Olipa todella autaallista katsella bbc:n kanavalta Elisabethin arkun siirtoa kokonaisuudessaan hyvällä kuva-laadulla.
kun suomen telkasta tulee dallasta, salkkaria, emmerdalia, pikkukakkosen postia, nalle-luppakorvaa, james böndejä ziljoonannen kerran ja tietty uunoa.
pois mainitsematta "tuoreet _hyvät_" uutiset, enää ei jauheta korollasta vaan ukraina, nato, kaikkien tuotteiden kallistuminen sitä tulee kerran tunnissa.
Oikein piristävää muutenkin masentuneille ihmisille.
Oman sukulaisen iptv:n vuosimaksu tulee muistaakseni lokakuussa 27e taas.
paras hankinta elämässäni iptv laite <3
Itse sen verran huono-näköisenä että piti asettaa fontit max:lle.
Pitää katsoa meneekö laite vaihtoon helmi-maaliskuussa kun soppari menee umpeen, tämä live-tilaan mentäessä ei näytä ylä-valikkoa muuten kun siirryttäessä räpeltää nuoli-ylös ja alas painikkeita vuorotellen, muuten tulee musta ruutu, olen bootannut koko boxin aikoinaan.
ehkä aikansa elänyt , tosin jo kolmatta vuotta elelee.
Sitten veikeä on kun menen kerholle niin siellä on rj:n sijaan wlan, melkein aika kyselee username-passwordia, siksi on siellä paperilla ylhäällä.
mutta usein se kysely-akkuna häviää kun odottaa 2-10minsaa :/
Onneksi saan kiinni kerhon pöytäkoneen usb-näppiksen niin ei tartte leikkiä kakella..
Nuo uutiset ja dokkarit ovat bestiniä minun mielestä, mistä muuten katselet Kuningattaren hautajaisia livenä?
lisäksi brittien ITV (muistaakseni) kanavat ovat hyviä, eilenkin tuli kuningattaren juttu ihmisten aikaan 20-21..
Paha vaan että Japsien NHK on jälleen pimeenä kuten etelä-koreakin
sieltä NHK:lta tuli ja tulee rauhallista ohjelmaa Japanista.
<3