Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä haravan lähetyksen bitrate on huonompi kuin iptv tai kaapeli koska Digita veloittaa kanavaa siirretyn datamäärän mukaan. Tämä varsinkin muilla kuin ylellä.
Tuskin niitä kaapelioperaattoreita edes kiinnostaa liikaa pakata kun kaista on käytännössä ilmaista toisin kuin se mitä yle maksaa digitalle antenni jakelusta. Eron huomaa varsinkin kaupallusilla kanavilla.Paitsi must carry periaatteen mukaan kaapelioperaattorit eivät edes saa koskea Ylen lähetyksiin eli pakata uudelleen vaan kyseessä on sama lähete.
Tuskin niitä kaapelioperaattoreita edes kiinnostaa liikaa pakata kun kaista on käytännössä ilmaista toisin kuin se mitä yle maksaa digitalle antenni jakelusta. Eron huomaa varsinkin kaupallusilla kanavilla.
@kuitumies Valitettavasti DVB-C:ssä 256QAM 8MHz kaistalla päästään reiluun 50Mbit/s eikä 35Mbit/s.
Ja tuolla on eri asetuksilla. Jenkithän käyttää 6MHz eli saadaan enemmän käyttöön Euroopassa DVB-C - Wikipedia
Voiko tuon asentaa Miboxiin? (Android) Vai tarviiko oman laitteen?Tässä uusitun netv:n valikkoa.
oli vähäsen hinta noussut, 19e:sta 22:een, maksettu ja jännitetään että 16.päivä meneekö uusiksi favoritet vai tungetaanko vain uusi koodi.
kukaan ei tiedä.
Ihme ettei palvelun tarjoaja ymmärrä kun kerroin että tahdon pitää vanhat suosikit tallessa.
vaan epostaa että lata tämä ja kirjoita username ja password näiksi.
sitten on taas vuoden voimassa.
ei ihme että palvelu on kiinasta kotoisin, ainakin paypal meni kiinaan.
Voiko tuon asentaa Miboxiin? (Android) Vai tarviiko oman laitteen?
On tullut asennettua 3rd party softia siihen, tuttua, jos se vaan on tarjolla?
Vastaan nyt vanhaan, kun vasta huomasin. MTV:llä tarkoitin mtv.fi -palvelua, josta näkyy MTV3 livenä. MTV:stä ei toki näy MTV (Music Television) livenä, koska aivan eri firma. Omasta mielestä Katsomo oli paljon parempi nimi kuin MTV.MTV ei noista näy livenä
Samoin MTV.fi:stä oli puhe. Webistä ehkä näkyy paremmin, mutta ainakaan Android-sovelluksella ei live näy, vain yksittäisiä ohjelmia ja sarjoja. 2019/May/17 Google Play:ssa MTV:n vastaus suorien lähetysten puuttumiseen: "TV-kanavat on siirtynyt C Moreen, joten mtv-palvelusta ei tv-kanavia enää pysty katsomaan." Tilanne vaikuttaa olevan sama edelleenVastaan nyt vanhaan, kun vasta huomasin. MTV:llä tarkoitin mtv.fi -palvelua, josta näkyy MTV3 livenä. MTV:stä ei toki näy MTV (Music Television) livenä, koska aivan eri firma. Omasta mielestä Katsomo oli paljon parempi nimi kuin MTV.
Ahaa, Samsungin TV-sovelluksella olen itse katsonut. Siihen tuli viime viikolla päivitys ja ulkoasu muuttui, liekö myös live hävinnyt samalla, en ole tarkistanut.Samoin MTV.fi:stä oli puhe. Webistä ehkä näkyy paremmin, mutta ainakaan Android-sovelluksella ei live näy, vain yksittäisiä ohjelmia ja sarjoja. 2019/May/17 Google Play:ssa MTV:n vastaus suorien lähetysten puuttumiseen: "TV-kanavat on siirtynyt C Moreen, joten mtv-palvelusta ei tv-kanavia enää pysty katsomaan." Tilanne vaikuttaa olevan sama edelleen
EDIT: Sama WebOS tv-sovelluksessa
Joo tilasin NETV Nordic:n tuossa viikko sitten. Miboxissa toimii IPTV smarters appilla tai omalla NETV appilla. IPTV smarters parempi käyttää itselle, kun on tuttu.
Hyvin toimii kaikki, ei voi valittaa
Rugbyn takia parhain setti (löytyy Etelä-Afrikan Super Sport kanavatkin) , mistään muualta ei näe livenä, kuin korkeintaan harvoin Youtubesta.
Tämähän oli hyvä vinkki. Nyt on perustv-kanavat ja "vähän ylimääräsiäkin"... Jäihän se maksamaan 21,5€ vuodeksi.
Joo ei tämä helpoin kyllä ollut.Vähän ylimääräistä, mää nauroin iltiksen juttua "Pyhän Patricin päivää vietetään jenkeissä, joki värjätty vihreäksi"
(kuva vihreästä joesta)
mää katsoin eilen foxin uutisissa suoran videon missä toi näytettiin kuka ja ketkä heitti värit veteen.
sitten Etelä-Korean juttuja katselen paljon, heillä on kiva huumorintaju.
Smitshonista tulee 100:lla suomen Natikan miljardi kertaa paremmat sota-yms. dokkari, eikä tule kuten suomessa
joka toinen minuutti mainoksia.
olen häppy.
maksaisin vaikka 100e/vuosi tuosta paketista.
kaveri tosin tilasin Nordicin niin sai samalla 10 000:n kanavat.
sitten kätevintä, kun oikein selittää niin ne osaa jatkaa sopparia, muuten jollei vaadi
niin softan poisto, uusi tilalle ja uudet tunnarit=uudet favoritet.
en usko että on montakaan kuka jaksaa alkaa väsäämään vuoden sisällä hiottua favoritea uudestaa joka vuosi,
sillä eihän valikoimaa ole kuin 10 000 kanavaa, että siitä sitten
Onko hyviä iptv paketteja, joista näkyisi uk:n kanavat, mm. Bbc1,2, itv, skysports f1? Netv kautta testaan demoa, siinä on koko tellus. Koht hyvin toimii amazon fire tikun kautta, pientä lägäämistä aika ajoin, mutta ok.
Tossa nordic versiossa ei taida uk kanavat olla?
Ok, katsotaan kunhan tilaus menee paypalin kautta läpi. Nähtävästi uk:ot on siellä.mulla ainakin näkyy BRI kanavat, tosin katselin niin aikas vähän tulee "mielenkiintoista", siinä paketin valikossa pitäisi olla myöskin Englanti, en ole varma mutta kun pienemmätkin maat kerran ovat siinä.
Ok, katsotaan kunhan tilaus menee paypalin kautta läpi. Nähtävästi uk:ot on siellä.
Toi oli hyvä vinkki, olin jo asentamassa uutta koodia muutamaan laitteeseeni . Pitänee tyytyä tulitikussa, mikä toki ok. Mulla tullu mitään paypal vahvistusta ..hmm.Miulla kesti la-su-maanantaina vasta tuli sitten koodit.
samaa koodia ei saa käyttää monessa laitteessa siitä oli infoa, silloin tili lukitaan
en tiedä ottaako se ip:stä vaiko mistä.
mun iptv käsittelee itseään puhelimena, "asennetaan sovellus puhelimeesi"
hauska
mun paypal vaatii nykyään sms vahvistuksen kännykääni.
Toi oli hyvä vinkki, olin jo asentamassa uutta koodia muutamaan laitteeseeni . Pitänee tyytyä tulitikussa, mikä toki ok. Mulla tullu mitään paypal vahvistusta ..hmm.
Muokkasin tuon sms vahvistuksen. Ollut tili v.2009 asti, eikä mitään ongelmia. Mutta tulipahan lisä varmennus
En itsekkään löytänyt, aika kauan paypalin valikkoja kahlasin ..onko kukaan vielä löytänyt sitä ostos-rajaa?
on kuulemma sellainenkin, kävin kaikki läpi enkä löytänyt mistään paypalista.
Verkkopankista sen kortin rajan voi määritellä internet ostoihin.onko kukaan vielä löytänyt sitä ostos-rajaa?
on kuulemma sellainenkin, kävin kaikki läpi enkä löytänyt mistään paypalista.
Ne on jo asetettu, aateltiin laittaa paypaliin jotain 30-50€ rajaa...Verkkopankista sen kortin rajan voi määritellä internet ostoihin.
Nyt nämä kiinan veijarit väittävät, että olen käyttänyt koodia kahdessa laitteessa!! Sain koodin, joka siis vain 1 tunnin toimi. Sain heiltä uuden koodin, joka ei toiminut ollenkaan. Melkoinen skämmi, taitaa iptv kokeiluni olla tässä.
Otan yhteyttä paypal:iin, ja pyydän sieltä rahoja takaisin.
Nähtävästi sulla kävi tuuri, useimmilla ei.Onpahan peestä sitten, tulee ihan mieleen omat perjantai 13päivän jutut jolloin todella kaikki kaatuu niskaan
mäkin sain lähettää 5 viestiä että ymmärsivät etten tahdo uutta koodia vaan vanhalle jatkoa vuodeksi jonka olin jo maksanut.
eilen katselin viimeksi.
Kokeile ja saat että manit takaisin sitten jos rentoudut viikonloppuna ja kokeilet uudestaan joskos jaksat, ite olen häppy 10 000:n kanavan kanssa.
tsemppiä!
Siinä kestää hetkonen. Muistaakseni n. 8h oli mennyt itsellä tilauksesta että tuli vahvistus ja koodit.
Hyvin on pelannut tämän pari päivää suomikanavat, mitä oon katsellut.
Ei ollu boxissa vikaa, vaan scämmi tapahtui. Mitä sitä kiertelemään. Varotuksen sana kaikille muille.
Pyrämidikeissi: pidetään 3 iloisena, loput 7 putsataan rahoista.
Tossa netv:ssä en löytänyt chromecastia, onko jotain iptv äppiä, jossa olisi myös chromecast? Kätevämpi puhelimella selailla ja siirtää kuva mihin telkkuun vain.
Edit: joo taitaa se siellä olla
Ihan niinkuin olisit maksettu mainos, varmaan siks sulla nää iptv toimii. Kyse on kusetuksesta, jota ei viitsi huvikseen kokea, ei niinkään rahasta. Mulla oli cmore f1 2 vuotta, kiinnostus lopahti siihen. Ei viitsi sitä enää maksaa.En kommentoi tätä tapausta
hih puhun jo kuin politiikot "en ala kommentoimaan tätä yksittäistä tapausta"
tosin n.25e on rahaa sekin.
mutta kun kaverilta kustiin n.1300e paypal tililtä, keytrack virus otti talteen käyttäjätunnuksen ja salasanan, sitten mentiin.
onneksi pankki laittoi kortin kiinni "epänormaalin toiminnan" vuoksi.
siinä oli kivat show, r-ilmoitusta poliisille, interpolille, paypal:ssa, kaikki vaan "evvk" eivät edes vaivautuneet vastaamaan.
pitäisi varmaan ottaa korpilaki, on meinaan tiedossa hyödyn saajan kaveri puolalainen nimi ja osoite, mennä vähäsen kovitelemaan.
on se nyt perkelettä että 1300e tuosta vaan napsitaan.
pankkikin turvasi selustansa "lähetä kirje jos tahdot uudistaa reklamaation"
lähetettiin ajoissa, mutta pankki Nordea, laittoi ulosottoon "emme ole saaneet kirjettänne"
sitten selvisi että "oli hukkunut sopivasti" juuri siksi aikaan että meni reklamaatio-aika umpeen, hyväveli järjestö pitää huolen itsestään.
En tiedä kuinka tiukka budjetti Siulla on mutta itse ostan hyväntekeväisyyteen jouluksi safkaa sitä tarvitsevalle 35e:lla.
eli summa ei ole iso, kyseessä on vaan se, että kuinka pitkä pinna on että jaksaa selvittää asiaa evybuy:lle.
Samaa se on suomen reklamointi-poliitikan kanssa, vaatii sikana pinna että jaksaa tehdä lippuja-lappuja, kaivaa kuitteja, skannata, lähettää kirjettä eteenpäin
odotella vuosi, sitten tulee hylkypäätös, siitä sitten uutta kirjettä peliin ja odotellaan 3vuotta että tulee hylkypäätös.
Ei siinä mitään jos fyffee riittää niin maksukorttia, elisa-dna viihdeboxia 50e/kk ja homma skulaa.
tosin tekee vuodessa 50e*12, mutta saa varmasti sitten (ei luotettavaa)
eli suomalaisetkaan kaapeli-tv:n duunarit eivät korvaa jos on 6kk kaikki data poikki, pitää lukea pienellä präntillä texti.
eli kun saa sopparin, ottaa sen, suurennuslasiloopin ja katsoo kaikki pilkutkin oikein, sitten vielä lakimiehellä tarkastuttaa.
oma kaapeli filmnet oli hyvä esimerkki, tein reklamaatiota että suomi-tekstit puuttuu
kaveri veisteli:"sopparissa ei lue tekstityksestä mitään, ryydy siihen"
menin himaan revin boxin helvettiin ja heitin sen jätkän pöydälle, irtisanoin sopparin.
Epäilen tässäkin tapauksessa yhteensopivuus-ongelmaa.
toisella kaverilla watson netti-kamera, toimii 3:tta vuotta kuin unelma, on tosin äpple puhelin.
toisella kaverilla ei toiminut millään vehkeellä, vaihdettiin vielä kamera takuuseen toiseen, samaa sontaa.
tuumittiin että ei sitten futaa, ja peruttiin kaupat.
Minä en ottaisi pattia 25e:n takia jos kerran 50e/kk saa dna-viihdeboxia/Elisaa jotka ajaa samaa asiaa.
kun ei kerran saa laillisesti ryöstettyjä 1300e:a takaisin niin se on vähäsen eri juttu ja tuntuu jo lompakossa hiukan enemmän.
pankkikin kun "sopivasti" hukkasi kirjeen, tekisi mieli sanoa mitä mieltä olen niitten toiminnasta!
Uskon että saat fyffet takaisin, laitteesi ei vaan tomaa sen kanssa.
Ettei vika tuossa sitten "netv ja puhelin"?
en tiedä.
Tossa netv:ssä en löytänyt chromecastia, onko jotain iptv äppiä, jossa olisi myös chromecast? Kätevämpi puhelimella selailla ja siirtää kuva mihin telkkuun vain.
Edit: joo taitaa se siellä olla
Tätä minäkin epäilin, mutta...Ettei vika tuossa sitten "netv ja puhelin"?
en tiedä.
Mihin tämä yksilöinti perustuu? IP-osoitteeseen?Esim. mokkulallahan tuo ei voi toimia koska mokkulalla tulee aina uusi ip.
^Tämä viittaisi siihen, että se yksilöidään softaan ja silloin IP:llä ei pitäisi olla mitään merkitystä.Joo ei tämä helpoin kyllä ollut.
-sähköpostiin tulleet linkit oli outlookin pohjalta redirectejä, piti hakea oikeat ostotiedoista evybuy'ssa.
-asensin heidän Smart IPTV-appin, eikä käytettävyys ole aivan helpoin. Etsin jo telkkarin Mac-osoitetta, mutta ohjelmassa oli ihan omansa.
Esim suosikit-listaa en löydä mistään. Kanavien järjestelyä olisi kiva tehdä.
-EPG toimii tällä hetkellä ainoastaan livillä
-en tiedä olisiko IPTV Smarters helppokäyttöisempi, mutten päässyt sillä alkuunkaan.
Sonyn Android tv'hen laitoin