Mulle tuli pakosti iptv-laite eteen, koska fiksut samsungin duunarit ilmoitti
"ei enää päivitetä telkkuasi, osta uusi"
ainoa mitä sillä paskalla olisin tehnyt, olisin katellut juutuubia, muut sovellukset ilmoitti "No can do" ..
on erittäin kulutuskehitys-kelpoista duunata smart-telkka joka on comee ja maksaa mansikoita, sitten 3-10vuotta ja sillä saa heittää vesilintua.
Toki, jollei ostakaa 300e:n kakka telkkua vaan 2000e:n super-duper hyperin niin voi olla että saa päivityksiä peräti 20vuoden päähän
iptv-laite on mulle passeli, sen otan mukaan kerholle ja instaan videotykkiin, lukee wlania ja kastellaan siellä sitten 10 tuhatta kivaa kanavaa helposti.
tosin voisin tehdä elämäni vaikeaksi ja laittaa nopsa-fillarin tarakalle 75":n hyper smart-telkan hih, ei helvetti
"_Ilmeisesti käyttömukavuus on paljon parempi tehokkaalla anroid-boksilla ja Tivimate sovelluksella kuin televisioiden omilla käyttöjärjestelmillä esim. Smart IPTV sovelluksella. Osa televisioista ja Smart IPTV sovelluksista taisi jumittaa pahimman kerran jos tv-kanavia oli iptv-palvelussa luokkaa kymmenen tuhatta ja VOD materiaalia toinen mokoma _"
Tuota minäkin ajattelin.
itsellä on Philipsin smart aikoinaan, meni kokeilun jälkeen heti takaisin liikkeeseen, vanhat äpit, niin esim. kanavan vaihto kesti 2h.
kun painoit "2":sta niin kesti 2sekkaa ennekuin kanava 2:n tuli näkyviin, ei kiva, ei ainakaan kanavasurffatessa.
Ja mulla iptv osaa päivittää itsensä ja netv myöskin updataa.
Ja kuten mainitsin tuo siirrettävyys, on helppo ottaa tupakki-askin painoinen iptv mukaan minne vaan jossa on vaikka videotykki ja katsella ja nauttia siellä.
sitten vielä iptv:ssä mullakin on muistikortin paikka ja tietty usbit. voihan olla että telkoissakin on micro-sd kortin paikka, who cares