IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Michelle tarjosi minullekin tukkurin töitä, kun olin jo muutamalle kaverille hommannut. Suositteli silloin about 30 e/vuosi hintaa, mutta olisi ollut täysin minun päätettävissä. Oisko 10 lisenssiä ollut minulle joku 180 euroa... No en lähtenyt tähän, koska kaverit korvasivat minulle aika paljon paremmin 🍻

IPTV-Finland on asiaan ollenkaan perehtymättä 99 % varmasti täysin sama palvelu kuin Livego. Eli jälleenmyyjä ottaa sinulta yli tuplahinnan samasta palvelusta, minkä saisit paljon halvemmalla muualta.

Tämä voidaan varmistaa jos laitat tähän ketjuun tuon saamasi IPTV:n palvelun osoitteen (huom. älä laita mukaan käyttäjätunnusta ja salasanaa pitkän osoitteen lopusta).
Tämä meni niinpäin, että latasin tuon Iboplayer Pro:n ja se jantteri laittoi mun antamalla tunnuksella systeemin toimimaan suoraan.
Oletetaan, että tämä on tuo Livego 99% varmuudella. Ostaisin, ehkä mielummin tuon tuolta verkkokaupasta, jolloin epäilisin, että siellä takana on ainakin yksi välikäsi vähemmän "vedättämässä".
Tuo Iboplayer äkkiseltään tuntui toimivalta, mutta ilmeisesti tuo Pro versio on maksullinen mikä kuuluu tähän 53€ settin.

Onko joku ilmainen / edullinen softa minkä lataamalla/ostamalla saisin tuon Livegon toimimaan?
Ilmeisesti jos ostan tuolta verkkokaupasta tuon Livegon: saan sähköpostiin tunnukset mitkä liitän valitsemaani sovellukseen ja homma skulaa?
Pystyykö sitä katsomaan tuossa TV:ssä ja vaikka Android puhelimessa mistä voisin striimata chromecastilla kuvan mökillä telkkariin? Ilmeisesti tulee bännit jos yhtäaikaa tili käytössä kahdessa paikassa.

Mulla ei ainakaan striimaus toiminut androidilla Chromecast ultraan. Siitä seurauksena kysymys, että mikäs mediatoistin tarvittaisiin, jotta striimaus onnistuu?

No, väännetään rautakangesta jälleen:

- tunnarit Livego/muihin maksavat ja nämä sitten muutamasta eurosta satasiin
- ohjelmat, joilla katselet, voivat olla ilmaisia tai sitten ei
- laitteet, näissä on sitten se perinteinen eli ulkoinen boksi on aina varmin valinta. Televisioon asennettavilla tai sen sisäisellä Chromecastilla on selkeästi omat rajoitteensa. Chromecast toimii aika hyvin, mutta hommaa edes se uusin Googlen Streamer. Itselläni on Appletv 4K, eikä mitään ongelmia sen kanssa.
- nettiyhteys, suosittelen kiinteän nettiyhteyden käyttöä lämpimästi (en edes miettisi mobiilinettiä runkoyhteytenä, paitsi suoraan kännykän ruudulta katsoessa). Wifi-yhteyden kanssa on joillakin ongelmia, itselläni ei juurikaan.

No, väännetään rautakangesta jälleen:

- tunnarit Livego/muihin maksavat ja nämä sitten muutamasta eurosta satasiin
- ohjelmat, joilla katselet, voivat olla ilmaisia tai sitten ei
- laitteet, näissä on sitten se perinteinen eli ulkoinen boksi on aina varmin valinta. Televisioon asennettavilla tai sen sisäisellä Chromecastilla on selkeästi omat rajoitteensa. Chromecast toimii aika hyvin, mutta hommaa edes se uusin Googlen Streamer. Itselläni on Appletv 4K, eikä mitään ongelmia sen kanssa.
- nettiyhteys, suosittelen kiinteän nettiyhteyden käyttöä lämpimästi (en edes miettisi mobiilinettiä runkoyhteytenä, paitsi suoraan kännykän ruudulta katsoessa). Wifi-yhteyden kanssa on joillakin ongelmia, itselläni ei juurikaan.
Tivimate ei taida Appletv saada? Siksi ei tullut Appletv hommattua vaan Google Streamer.

Michelle tarjosi minullekin tukkurin töitä, kun olin jo muutamalle kaverille hommannut. Suositteli silloin about 30 e/vuosi hintaa, mutta olisi ollut täysin minun päätettävissä. Oisko 10 lisenssiä ollut minulle joku 180 euroa... No en lähtenyt tähän, koska kaverit korvasivat minulle aika paljon paremmin 🍻
Ja näissä on sitten myös hyvä tiedostaa, että Suomessa katsominen ja itselle ostaminen on ok, mutta tallentaminen, jälleenmyynti tai jopa vastikkeetta toiselle luovuttaminen ei enää olekaan.
Joten ei nyt ainakaan kannata mainostaa olevansa kaverien jakelun focal point tai jälleenmyyjä.

Pari vuotta livego toiminut ”pätkimättä” mutta viimeisen viikon ollut hirveetä jökkimistä. Pääsääntöisesti tullut katsottua lätkää ja futista. Liigapelitkin näkee useammalta ”kanavalta” mutta jokaisessa sama pätkiminen. On tää kyllä sellaista herran haltuun-meinkiä. Täältä paljon lukenut muiden ongelmista ja myhäillyt tyytyväisenä että eipä ole ongelmia täällä. Näin se kääntyy :geek:

Statistiikka

Viestiketjuista
276 145
Jäsenet
77 439
Uusin jäsen
samuelll

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom