Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama livego.club:8080 ja tuli samassa viestissäkin tunnarit.Onko molemmilla tunnuksilla sama palvelin? Esim bigottvpro.com?
New Blood ja Original Sin löytyy suomiteksteillä.Voisiko joku tarkastaa löytyykö N1:stä Dexterin näitä uudempia kausia (New Blood jne..) suomitekstein ? Livegossa ei ainakaan Newbloodissa ole suomitekstejä. Alkaa vain livego soppari loppumaan ja mietin, että pitäisikö vaiihtaa N1:een.
Nopea tsekki Episode 1 ja FIN subit löytyy.Voisiko joku tarkastaa löytyykö N1:stä Dexterin näitä uudempia kausia (New Blood jne..) suomitekstein ? Livegossa ei ainakaan Newbloodissa ole suomitekstejä. Alkaa vain livego soppari loppumaan ja mietin, että pitäisikö vaiihtaa N1:een.
En tosiaan katsonut kuin ekat jaksot...New Blood ja Original Sin löytyy suomiteksteillä.
Pyydä ilmainen testi ja voit todeta myös itse.Voisiko joku tarkastaa löytyykö N1:stä Dexterin näitä uudempia kausia (New Blood jne..) suomitekstein ? Livegossa ei ainakaan Newbloodissa ole suomitekstejä. Alkaa vain livego soppari loppumaan ja mietin, että pitäisikö vaiihtaa N1:een.
New blood on teksteillä n1,tiedän kun olen katsonut ja Original sin myöskinVoisiko joku tarkastaa löytyykö N1:stä Dexterin näitä uudempia kausia (New Blood jne..) suomitekstein ? Livegossa ei ainakaan Newbloodissa ole suomitekstejä. Alkaa vain livego soppari loppumaan ja mietin, että pitäisikö vaiihtaa N1:een.
Löytyy myös suomisubit tuohon original sin.New blood on teksteillä n1,tiedän kun olen katsonut ja origina sin ei ollut kun äsken koitin
Toden näköisesti hot player osaa ladata suomi tekstit pilvestä myös Livego ssa...Voisiko joku tarkastaa löytyykö N1:stä Dexterin näitä uudempia kausia (New Blood jne..) suomitekstein ? Livegossa ei ainakaan Newbloodissa ole suomitekstejä. Alkaa vain livego soppari loppumaan ja mietin, että pitäisikö vaiihtaa N1:een.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.