näitähän on, itse maksoin tr99 purkista 4Gt ram android 10:llä 50-60e posteineen suomesta ostettuna on valmiiksi tullattu ja alvitettu yms.
en näe että netv:n 25e/vuosi on paha, jos autoni seisottaminen kylmässä kellarissa maksaa 400e/vuosi niin sitten voisi puhua että vatuttaa kovasti.
toki kauneus on maksajan silmissä, toiset antaa joulupatakeräykseen iotech:ssä 2000e toiset syö jouluaattonakin näkkärii kun on lompakossa 10e kuukaudeksi.
eli kaikki on suhteellista.
sitten netv:n oveluus, pohjoismaat maksaa 25e/vuosi, koko maailma 27e.
mutta mitään eroavaisuutta ei ole, kummallakin näkyy koko maailma
itse en ala synnyttämään mitään kanavalistaa, oikein roope-ankat pyytävät kanavalistaa sitten elävät sillä, eli eivät maksa enää koskaan sen jälkeen pennin latia.
tosin comsii comsaa; kerran kk:ssa päivittyy kanavat, eli ei kantsi säästää.
mutta meitä on moneen junaan, olen nähnyt maailmassa tähän ikään todella velikultaa hiihtäjää että voi elämän kevät
tilillä on 40 000e mutta kerätään roskista pulloja että saadaan 10-15c mania lisää
Juuri katsoin että Viaplay maksaa Totalpaketti 35e/kk. Joten jotain halvempaa olisi haussa?
Vai oliko tuo kertomasi hinta joku muu palvelu, pistä vaikka joku linkki mistä saa.
torista löytyy iptv-laitteita 4Gt:n ab. 60e plus postit.
sitten kanavat saat odotas kun kaivelen...
"
Evybuy.com-Global Online Shopping for Home Video Device,Mother&kids,Cheaper Electronic"
ja pakettia
"
New IUDTV 12 Months Nordic full HD IPTV subscription NETV LiveGo iptv service for smart m3u iptv Mag andorid APK television tv application free iptv Test New IUDTV nordisk iptv swedish channel World IPTV NETV For Android M3u IPTV Smarters pro samsung Smart tv Live Sport with Free IPTV VOD [1YNETV] - $90.00 : Evybuy.com-Global Online Shopping for Home Video Device,Mother&kids,Cheaper Electronic, Evybuy.com-Global Online Shopping for Home Video Device,Mother&kids,Cheaper Electronic"
ei tarvitse kun seurata myyjän ja epostin ohjeita.
lataat netv:n syötät YHDELLE LAITTEELLE VAIN password ja username sitten 10k kanavaa maittain, siitä sitten laittelet suosikeihin mitä tahdot katsoa ja sillä selvä.
en ikinä laita kautta lataa mitään soittolistaa kautta kanavalistaa, ja ala sitä synnyttää, hermot ei riitä sellaisiin.
Suomen lait ovat parhaimmillaan maankäyttölakeja 1800-luvulta että silleen mennään.
ei ole ollut aikaa conffata uusia iptv:n lakeja, tosin kaikki on yleensä kielletty.
välillä petteri järvinen mainostaa "katsoa ja ladata saa mutta jakaa eikä tallentaa saa" sitten toinen onkin toista mieltä.
Jos kinuskit pistää linjat poikki niin 27e/vuosi ei pahemmin mun budjettia häiritse.
tosin ikävä on kun etelä-korean ja japanin kanavat olleet kuukauden poikki, ne oliivat kivoja, englannin kielen selostuksella/txt:llä