Hienoa että täällä on myöskin asiantuntijoita, itse osaan käyttää vain iptv-boxia ja netv:tä, siinä kaikki.
Omani on jo 4vuotta vanha ja temppuilee vähäsen, favorista liveen mennessä ei aina tule heti vaan odottamalla selattavat maat.
en viitsi vaivautua ostamaan uutta boxia 40e:lla kun kerran toimii minun käytössäni.
välillä teen checkin ja tarkistelen uusia kanavia ympäri ämpäri maailmaa.
Esim. Venäjän ylen kanava on kiva, vaikkei mitään ymmärrä, yksi kuva vastaa tuhatta sanaa.
Sitä kun ei pakotteiden vuoksi saa mistään operaattorilta kuulemma maksukanavana enää....
Netflixin Saksan kanavat ovat kivoja mutta pilattu, Saksassa kaikki leffat dubataan, eikä niitä oikein viitsi katsella pahemmin.
Nauratti eilen telkassa, C-moren sporttikanava n.40e/KUUKAUSI.
ja netv 27e/VUOSI
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
hah...
tässä on edessä taas helmikuun 20, investointi, pitää maksaa vuodeksi etiä päiin.
Täällä on sen verran professional-juttua että olen itse rookiena pudonnut kyydistä ajat sitten
Kaveri tulee perjantaina, pitää sille opettaa sen iptv:n netv:n käyttöä, kun on ihan kädetön,
pitää antaa A4 paperi ja käskeä merkkaamaan kaikki ylös, muuten siitä ei tule mitään jollei käytä niin ei tule harjoiteltua.
eikä tule mitään että minä laitan 10 kavavaa suosikeikin ja saatavana on yli 10 000 kanavaa, mutta ei osaa laittaa suosikeikin...