..
on erittäin kulutuskehitys-kelpoista duunata smart-telkka joka on comee ja maksaa mansikoita, sitten 3-10vuotta ja sillä saa heittää vesilintua.
Toki, jollei ostakaa 300e:n kakka telkkua vaan 2000e:n super-duper hyperin niin voi olla että saa päivityksiä peräti 20vuoden päähän
iptv-laite on mulle passeli, sen otan mukaan kerholle ja instaan videotykkiin, lukee wlania ja kastellaan siellä sitten 10 tuhatta kivaa kanavaa helposti.
tosin voisin tehdä elämäni vaikeaksi ja laittaa nopsa-fillarin tarakalle 75":n hyper smart-telkan hih, ei helvetti
"_Ilmeisesti käyttömukavuus on paljon parempi tehokkaalla anroid-boksilla ja Tivimate sovelluksella kuin televisioiden omilla käyttöjärjestelmillä esim. Smart IPTV sovelluksella. Osa televisioista ja Smart IPTV sovelluksista taisi jumittaa pahimman kerran jos tv-kanavia oli iptv-palvelussa luokkaa kymmenen tuhatta ja VOD materiaalia toinen mokoma _"
Tuota minäkin ajattelin.
itsellä on Philipsin smart aikoinaan, meni kokeilun jälkeen heti takaisin liikkeeseen, vanhat äpit, niin esim. kanavan vaihto kesti 2h.
kun painoit "2":sta niin kesti 2sekkaa ennekuin kanava 2:n tuli näkyviin, ei kiva, ei ainakaan kanavasurffatessa.
Ja mulla iptv osaa päivittää itsensä ja netv myöskin updataa.
Ja kuten mainitsin tuo siirrettävyys, on helppo ottaa tupakki-askin painoinen iptv mukaan minne vaan jossa on vaikka videotykki ja katsella ja nauttia siellä.
sitten vielä iptv:ssä mullakin on muistikortin paikka ja tietty usbit. voihan olla että telkoissakin on micro-sd kortin paikka, who cares